Ik wil naar bed maarrrr...

22-07-2014 22:35 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
er is een enorme spin in de buurt van mijn bed

Vanmiddag de badkamer gepoetst en ineens viel hij achter de wasbak vandaan, zo groot als de palm van mijn hand en liep hij naar de slaapkamer. Ik weet niet precies waar hij zit, maar dát hij er zit weet ik zeker.

Ik had gehoopt dat ik 'm was vergeten, maar dit is de grootste die ik ooit in mijn leven heb gezien en ik vind het maar niks.

Ik weet dat het ontzettend triest is dat een vrouw van inmiddels 30 bang is voor spinnen, maar ik moet er de hele tijd aan denken nu het bedtijd is!

Iemand tips, bemoedigende woorden, mantra's of andere goedbedoelde adviezen?
This is not kosher!
@antiope: dat is de hooiwagen dacht ik.



@trotter: nee, giftig zijn ze niet en aanvallen doen ze ook niet. Bijten doen ze uit verdediging als ze zich bedreigd voelen, bijvoorbeeld als je je in je slaap omdraait oid. Je kunt dan weer wel allergisch zijn voor een spinnebeet, net als voor een bijen/wespensteek. Maar dat is een minderheid van de mensen.



@nucky: oh ja, de huisspin is van de trechterspinfamilie, haalde ze even door elkaar.
quote:marilyn82 schreef op 23 juli 2014 @ 09:56:

[...]







Ik heb daar personeel voor, ik roep mijn katten altijd als er ergens een beest zit. Die ruimen hem graag voor me op...



Voor het geval jij dat niet hebt of geen zin in hebt: dat beest eet je niet op hoor...Katten zijn nuttige beesten Ik stuur ze ook op al mijn ongedierte af
Het schijnt dat mensen in hun slaap zo ongeveer 10 spinnen in hun leven doorslikken...Dat helpt vast niet mee aan je paniek.Maar sinds ik dat weet sla ik elke spin in mn slaapkamer dood.
Ik wil wel komen elimineren! Geen probleem. Mijn man is als de dood voor spinnen, dus ik moet altijd de kelder in om het drinken te halen of moet ik de spin weghalen.



Wat ik dan weer helemaal niet snap, is wanneer een dikke, vol ziekten dragende muis hier door het huis giert (dank u, kat) hij daar dan totaal géén problemen mee heeft terwijl ik als een gillende keukenmeid op het bankstel sta te trappelen 'ga weg, haal dat ding we-heg!'. Maar een spin, oh, nee, bah, da's eng.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met dit topic?

Ik vind spinnen vreselijk, ik krijg letterlijk jeuk overal door dit topic te lezen, houd terwijl ook muren en vloeren in de gaten, en toch kom ik telkens teruglezen.
quote:emmetje2 schreef op 23 juli 2014 @ 13:19:

Het schijnt dat mensen in hun slaap zo ongeveer 10 spinnen in hun leven doorslikken...Dat helpt vast niet mee aan je paniek.Maar sinds ik dat weet sla ik elke spin in mn slaapkamer dood.Ja en dat is dus echt een onzinverhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 23 juli 2014 @ 13:19:

Het schijnt dat mensen in hun slaap zo ongeveer 10 spinnen in hun leven doorslikken...Dat helpt vast niet mee aan je paniek.Maar sinds ik dat weet sla ik elke spin in mn slaapkamer dood.



Lol! Lekker extra stukkie vlees! ""Schat, ik hoef vandaag geen vlees bij het eten, zit nog vol van die spin" whahahahahahaha! Lol!



Maar even serieus: ze verstoppen zich meestal. Als je hem ziet, gewoon een scheon erop zetten en klaar is kees! :p



Succes!
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven