Ik wil naar bed maarrrr...

22-07-2014 22:35 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
er is een enorme spin in de buurt van mijn bed

Vanmiddag de badkamer gepoetst en ineens viel hij achter de wasbak vandaan, zo groot als de palm van mijn hand en liep hij naar de slaapkamer. Ik weet niet precies waar hij zit, maar dát hij er zit weet ik zeker.

Ik had gehoopt dat ik 'm was vergeten, maar dit is de grootste die ik ooit in mijn leven heb gezien en ik vind het maar niks.

Ik weet dat het ontzettend triest is dat een vrouw van inmiddels 30 bang is voor spinnen, maar ik moet er de hele tijd aan denken nu het bedtijd is!

Iemand tips, bemoedigende woorden, mantra's of andere goedbedoelde adviezen?
This is not kosher!
quote:Exces schreef op 22 juli 2014 @ 22:42:

Sorry, aan mij heb je ook niks, ik zou dus op de bank slapen totdat ie in de stofzuiger ligt.



En ja, daar gaan ze dood van. Laatst ergens gelezen dat ze ademhalen door een soort van porien en die verstoppen door het stof. En ik ben dus zo´n anti-heldin, dat ik na een paar maanden die stofzuigerzak door mijn halve trouwboek laat verwijderen...



Maar dat helpt vast ook niet .Dit dus! Lekker op de bank slapen.. (en man de spin laten vernietigen)
Alle reacties Link kopieren
Ik en man zaten ooit eens op de bank tv te kijken tot onze vriend op de andere bank zei..." zooooo er zit een spin achter jullie jonge!! " man sprong op en nam een spurt,,ik draaide me om en zag die spin zitten. Glas en papiertje gepakt en spin buiten gegooid...In mijn dochters kamer heeft een keer een nest oid gezeten want elke keer zaten ze op de muur als ik het licht aan deed...Ik ben er niet bang voor maar mèn wat zijn ze soms groot!
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik in elk geval een reden gevonden om de badkamer niet meer te poetsen



@Lizlotte; je hebt helemaal gelijk! Maar toch...hij liep op zijn dooie akkertje richting bed en toch was hij snel (zo groot dus ) en die poten waren ook echt groot! Vriend is voorlopig nog niet thuis..ik denk dat ik toch maar naar bed ga, maar eerst even de kat vooruit sturen!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Weet wat je bedoeld want vind spinnen ook vreselijk. Had ooit een ex-vriendje en die had een kamer vol met verschillende giftige spinnen. Zijn lieveling stond echter in de woonkamer. Tijdens het schoonmaken brak er wel eens een spin uit. Stond echt doodsangsten uit. Als ik nu een spin zie bedenk ik me altijd dat deze tenminste niet dodelijk zijn. En stuur vriend erop af om hem naar buiten te mikken.
quote:beetjegek schreef op 22 juli 2014 @ 22:56:

Ik en man zaten ooit eens op de bank tv te kijken tot onze vriend op de andere bank zei..." zooooo er zit een spin achter jullie jonge!! " man sprong op en nam een spurt,,ik draaide me om en zag die spin zitten. Glas en papiertje gepakt en spin buiten gegooid...In mijn dochters kamer heeft een keer een nest oid gezeten want elke keer zaten ze op de muur als ik het licht aan deed...Ik ben er niet bang voor maar mèn wat zijn ze soms groot!Oh, bah! Nou durf ik ook niet meer te gaan slapen...
quote:Wellhello schreef op 22 juli 2014 @ 22:58:

Nou heb ik in elk geval een reden gevonden om de badkamer niet meer te poetsen



@Lizlotte; je hebt helemaal gelijk! Maar toch...hij liep op zijn dooie akkertje richting bed en toch was hij snel (zo groot dus ) en die poten waren ook echt groot! Vriend is voorlopig nog niet thuis..ik denk dat ik toch maar naar bed ga, maar eerst even de kat vooruit sturen!Als de kat een spin interessant vind heb je geluk, meestal niet
Kan het bed niet verhoogt worden?
Alle reacties Link kopieren
Sorry Spuit-elf
quote:beetjegek schreef op 22 juli 2014 @ 22:56:

Ik en man zaten ooit eens op de bank tv te kijken tot onze vriend op de andere bank zei..." zooooo er zit een spin achter jullie jonge!! " man sprong op en nam een spurt,,ik draaide me om en zag die spin zitten. Glas en papiertje gepakt en spin buiten gegooid...In mijn dochters kamer heeft een keer een nest oid gezeten want elke keer zaten ze op de muur als ik het licht aan deed...Ik ben er niet bang voor maar mèn wat zijn ze soms groot!Maaskantje?
Alle reacties Link kopieren
Nou het stemt me in elk geval gerust dat ik niet de enige ben die er moeite mee zou hebben om naar bed te gaan. Ik weet ook niet waarom ik er zo bang voor ben, maar over het algemeen vind ik de meeste insecten gewoon griezelig, onvoorspelbaar en snel.

Ik ga er maar vanuit dat hij weer op een donker plekje zit waar ik m hopelijk nooit meer zie!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Haha _isis_ nee dan had het jonguh! Moeten zijn
Oh bah gatver, ben er ook als de dood voor, we hebben ze ook regelmatig hier in huis (vooral deze maanden). De 3 katten die we hebben komen met vanalles thuis (muizen/vogels/vleermuizen, zelfs konijnen) maar die spinnen laten ze altijd gewoon wandelen.... lekker dan. En nu ik dit topic heb gelezen zit ik ineens angstvallig de muren en de vloer in de gaten te houden hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 22 juli 2014 @ 23:07:

Kan het bed niet verhoogt worden?

Want dan kan de spin er niet meer bij?

Heb net heel heldhaftig het bed gecheckt en achter mijn nachtkastje gekeken, maar geen spoor van de spin. We wonen nogal krakkemikkig dus wellicht is hij in een spleet in de muur gekropen.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
quote:stokst@@rtje schreef op 22 juli 2014 @ 22:44:

Die spin is vast alweer ergens de muur in gekropen. Daar zitten ze veel liever dan in een open ruimte. En over je heen lopen vannacht zal ie niet doen, voor spinnen voelt een mens veel te heet aan.*griezelt*
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 22 juli 2014 @ 23:15:

Oh bah gatver, ben er ook als de dood voor, we hebben ze ook regelmatig hier in huis (vooral deze maanden). De 3 katten die we hebben komen met vanalles thuis (muizen/vogels/vleermuizen, zelfs konijnen) maar die spinnen laten ze altijd gewoon wandelen.... lekker dan. En nu ik dit topic heb gelezen zit ik ineens angstvallig de muren en de vloer in de gaten te houden hahahaKonijnen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat echt niet over je heen wandelen. Onze lichaamstemperatuur is voor een spin zo hoog dat hij z'n/zij haar pootjes brandt.



O, ik zie het al, kroketje of bitterbal bij de mosterd?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
De kat brengt ook muizen en vogels, dan schijn je ze te moeten prijzen maar helaas zit ik ze dan beiden hysterisch het huis uit te jagen! Jakkes, die dooie beesten!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Gut, ik kom wel een beetje panisch over in dit topic
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Iets ernaar toe gooien. Keihard.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Haha veel succes Wellhello! Ik zou ook eerst de kat gewoon even de kamer laten inspecteren (hoewel die van mij waarschijnlijk meteen prinsheerlijk op het bed zou springen en linea recta in slaap zou vallen ) maar je kan het op zijn minst proberen natuurlijk.



Het herinnert mij aan mijn reis naar Azië vorig jaar. Met dat ik naar bed wilde gaan kwam er een kakkerlak zo groot als mijn hand onder de deur van mijn kamer door. Ik dacht dat ik er in bleef toen ik die zag verschijnen! Heel snel de klamboe strak om het matras gedaan en proberen te gaan slapen, maar dat lukte natuurlijk voor geen meter. Ik hoorde hem de hele kamer door lopen **gruwel** Uiteindelijk na twee of drie uur zwetend wakker te hebben gelegen ben ik met een megasprong mijn bed uitgejumped in één keer naar de deur en heb ik in volle paniek mijn Aussie buurjongens wakker gemaakt. De rest van de vakantie met één van hun nog veel lol gehad ook dus het was in ieder geval ergens goed voor maar toch al met al niet voor herhaling vatbaar!
Alle reacties Link kopieren
Nah, geen excuses meer, ik ga naar bed en proberen te ontspannen en te slapen! Bedankt voor het topic, ik laat weten of ik m nog ben tegen gekomen!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 22 juli 2014 @ 22:42:quote:boerderijgeit028, 2 minuten geleden

Heb je een beetje een lekkere bank? Dan zou ik daar op crashen want ik zou ook geen voet meer in je slaapkamer zetten.

Hij is al van de badkamer naar de slaapkamer gegaan, misschien is hij allang verkast naar de huiskamer en heeft hij de hele avond op de rugleuning naar TO gekeken Lekker dan... Nou heb ik kippenvel en kriebels in mijn nek! Ieuw ieuw ieuw!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Het is maar een spin, hij vreet je niet op hoor...
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:Wellhello schreef op 22 juli 2014 @ 23:27:

Nah, geen excuses meer, ik ga naar bed en proberen te ontspannen en te slapen! Bedankt voor het topic, ik laat weten of ik m nog ben tegen gekomen!Sommige spinnen wachten tot mensen gaan slapen en
Alle reacties Link kopieren
De kust is nog steeds veilig en geen spoor van het gevaarte. So far so good en in bed ben je veilig nietwaar



Slaap lekker en bedankt dames!
This is not kosher!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven