Robijn met Zwitsalgeur.

13-07-2014 19:41 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand dit gekocht? Ik ben benieuwd of de was echt zo lekker naar Zwitsal ruikt.
Alle reacties Link kopieren
Alleen de wasverzachter. Ik vind het wel prima ruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op zondag 13 juli 2014 22:11 Ben ik de enige die de geur van Zwitsal met de geur van poep associeert?Haha jaaaaaaa
Ik heb 'm en hij ruikt verrukkelijk mits je Neutral waspoeder gebruikt. in combi met al die geurende wasmiddelen krijg je een hele rare geur. Neutral heeft totaal geen geur van zichzelf dus des te lekkerder ruikt de was met dat heerlijke lichte Zwitsal luchtje.

In combi met een op zich zelf al geurend wasmiddel is het een beetje viezig want geur op geur werkt niet..
Ja, hij is lekker!
Alle reacties Link kopieren
Bij de blauwe hamster supermarkt laten ze vanaf vandaag de zwitsal geur door het ventilatiesysteem lopen. Heel sneaky, je ruikt een vleugje baby en voor je het weet sta je daar toch ineens het zwitsal schap in je karretje te laden en loop je in een lijn door naar het schap met het foliumzuur .
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor de reacties!

Conclusie is dat je het geweldig vindt of juist helemaal niks. Ik heb eraan geroken in de supermarkt en ik rook natuurlijk (iets minder sterk dan de babyspulletjes) Zwitsal, maar ook een chemisch luchtje ernaast. Ik twijfel dus nog. De combinatie is geniaal, ik den k dat ik het toch maar een keer uitprobeer.
Hahaha limoentaartje!



Hier trouwens ook de associatie met poep. Verder vind ik het sowieso niet lekker maar vriend vind de zwitsal doekjes het fijnst 'poetsen'
Ja. Lekker.
Alle reacties Link kopieren
Heb de wasmiddel net ook gekocht.. Vd week eens testen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Lekker.



Bij de Oranje Huishoudwinkel zag ik de Robijn met beertje Robijntje in de folder staan.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
De Robijn wasverzachter is nu in de aanbieding bij de Plus (50% korting, ook die met zwitsalgeur)
Eerste wasjes zijn ermee gedraaid en ik vind het echt heel lekker ruiken!
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik weet niet wat ik er van vind. Het ruikt niet overdreven naar Zwitsal. Het ruikt op zich wel lekker, maar heb nu een veel minder "frisse was" gevoel
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Net gekocht, ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:chocoladerijstwafel schreef op 22 juli 2014 @ 14:01:

Net gekocht, ben benieuwd Ik ook. Ik ga maar eens een wasje in de machine gooien.
Alle reacties Link kopieren
Bij de geur van zwitsal denk ik altijd dat het een weeige poepgeur moet verbergen.

Niet echt aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
ik heb de wasverzachter, maar ik moet zeggen dat ik alleen de handdoeken en de kleertjes van mijn dochter ermee was. Mijn kleren en die van mijn man krijgen een gewone Robijn mee als wasverzachter. Kon het mijn man toch niet echt aandoen om naar baby billetjes te ruiken op zijn afspraken
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zei van de week: "alles ruikt hier naar baby" toen hij zijn kortebroek uit de kast haalde. Misschien moet ik die zwisalwasverzachter toch alleen gebruiken voor de babywas.
Ik hou van de Zwitsal geur, maar zou nou niet willen dat mijn kleding of beddengoed daarnaar ruikt..
Alle reacties Link kopieren
Heb het geprobeerd maar vind de andere producten van zwitsal wel lekkerder! overigens super voordelig op drogistplein.nl voor 4,75 terwijl die appie voor 6,99 staat!
Alle reacties Link kopieren
Ja, de wasverzachter heb ik! Lekker, terwijl ik anders nooit Robijn koop!
Alle reacties Link kopieren
Oh de horror! Moet dat echt, was die ook al naar dat gore spul meurt? Ik vind niets zo smerig als Zwitsal, echt, de eetlust vergaat me als ik dat ruik.
Alle reacties Link kopieren
quote:noreservations schreef op 22 juli 2014 @ 14:09:

Bij de geur van zwitsal denk ik altijd dat het een weeige poepgeur moet verbergen.

Niet echt aantrekkelijk.Nee blèèèh, echt vies. En al helemaal niets voor een volwassenen om mee rond te gaan lopen. Ik snap het oprecht niet, wie wil er zo ruiken?
Van mij mogen ze met hun zwitsalgeur. Maar zelf zou ik er niet mee wassen. Je zal maar een zakelijke afspraak hebben en zwitsal-lucht kleding dragen. Denk niet dat dat gaat helpen.
Heerlijk juist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven