Robijn met Zwitsalgeur.

13-07-2014 19:41 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand dit gekocht? Ik ben benieuwd of de was echt zo lekker naar Zwitsal ruikt.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die de geur van Zwitsal met de geur van poep associeert?
Alle reacties Link kopieren
quote:mavipa schreef op 13 juli 2014 @ 22:06:

[...]

Huh? Geen droger gebruiken is beter voor het milieu volgens mij.Dit inderdaad. Zeker als je met z'n tweeën bent (en je ruimte hebt voor een droogrek) is een droger luxe, niet noodzakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij al 1 fles wasverzachter en wasmiddel er door heen.. Ik vind hem dus geslaagd!



Ik hou gewoon van de geur van frisse was, als ik het aan het opvouwen ben ruik ik er wel een paar x aan haha!

En als daar ook nog een vleug Zwitsal door heen zit.. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 13 juli 2014 @ 21:46:

1

Waarom wasverzachter? Zeker als je een droger hebt totaal overbodig en extra milieu onvriendelijk.

2

Ik ben echt wel klaar met die switsalgeur na een half jaar baby. Doe mij maar neutral.Hier geen droger maar wasrekken. En vind wasverzachter gewoon fijn.
Nee heb het allebei geprobeerd samen maar de was rook niet naar het Zwitsalluchtje
Alle reacties Link kopieren
Net de handdoeken opgevouwen. Ik vind het wel lekker. Niet de soms wat hysterische zwitsalgeur, maar lekker zacht. Wel een ander wasmiddel gebruikt, dus alleen de wasverzachter.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geprobeerd, ook geen geur, je ruikt het wel iets maar ik heb dan toch liever Robijn Morgenfris die ruik ik door mijn hele huis als de wasdroger aanstaat! Maar het was het proberen waard, helaas niet voor herhaling vatbaar bij mij!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 13 juli 2014 @ 21:46:

1

Waarom wasverzachter? Zeker als je een droger hebt totaal overbodig en extra milieu onvriendelijk.

2

Ik ben echt wel klaar met die switsalgeur na een half jaar baby. Doe mij maar neutral.Beetje raar dat iemand het over milieuonvriendelijk heeft, maar wel een droger gebruikt....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er even aan gesnuffeld bij de Appie, maar ik vond het niet heel lekker ruiken. Heb dus gewoon weer de witte puur en zacht gekocht, mijn lievelings wasverzachter
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ruikt heeeeeerlijk.

Was vorige week in de aanbieding 2+1 gratis voor 13,95 dus gelijk maar 6 ingeslagen.Ben nu het beddengoed ermee aan het wassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 14 juli 2014 @ 10:04:

Ruikt heeeeeerlijk.

Was vorige week in de aanbieding 2+1 gratis voor 13,95 dus gelijk maar 6 ingeslagen.Ben nu het beddengoed ermee aan het wassen.Jemig wat een prijzen voor wasmiddel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de wasverzachter. Ik doe het bewust niet dubbelop, dan vind ik de geur te sterk. Ik vind het heerlijk maar ik gebruik voor mijzelf sowieso wel veel Zwitsal.
Alle reacties Link kopieren
Vriend had hem perongeluk gekocht ipv de 'Zomergeel'. Als ik iets smerig vind is het wel zwitsallucht. Ik wil als volwassen vrouw niet naar vers ingevette babybilletjes ruiken. Toen de was ook hing te drogen ging ik al bijna over mijn nek. Was dus opnieuw gewassen.



Wel leuk voor babywas denk ik
Inprensiepers bleif ik liefer annerniem
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de wasmiddel en verzachter. De geur in de fles is sterker dan als de was klaar is, dan heb je een subtiel zwitsalgeurtje. Bij mij ruikt tijdens de was de hele badkamer naar zwitsal. Heerlijk!
Hij is heerlijk! Ook hier vorige week de Wasverzachter bij de ah ingeslagen.

Vorige week beddengoed met wasmiddel en wasverzachter gewassen en op zolder te drogen gehangen. Gaat mijn vriend naar boven...het ruikt hier naar Zwitsal....ja duh! Kan ie vast wennen voor als er hopelijk straks ooit kinderen zijn (proberen nu maandje of 2/3 om zwanger te worden)
quote:Fiorah schreef op zondag 13 juli 2014 22:11 Ben ik de enige die de geur van Zwitsal met de geur van poep associeert?Nee ik kreeg ook visioenen van poepluiers !
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag nog een keer de handdoeken gewassen met ander wasmiddel en Zwitsal wasverzachter, maar ik ruik het niet zo hoor.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op 13 juli 2014 @ 22:11:

Ben ik de enige die de geur van Zwitsal met de geur van poep associeert?Heb ik inderdaad ook. Geur van Zwitsal en ik denk direct weer aan poepluiers.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Zwitsal toch zo ontiegelijk stinken, bleeeeh.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 14 juli 2014 @ 17:24:

Ik vind Zwitsal toch zo ontiegelijk stinken, bleeeeh.



Ik ook.



Walgelijk. Nooit mijn baby's ernaar laten stinken.



Ik snap ook niet dat moeders hun pasgeboren kind liever naar een parfummetje laten ruiken dan naar verse baby.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gebruikt, beide

En als het uit de was komt ruik je de zwitsal geur zeker, maar hij vervaagd wel heel erg snel, in vergelijking met de andere robijn geuren dan.

Ik koop hem denk ik niet nog een keer... voor het langer fris principe van Robijn kies ik toch liever de vertrouwde geurtjes...
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
quote:pearle schreef op 14 juli 2014 @ 10:51:

[...]



Jemig wat een prijzen voor wasmiddel

Ik schrik er hier ook altijd van. Voor Lenor 1.2L wasverzachter ben ik hier ¤4,89 kwijt. Ik haal het in Duitsland voor ongeveer ¤2,50 per fles. Soms nog goedkoper bij een aanbieding. Waspoeder heb ik laatst wel hier gekocht, ariel xxl giga pak van. 10.4kg (130 wasbeurten). Was nu 19,95 bij mediamarkt, normaal bijna 50 euro! Dat vond ik zo'n goede aanbieding dat ik die heb meegenomen



Ik heb nu net een fles wasverzachter gekocht van robijn ben benieuwd! Maar ik ben lenor gewend en die blijf je ook echt lang ruiken. Dus ik vraag me af hoe dat met deze zal zijn. Ben niet zo'n robijn-fan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind m heeeeeeerlijk

Heb alleen de wasverzachter gebruikt, niet het wasmiddel.

Net mijn beddengoed er mee gewassen en wil het nu eigenlijk al weer op mijn bed leggen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Zwitsal lekker ruiken, maar ik vraag me af of mijn man en ik nog wild van elkaar worden als we naar baby's ruiken...
Alle reacties Link kopieren
Ach het is maar een vleugje....

En wellicht een goede reden om het eens buiten de slaapkamer wild te worden ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven