Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Klinkt allemaal positief!! Leuk dat hij al lekker kroelt!
Pffff, ik maak er gewoon een live-blog van. Durrus heeft Sammi nu al een paar keer het hele huis doorgejaagd. Dikke staart, Sammi blazen. Nu lijkt Sammi de underdog en dat vind ik zó sneu om te zien. Geen idee wat ik kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, dat is sneu zeg Splint. Ik weet het ook niet.

Het is nog maar dag 1 en verder leek het allemaal heel voorspoedig te gaan, toch?
Het Viva forum is papaja.
Ja, is ook zo. Net sloop Sammi heel voorzichtig door de kamer, totdat Durrus er weer achteraan ging.

Moet maar snel goedkomen hoor. Ik ben een watje en daar moeten ze wel rekening mee houden.
Vooral niet ingrijpen Splint. Komt goed.
Ik heb ze weer even apart gezet nu. En Sammi onder het bed vandaan geplukt.
Alle reacties Link kopieren
Ze moeten er zelf uitkomen. Als jij gaat 'helpen', duurt het alleen maar langer.

Het kan dagen, zo niet, weken duren voor ze hier uit zijn. Maar ze knokken elkaar niet de tent uit, het bloed niet, dus dat is positief.

Komt wel goed
Ik weet het.

Zojuist was de Spaanse brigade hier en die hebben Durrus flink afgemat. Sammi was wel gewoon in de buurt, hij kroop niet meer weg gelukkig. En hij heeft ook weer wat naar Durrus gemept. Prima, ik heb liever dat hij van zich afbijt dan dan hij weg kruipt.

Ben benieuwd naar vannacht.
De adviezen zijn zo bekend en logisch en ik heb ze zelf ook vaak zat gegeven. Ik laat ze ook wel hoor. Maar het is wel rot om m'n lieve Sammi angstig te zien.



Maargoed, het hoort er bij.
Alle reacties Link kopieren
Beetje meppen kan geen kwaad, zo bepalen ze de rangorde. Zo lief als F&F op die krabpaal lagen zijn ze ook niet continu . En het is nog niet eens 24 uur lieve Splint, gun ze even wat tijd

Wij hebben Friday de eerste tijd apart gezet in de logeerkamer met eigen bak etc en zelfs een paar nachten bij hem gelegen maar hij was toebpn natuurlijk nog jonger. Op een zeker moment was hij dat zat en vertrouwden we hem ook met de trap en toen bleef de deur open. En nu ligt het spul overal, net waar ze zin in hebben.



Kortom: komt goed!
Tssss, ik moet zeker geduld hebben.....
Alle reacties Link kopieren
Durres is ingestort en ligt te slapen, Sammi kwam lekker met me spelen, dus dat gaat gelukkig goed. Althans, goed teken dat hij zich lekker genoeg voelt om te spelen. En ze poepen allebei in dezelfde bak. Smeerkezen.
Tip van de dag: zelf met ze blijven spelen. Dan wordt Durres lekker moe, het is goed voor het vertrouwen en voor Sammi is het dan gewoon lekker vertrouwd en net als anders. Dat ik dat gisteren nou niet bedacht heb. Was zo bezig met hoe het samen gaat. En zij hadden dus ook alleen maar focus op elkaar.

Slim bedacht, al zeg ik het zelf. Al zou een ook niet helemaal misstaan



Vannacht is goed gegaan. Sammi heeft gewoon tegen me aan geslapen en waar Durrus was zou ik niet weten. Toen ik naar de wc moest en ging kijken, zag ik hem niet. Ik had ook geen bril op, dat helpt ook niet. Hij was in elk geval niet op bed. Daar zet ik hem ook steeds vanaf.



Vanochtend is Sammi wel weer een paar keer opgejaagd en onder het bed gedoken, maar zodra Durrus de kamer uit liep, ging Sammi er weer sluipend achteraan.



Nog geen bloed. Durres is we een mauwerd trouwens.
En nu ligt D.te kroelen op schoot en zit S. op een afstandje te kijken. Voelt toch een beetje als betrapt worden bij het vreemdgaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 11 augustus 2016 @ 09:24:

Tip van de dag: zelf met ze blijven spelen. Dan wordt Durres lekker moe, het is goed voor het vertrouwen en voor Sammi is het dan gewoon lekker vertrouwd en net als anders. Dat ik dat gisteren nou niet bedacht heb. Was zo bezig met hoe het samen gaat. En zij hadden dus ook alleen maar focus op elkaar.

Slim bedacht, al zeg ik het zelf. Al zou een ook niet helemaal misstaan









Vannacht is goed gegaan. Sammi heeft gewoon tegen me aan geslapen en waar Durrus was zou ik niet weten. Toen ik naar de wc moest en ging kijken, zag ik hem niet. Ik had ook geen bril op, dat helpt ook niet. Hij was in elk geval niet op bed. Daar zet ik hem ook steeds vanaf.



Vanochtend is Sammi wel weer een paar keer opgejaagd en onder het bed gedoken, maar zodra Durrus de kamer uit liep, ging Sammi er weer sluipend achteraan.



Nog geen bloed. Durres is we een mauwerd trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om te lezen dit. Zo herkenbaar, van alle zorgen tot het schuldig/betrapt voelen. Skip al je sociale verplichtingen maar voor de komende dagen
Alle reacties Link kopieren
Splint, we zouden morgen naar de Efteling gaan. Dat gaat nog wel door, toch?





Het Viva forum is papaja.
Jij mag niet meer naar de Efteling Tonks, je hebt een straatverbod vanwege stalking
Zouden bepaalde gedragingen nou iets betekenen?

- als ze naar elkaar staren als de ander op de bak zit

- als de ander op de bak gaat gelijk nadat de een er in gestaan heeft

- S. likt aan de staart van D.

- D. die gewoon gaat zitten poepen terwijl S. toekijkt



Geen idee.
haha Splint, dit lijkt me allemaal territoriaal haantjes gedrag. Laat ze maar gewoon hun gangetje gaan, dan komt het vast goed. Als het je een beetje te veel wordt of als er even rust in de tent moet komen kun je D altijd even apart zetten. Dan hebben ze zelf ook ff time-off
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Maar het gaat wel goed komen hoor. Ze moeten echt even aan elkaar wennen.

Dat van de kattenbak, tsja. Medusa ging er ook altijd voor zitten als Morgana moest. Maar dan mocht Morgana er niet meer van af... Dus die heeft heel wat tijd daar doorgebracht tot ik het door had.

Wel fijn dat Sammi gewoon bij jullie op bed kwam.

Staart likken heb ik hier nog nooit gezien. Geen idee dus of dat wat betekend.
quote:Splinter_ schreef op 11 augustus 2016 @ 11:18:

Zouden bepaalde gedragingen nou iets betekenen?

- als ze naar elkaar staren als de ander op de bak zit

- als de ander op de bak gaat gelijk nadat de een er in gestaan heeft

- S. likt aan de staart van D.

- D. die gewoon gaat zitten poepen terwijl S. toekijkt



Geen idee.Als er geen gevechten tot bloedens toe zijn en alleen bovenstaande gebeurt denk ik dat dit appeltje-eitje is en ze binnen de kortste keren dikke maten zijn.
Zo... voor de poezels een nieuwe drinkfontein besteld.







Ik moest toch kattenbakvulling bestellen en voor de oude fontein nieuwe filters. Dan maar gelijk een nieuwe die hopelijk makkelijker schoon te maken is en die iets minder bromt.

Ik ben bij de oude ook een beetje bang dat de pomp het gaat begeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven