Welk kledingstuk ben jij aan het maken?

06-03-2012 09:46 1932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op naailes en ben er erg enthousiast over! Ik koop stofjes en speur Knipmode en Burda's af naar leuke kledingstukken om te maken!!!



Het lijkt me leuk om hier te schrijven over wat je aan het maken bent, welk stofje je gebruikt, waar je mooie/leuke/goedkope stoffen kunt kopen etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jurkjes gemaakt. Ze vielen erg in de smaak, maar zijn een beetje op de groei. ;)
Ik had wel de juiste confectiemaat, maar ze vielen blijkbaar erg ruim.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al tijden niets gedaan terwijl wel plannen had voor tijdens mijn revalidatieperiode. Wil iig nog wat uitraderen voor naailes weer begint.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al wel ideeen voor wat je wilt gaan maken.
Ik wil een keer een broek proberen. En iets met paspel.
Alle reacties Link kopieren
Broek zou kunnen, heb er afgelopen seizoen 4 gemaakt al ben ik over de laatste nog niet tevreden. Lastig als je maat 34 nog in moet nemen. Verder een peplumtop uit een oudere Simplicity en een top met een draai in het voorpand en die komt volgens mij uit de maart bijlage van dit jaar. Moet ook nog de laatste hand aan een vest leggen en het is de bedoeling een tussenjas/zomerjas te maken en daar ga ik waarschijnlijk interieurstof voor gebruiken. Maar heb nog geen patroon daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor soort jas vind je leuk? Ik zou zelf nog een keer een kort jasje willen maken, zonder te veel tierelantijntjes. En een trenchcoat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb samen met mijn dochter een jurk voor haar gemaakt, waarbij zij zoveel mogelijk zelf deed. Was erg leuk en gezellig!
Was een simpele lange jurk met een split aan de zijkant en aan de bovenkant een hemd-model. De biesjes langs hals en nek heb ik zelf maar gedaan. De rest zij (met mij ernaast). Ik weet niet of het iets voor haar is. Ze heeft niet zoveel geduld, bleek maar weer eens :D

Zelf heb ik net een jurk gemaakt, die ik eigenlijk helemaal vermaakt heb uiteindelijk. Ik ben lang, dus ik moet het bovenpand altijd verlengen. Maar dit was een lastig pand, met coupenaden enzo. En toen bleek dat ik ook nof veel te weinig stof had, dus toen moest er nog eea aan vermaakt worden.
Maar hij is uiteindelijk best leuk geworden! Het patroon heb ik maar weggegooid, daar was zoveel aan verknipt dat het me nooit meer lukt om de jurk nog een keer zo te maken. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alleen geen foto’s plaatsen, want dan herkennen mensen me vast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven