Zo boos want mijn poes is mishandeld

17-08-2016 06:49 569 berichten
Alle reacties Link kopieren
Slotje wat mij betreft
quote:Mepi schreef op 17 augustus 2016 @ 23:40:

[...]





Ik heb op de link geklikt. Nu krijg ik overal dit ding als advertentie







Sorry. Heb ik nu ook.



Maar bij mij in Gelderland en mijn nicht in Limburg werkt t wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 17 augustus 2016 @ 23:37:

[...]





Ik begrijp dat jij een referendum op gaat starten om de auto, motor, scooter en fiets uit het straatbeeld te verbannen?



Ik vind het in ieder geval niet normaal dat katten buiten niet veilig zijn voor mensen. Blijkbaar ben ik hier 1 van de weinigen...

Ze gaan al honderden jaren naar buiten. Vroeger was er geen sprake van een binnen kat,, mensen zouden je voor gek verklaren.

Maargoed dit is blijkbaar hoe de mens tegenwoordig is.



1 ding weer ik wel, mijn katten blijven veilig in mijn achtertuin. Weg van boosheid en slechtheid van mensen..



Ik hoop dat de mishandelde kat waar dit forum over ging snel opknapt !!
Dat mensen zo met dieren om kunnen gaan is echt onbegrijpelijk en dat is dus precies de reden waarom mijn kat dus niet naar buiten mag. Ik sta namelijk niet voor mijzelf in als iemand iets bij mijn kat zou doen.... Heel veel sterkte met jullie kat en ik hoop dat ze snel opknapt
quote:iones schreef op 17 augustus 2016 @ 22:45:

[...]



Aha, jij behoort tot de persoon die zo redeneren.



[...]



Alle dieren behoren veilig naar buiten te kunnen. Allemaal. Maar binnen de mogelijkheden.



Iones, dank je!

Maar dit gaan we de vermeende, makkelijke katten"liefhebbers" nooit aan hun verstand krijgen.



Ik pleit voor een wetgeving dat katten buiten zonder toezicht laten lopen, strafbaar wordt....
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, met poeslief gaat het inmiddels wat beter. Ze is na ruim 24 uur onder het bed vandaan gekomen en sluipt nog heel bang door het huis. Ze schrikt nog wel erg snel en schiet dan weer weg. Iemand vroeg naar de verwondingen aan haar oogkassen. Ik vermoed dat ze met haar koppie heeft staan beuken om uit die kooi te komen. Die zwellingen worden nu ook gelukkig al wat minder.

En voor de mensen die termen gebruiken als "naar buiten schoppen" ... ik schop de poezen niet naar buiten. Ik vind het namelijk veel gezelliger als ze binnen zijn. Ze wíllen zelf heel graag naar buiten. In de zomer meer dan in de winter. We wonen naast het bos waar ze lekker kunnen klimmen en spelen. Een andere buurvrouw die ook niet zo dol op katten is is momenteel wél blij met ze, want er lopen veel muizen in onze tuinen. Daar heb ik zelf niet zo'n last van, maar bij haar hebben de muisjes al aan de kussens van haar lounge set gevreten. Zo zie je maar ... het mes snijdt aan twee kanten.
- Ach laat ook maar
Alle reacties Link kopieren
quote:catootje68 schreef op 18 augustus 2016 @ 07:29:

Goedemorgen allemaal, met poeslief gaat het inmiddels wat beter. Ze is na ruim 24 uur onder het bed vandaan gekomen en sluipt nog heel bang door het huis. Ze schrikt nog wel erg snel en schiet dan weer weg. Iemand vroeg naar de verwondingen aan haar oogkassen. Ik vermoed dat ze met haar koppie heeft staan beuken om uit die kooi te komen. Die zwellingen worden nu ook gelukkig al wat minder.

.Dat zou heel goed kunnen. Mijn kat kan ook zo in paniek raken als ik haar in de transportbench stop. Daarnaast is ze erg bang voor water, zij zou dan ook, net als jouw kat, zichzelf kapot maken om eruit te komen. Brrr, je moet toch wel een kronkel in je hoofd hebben om dit te hebben gedaan. Sterkte met het beestje.
Alle reacties Link kopieren
En TO? Ga je nu je kat ook beter beschermen? Of heb je schijt aan de buren en laat je poezermans gewoon doorgaan en laat je haar willens en wetens gevaar lopen?
quote:nessemeisje schreef op 18 augustus 2016 @ 10:41:

En TO? Ga je nu je kat ook beter beschermen? Of heb je schijt aan de buren en laat je poezermans gewoon doorgaan en laat je haar willens en wetens gevaar lopen?



Dan gaat de buurvrouw met muizen weer klagen.

Als kattenslaaf kun je het ook nooit goed doen hè?!
quote:theamuts schreef op 18 augustus 2016 @ 10:57:

[...]





Dan gaat de buurvrouw met muizen weer klagen.

Als kattenslaaf kun je het ook nooit goed doen hè?!Jammer dat je mijn vraag niet beantwoordt...
quote:YouWish schreef op 17 augustus 2016 @ 21:01:

[...]





Welke vraag? Deze?
Ja 1 buurvrouw is blij met ze en 10 anderen niet maar who cares right? De katten willen naar buiten en het ligt buiten je macht als mens om ze dan binnen te houden.
quote:theamuts schreef op 18 augustus 2016 @ 11:14:

[...]





Welke vraag? Deze?



Nee hoor je zei nogal duidelijk dat iedereen met z'n poten van andermans dieren moet afblijven en ze dus absoluut niet naar het asiel mogen brengen. Mijn vraag aan jou was wat mijn ouders dan wel hadden moeten doen met die smerige pissende haarbal in hun huis terwijl m'n moeder allergisch is? Kat zonder bandje en geen idee bij welke aso het dier hoort?



Het is hier een hoop geschreeuw maar oplossingen ho maar.
quote:YouWish schreef op 18 augustus 2016 @ 11:18:

[...]





Nee hoor je zei nogal duidelijk dat iedereen met z'n poten van andermans dieren moet afblijven en ze dus absoluut niet naar het asiel mogen brengen. Mijn vraag aan jou was wat mijn ouders dan wel hadden moeten doen met die smerige pissende haarbal in hun huis terwijl m'n moeder allergisch is? Kat zonder bandje en geen idee bij welke aso het dier hoort?



Het is hier een hoop geschreeuw maar oplossingen ho maar.



Nooit gehoord van Amivedi? Of de site van de dierenbescherming? En misschien was de kat gechipt?

Verder posters ophangen in de buurt met een foto van de kat erop?
Ik heb een tijd een duif hier in de buurt gehad die kattenbrokjes kwam jatten. Had ik me ook ongelooflijk over kunnen opwinden, maar ik hield het gewoon in de gaten en joeg hem weg.
Verder Youwish; als jouw moeder zo ont-zet-tend allergisch is kan zij nooit die haren opruimen hoor! Beetje aanstellerij misschien?
quote:theamuts schreef op 18 augustus 2016 @ 11:23:

[...]





Nooit gehoord van Amivedi? Of de site van de dierenbescherming? En misschien was de kat gechipt?

Verder posters ophangen in de buurt met een foto van de kat erop?



Wat doet het ertoe of het beest gechipt is? Wat moeten ze op de site van de dierenbescherming als dat mormel meerdere keren per week terug komt in HUN huis om de boel onder te pissen?



En posters?!



Laat me niet lachen! Leg me aub uit waarom mijn ouders al die moeite zouden moeten doen omdat een paar aso's hun beesten niet bij zich houden. De eigenaar kon het beest gewoon ophalen in het asiel hoor. Wel tegen betaling dus dat zal je probleem wel zijn?



Mijn hemel het egoïsme van de 'liefhebbers' kent geen grenzen.
quote:theamuts schreef op 18 augustus 2016 @ 11:28:

Verder Youwish; als jouw moeder zo ont-zet-tend allergisch is kan zij nooit die haren opruimen hoor! Beetje aanstellerij misschien?



Ja joh je hebt gelijk. Ze is een ontzettende aansteller dat ze dat ranzige beest niet in haar huis wil



Je hebt echt een steekje los hoor. Hoe kun je zo ontzettend egoïstisch zijn, echt bizar.
quote:YouWish schreef op 18 augustus 2016 @ 11:29:

[...]





Wat doet het ertoe of het beest gechipt is? Wat moeten ze op de site van de dierenbescherming als dat mormel meerdere keren per week terug komt in HUN huis om de boel onder te pissen?



En posters?!



Laat me niet lachen! Leg me aub uit waarom mijn ouders al die moeite zouden moeten doen omdat een paar aso's hun beesten niet bij zich houden. De eigenaar kon het beest gewoon ophalen in het asiel hoor. Wel tegen betaling dus dat zal je probleem wel zijn?



Mijn hemel het egoïsme van de 'liefhebbers' kent geen grenzen.



Tjongejongejonge, "al die moeite"! Ochochocherm

Jouw ouders zijn hier de aso's. Genoeg mogelijkheden om een beest weer bij de rechtmatige eigenaar te krijgen, maar gutogut, daar moet je moeoeite voor doen

Jouw ouders hadden dat beest weer buiten moeten zetten als ze er geen moeite voor hadden willen doen. Dan had ie vanzelf wel weer naar huis gelopen, of had iemand die wel normaal met dieren om kan gaan de eigenaar opgespoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 18 augustus 2016 @ 11:18:

[...]



Het is hier een hoop geschreeuw .





yep en niet alleen van de "asociale" katten eigenaars !!



"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 18 augustus 2016 @ 11:23:

[...]





Nooit gehoord van Amivedi? Of de site van de dierenbescherming? En misschien was de kat gechipt?

Verder posters ophangen in de buurt met een foto van de kat erop?Je draait de verantwoordelijkheid voor een kat nogal om.........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:YouWish schreef op 18 augustus 2016 @ 11:32:

[...]





Ja joh je hebt gelijk. Ze is een ontzettende aansteller dat ze dat ranzige beest niet in haar huis wil



Je hebt echt een steekje los hoor. Hoe kun je zo ontzettend egoïstisch zijn, echt bizar.Dat is wel heel wat anders dan super allergisch zijn en jezelf blootstellen aan hetgeen waar je zo'n last van hebt. Lekker aso van je vader, dat hij je moeder dat aandoet.
quote:Hayek schreef op 18 augustus 2016 @ 11:37:

[...]



Je draait de verantwoordelijkheid voor een kat nogal om.........



Op deze websites kunnen mensen die hun dier kwijt zijn ook een advertentie zetten. Als je een beest hebt gevonden kun je dus kijken of iemand dit beest kwijt is.

En verantwoordelijkheid hebben we allemaal hè, als het om levende wezens gaat?!
quote:theamuts schreef op 18 augustus 2016 @ 11:34:

[...]





Tjongejongejonge, "al die moeite"! Ochochocherm

Jouw ouders zijn hier de aso's. Genoeg mogelijkheden om een beest weer bij de rechtmatige eigenaar te krijgen, maar gutogut, daar moet je moeoeite voor doen

Jouw ouders hadden dat beest weer buiten moeten zetten als ze er geen moeite voor hadden willen doen. Dan had ie vanzelf wel weer naar huis gelopen, of had iemand die wel normaal met dieren om kan gaan de eigenaar opgespoord.







Ben je nou zo dom of doe je alsof? Natuurlijk was dat beest van iemand. Ze hebben hem zo vaak buiten gezet maar hij kwam steeds weer terug.



En ja moeite; waarom moeten mijn ouders tijd en geld steken in posters voor een aso eigenaar? En hoezo posters? Dat mormel is niet vermist ofzo die wordt gewoon lekker los gelaten en wie er last van heeft heeft pech.



Laat die eigenaar z'n geld maar lekker uitgeven bij het asiel waar hij z'n bloedje weer kan ophalen.



Of nog erger; ze vinden de eigenaar wel en dan is het zo iemand als jij



Sorry hoor ga je lieverdje maar lekker zelf ophalen. Het beest hebben ze overigens nooit meer terug gezien dus de liefhebbende eigenaar kon het duidelijk ook niks schelen.
quote:theamuts schreef op 18 augustus 2016 @ 11:39:

[...]





Op deze websites kunnen mensen die hun dier kwijt zijn ook een advertentie zetten. Als je een beest hebt gevonden kun je dus kijken of iemand dit beest kwijt is.

En verantwoordelijkheid hebben we allemaal hè, als het om levende wezens gaat?!Ze zijn hun dier niet KWIJT! Ze laten het buiten overlast veroorzaken en hebben daar schijt aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven