Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Steph, klinkt goed, de hottub, lijkt me heerlijk ontspannend! Heb je die gewoon in de tuin staan?



Vandaag in Shalimar Ode à la Vanille - Guerlain.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Illamasqua Freak ~ new perfume.



British beauty brand Illamasqua will launch their debut fragrance, Freak, in October:



When creating all the elements of this fragrance, from the scent to the bottle, the packaging to the image, the prime focus has been to deliver a groundbreaking concept that delivers an irresistible assault on the senses, whether you have heard of the Illamasqua brand or not. Freak by Illamasqua has succeeded on every point of that intention.



Illamasqua make-up captures the essence of night-time transformations, unleashing your alter ego and celebrating self-expression. We have now managed, with great care, to distil that attitude into a fragrance and bottle it. It's time to dress up and howl at the moon.



[...] Freak is a concoction of dangerously exotic unconventional flowers which Illamasqua has unashamedly blended together to celebrate the night…



The notes for the unisex fragrance feature black davana, opium flower, belladonna, poison hemlock, datura, queen of the night, frankincense, oud and myrrh.



Illamasqua Freak will be available in 75 ml Eau de Parfum, £59.



http://www.nstperfume.com ... masqua-freak-new-perfume/
Alle reacties Link kopieren
Mooie fles (die slak, echt grappig!):



Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag ladies ,



Whauw wat een mooie fles ,dat is alleen al een stukje kunst Dalida!



Vandaag weer in Sun en genieten in het zonnetje straks .



fijne woensdag allemaal !!



Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond,



Dalida, ja staat gewoon in onze tuin (die is niet giga groot).

Die fles is echt mooi, alleen daarom zou ik het kopen. Alleen die noten vind ik persoonlijk niet zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Favorites;

paco rabanne - millionaire

Chanel - Chance

Lancome - Miracle
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vandaag in DKNY-woman



Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,



Lekker Steph!



Vandaag in Coco van Chanel EDP.



Fijne dag !!

Plom
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben Ligeia en ik breek graag in (als het om Vivatopics gaat)! Vandaag doe ik dat in Ô de Lancôme van, d'oh, Lancôme.



Enjoy your day!...
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Ligeia, leuk om je hier een keer te zien!

Je ruikt heerlijk, lekker zomers!



Vandaag in Début - Parfums DelRae.



Fijne zonnige dag!



Alle reacties Link kopieren
Bij zo'n mooie dag als vandaag past voor mij maar één geur: Sun Delight van Jil Sander! Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vandaag in Jimmy Choo.
Goedemorgen,



In G - Giorgio Beverly Hills.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Vandaag in Night of Fantasy - Lucien George.



Night of Fantasy: grapefruit, wild strawberry, mango, freesia, amber.



Fijne dag, geniet van de zon!



Alle reacties Link kopieren
Bath & Body Works Charmed Life ~ new fragrance.



Bath & Body Works has launched Charmed Life, the latest addition to their signature collection:



Master perfumers have blended juicy guava, sparkling pear and creamy vanilla musk to create this positively sexy fragrance inspired by taking chances, having fun and savoring life's fabulous moments.



The notes include guava, apple, pear, red berries, peony, jasmine, lily of the valley, coconut milk, apricot, vanilla, praline, sandalwood and musk.



Bath & Body Works Charmed Life is available in 75 ml Eau de Toilette and in matching bath & body products.



http://www.nstperfume.com ... armed-life-new-fragrance/
Alle reacties Link kopieren
Good afternoon!



Vandaag Jil - Jil Sander!



Wat zou het leuk zijn als dit een scratch and sniff-topic was, dan kon ik al die andere, veelal voor mij onbekende, geurtjes sample-snuffelen.



Enjoy the sun!
Alle reacties Link kopieren
Oui!

Van lancome
Internagelaktisch
Goedemorgen,



In Clean Fragrance Clean..ongelooflijk hoe lang deze geur blijft hangen, lekker fris )



Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ligeia, een scratch and sniff-topic zou ideaal zijn, gewoon vanuit je luie stoel geurtjes testen.

Ik wil je best een paar proefjes opsturen, geen probleem, geef maar een gil.



Vandaag in Cuir Fétiche - Maître Parfumeur et Gantier.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ligeia,je breekt uiterst charmant in en heerlijk in Sun .



Klinkt weer goed Taylor .



Vandaag ook weer in Sun .



Veel mooi weer plezier vandaag ,!!



Plom
Alle reacties Link kopieren
dalida,

kun jij echt proefjes opsturen? want ik ben wel eens toe aan wat nieuws.



Vandaag in Aqua di gio van armani



nog een fijn weekend, dames
Alle reacties Link kopieren
Taylor, you've got mail!



Vandaag in tijgerbalsam, ben ziek :((
Alle reacties Link kopieren
goedenmiddag!!



Enigma beterschap!



Vandaag ben ik in: SJP- NYC (makkelijk zo'n korte beschrijving )



Genieten jullie ook zo van het prachtige weer ? ergens klopt het niet, 1 oktober en zo warm, dit is echt zo vreemd, normaal zit ik met oktober aan lekkere warme thee en staat de verwarming al aan maarre... ik klaag verders niet hoor



Fijne avond!
Enigma gezien, en beterschap! Ik heb ook al sinds gisteravond last van mijn keel, verkoudheid komt eraan ;-( Sterkte iig!



Plom ik zal je wel proefje opsturen? Je ruikt lekker!!



Girl ja gek he? Maar ook ik klaag niet hoor, hahaha ))
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,



Likeiloveyou, het aanbod was eigenlijk voor Ligeia, ik heb op dit moment niet zo heel veel dubbele proefjes.



Enigma, beterschap! Ondanks het mooie weer ben ik ook al een paar dagen niet fit (hoofdpijn, keelpijn).



Girl, heerlijk he, dit weer! Van mij mag het de hele maand oktober zo blijven!



Taylor, beterschap!



Vandaag in Spanish Amber - Pacifica.



Spanish Amber: bergamot, geranium, amber resin, elemi, sandalwood.



Fijne avond!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven