Dreamgirls the Sequel

24-08-2013 14:40 2728 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dreamgirl!



Kijk jij ook al rond op de zwangerpijler? Ben je nog niet zwanger? Twijfel je nog of is het juist je partner die twijfelt? Zijn er andere redenen waarom je nog niet begonnen bent: een studie, trouwen, die grote reis, een verbouwing, door ziekte of onzekerheid over je baan?



Wij zijn de 'Dreamgirls', een groep meiden die dromen over/van een kindje, maar vanwege uiteenlopende redenen nog wachten tot het DE maand of HET jaar is om er voor te gaan.



Hoewel een aantal van ons inmiddels zwanger is, zijn nieuwe dames altijd welkom. Dus droom je ook van een kindje maar moet je ook nog wachten? Klets dan gezellig met ons mee !



Let op: Wij zijn geen maand topic, de bedoeling is dat dit topic oneindig door kan blijven gaan en steeds doorgegeven gaat worden aan meiden die nog moeten wachten! Ook mag je blijven meepraten als je als zwanger bent geworden om de nog wachtende dames van goed advies te voorzien en voor de nodige 'moral support' die we elkaar hier graag geven.



Hier nog onze 'mores':

Ego-posts bestaan niet. We zijn er hier voor elkaar om elkaar te steunen. De vrijheid om hier te kunnen praten over wat je dwarszit moet er dus gewoon zijn.Echo-posts bestaan, vooraf superspannend en achteraf leuk om te lezen!het is hier dpo (days past ovulation) of MBD(maybe baby/bloody day) niet nod, want hoe zeker weet je dat je niet ongesteld wordt? Bovendien pijnlijker qua terminologie als je dus idd ongesteld bent geworden.Een inwijdingsrite willen we de dreamgirl newbies wel mee geven. Schrijf een monsterpost, je weet wel zo'n heeeeeeeeeele lange post. Pas als je die hebt geschreven, ga je op voor de volgende stap op weg naar een volwaardig dreamgirlslidmaatschap U zult slechts klussen aan uw huis. Oké oké aan de auto mag ook. In bed doen wij andere dingen.

Hier zijn we begonnen met dromen

Ons vorige topic





Deze dames zijn al gericht aan het dromen



NaamStart BijzonderhedenMissBalou 💗 👶🏼 MissMystique 💗 👶🏼 Celine 💗 uitgerekend begin sept!Ariadne83 💙 uitgerekend eind sept!Endomiel 💗 uitgerekend eind sept! Butterfly uitgerekend half dec! Syllie_87 uitgerekend dec/jan! Druifjegestartonregelmatige cyclus/pcos?Star30gestartpcos?Floepertgestartonregelmatige cyclusJannaKruidentheetjeLauraKStrikje gestopt met de pil in april '15 getrouwd! 👰🏼 .... .....



Deze dames gingen ons al voor : NYC, Liene, Kim2013, Zonnebloem87, Lorelay, Bloem1988, Nearly, Klaprooss, Isabella, Tink, Whoosy, Leonita, Cheery, Soshanna, Sjalalaan, Loveisdancing, xTulp
Happy new topic!!!!



Alle reacties Link kopieren
Happy new topicccccc !!!!
Alle reacties Link kopieren
Jeeej happy new topic!!
Hi Meiden,



Ik hoop dat we hier nog heel lang kunnen blijven doorkletsen. Mochten jullie nog dingen willen wijzigen, geef dat dan even door.



Laat het ook nog even weten als jullie nog posts willen veranderen. We gaan het oude topic namelijk op slot zetten.



Xx Cheery
Alle reacties Link kopieren
Cheery wanneer gaat het oude topic op slot? Heb denk ik pas maandag echt tijd om het na te gaan





Verandering: aangezien ik tot eind november de pil heb mag voor mij de maand in de tabel wel naar december!! Denk niet dat er dan nog een strip bij komt..
Alle reacties Link kopieren
Floepert, dat ga ik niet vandaag of morgen doen hoor. Ik denk dat een week iedereen de kans geeft om op tijd alle berichten uit te pluizen. Het zijn er best veel. Nog even jouw aanpassing verwerken, dan log ik weer uit.
Alle reacties Link kopieren
Jeeej, happy new topic meiden!!! Leuk! Ziet er mooi uit! Voor mij hoeft er niks veranderd te worden in vorige hoor!



Even snelle update, want ben helaas veel te druk geweest de afgelopen dagen en nu nog

Heb vrijdag getest, dus ben toch niet erg (totaal niet..) stoer en test was spierwit, geen tuurstreepje van te maken haha!

Kwam er achter dat app nog ingesteld stond op 28 daagse cyclus (terwijl mijn vorige, eerste echte cyclus 33 dagen duurde)... Stom. Vandaag is dag 28, dus ben wellicht beetje vroeg. Mezelf beloofd komende dagen niet te testen en in ieder geval te wachten tot dinsdag en liefst donderdag. Maar mss komt ongesteldheid dit keer wel eerder al.



Vind jullie allemaal heel lief en kom snel weer reageren! Lees wel regelmatig bij, maar ben even druk druk..
Alle reacties Link kopieren






Voor de tabel:

29, partner 31, 3mk en uitgerekend 13 april schatting morgen weten we meer.



Later meer. Nu mijn man ophalen die aan het klussen is bij zijn broertje.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic meiden! Leuke OP Cheery, en wat een eer om in de tabel gemonsterd te zijn



Ter aanvulling: november '13 gaan wij van start!
Thnx Bluum! Ja goed hè? Je hoort er nu echt bij



Whoosy en Bluum, ik zal jullie gegevens aanpassen.



Whoos, hoe is het trouwens met je buik? Heb je nog pijn of is die toch weer aan het zakken/bijna weg?
Alle reacties Link kopieren
Whoosy, de term 'klussen' is echt voor altijd bezoedeld. Levert rare associaties op als iemand dan gewoon letterlijk in huis gaat verbouwen of iets dergelijks!



Toch voor de bijl gegaan Soshanna Ik snap het hoor, was zelf al veel eerder gesneuveld. Jammer dat je test zo sneeuwwit bleef, was je teleurgesteld of viel dat mee? En het kan nog, natuurlijk hè...
Alle reacties Link kopieren
Haha leuk Cheery, lief :-)
quote:bluum schreef op 24 augustus 2013 @ 16:10:

Whoosy, de term 'klussen' is echt voor altijd bezoedeld. Levert rare associaties op als iemand dan gewoon letterlijk in huis gaat verbouwen of iets dergelijks!



Toch voor de bijl gegaan Soshanna Ik snap het hoor, was zelf al veel eerder gesneuveld. Jammer dat je test zo sneeuwwit bleef, was je teleurgesteld of viel dat mee? En het kan nog, natuurlijk hè...



Ik heb vorige maand ook zo'n spierwitte test gekregen. Vond ik stiekem toch niet zo leuk, maar ik heb eergisteren wel uitgebreid franse kaasjes en sushi gegeten en toen was ik wel weer blij!



En idd de term klussen, dan moet ik daar ook steeds aan denken. Hoe erg
quote:whoosy schreef op 24 augustus 2013 @ 15:55:

Later meer. Nu mijn man ophalen die aan het klussen is bij zijn broertje.



Kinky!!

Wat gaat het worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik was eigenlijk wel blij met mijn witte test, wegens erg genoten van feestjes en cocktails en carpaccio en dat soort onverantwoorde dingen. En geen vitaminen genomen niks. Had me al bij voorbaat schuldig gevoeld, haha! Aan de andere kant schijnt dat eeuwige schuldgevoel er helemaal bij te horen, dus ik was meteen goed begonnen.



En heerlijk he, sushi en kaas? Vooral kaas zou ik vreselijk missen. En wijntjes.
Alle reacties Link kopieren
Kinky ja Wat een ontboezeming.
Alle reacties Link kopieren
Help help!!!



De tabel is opeens een raar geheel geworden? Wat doe ik fout????
Wow! Wat een mooi nieuw topic! Goed gedaan!



Mijn eerste pilloze dag, ben benieuwd hoe mijn lichaam reageert . Ik denk wel wat langer bloeden dan normaal.

Hadden de reeds gestopte dames dat ook de eerste keer?



@soshanna toch getest. Had het ook gedaan hoor! Als ik nu heel lang niet ongesteld ga worden ga ik iedere eerste van de maand testen.



@bluum ik eet elk weekend een broodje rosbief. Als ik zwanger ben stop ik natuurlijk gelijk maa

r zou me wel schuldig voelen als het iets te lang gegeten heb.

Hmmm misschien toch maar vast stoppen het kan nu allemaal
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik heb de tabel zo juist op een of andere manier verkloot.

Ik moet nu helaas weg, wil een van de anderen een nieuwe tabel maken? Dan geef ik het password wel.xx
Alle reacties Link kopieren
Ok gelukkig toch gelukt!!!
Oh ik zie net een briljante spelfout in de OP:

' U zult slechT klussen aan uw huis'



misschien is goed klussen beter...
Alle reacties Link kopieren
happy new topic!!!!!!



Kom later meer schrijven, nu bezoek maar moest jullie even hallo zeggen!



Hallooooooooooooo!!



Alle reacties Link kopieren
quote:Cheery schreef op 24 augustus 2013 @ 17:23:

Oh ik zie net een briljante spelfout in de OP:

' U zult slechT klussen aan uw huis'



misschien is goed klussen beter...







daar ging m´n spa cactus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven