Oogjes dicht en snaveltjes toe #29

07-06-2014 21:38 1550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 29

Waarin:

De laatste lichting babies, te weten Meiske, Dotje, Kees, Popsie en Jan van resp. Tesstan, Luna, 26gelukkig, Alisan en Ensimone, groeit als kool en slaapt als roosjes. Maaiert bloeit op en Dribbeltje vindt rust en gezondheid op het landgoed van Chryssa-zonder-wifi, ons eigen stadsmeisje op het platteland. Waarin Mimpje met bliksembezoekjes tropische hitte naar Nederland brengt en schone lucht naar haar drietal. Waarin Zaza heerlijk doorslaapt terwijl manlief alle nachten doet, en Veulen en Gazelle voorthuppelen door het leven. Waarin Majeba haar eigen grenzen goed bewaakt en thuis de boel weer op de rit krijgt, en de nachten steeds langer worden. Waarin Noppie op tijd rust neemt en niet teveel gaat zwemmen. Loco geniet van de paardjes en de jongens. Yam geniet van de meiden en een man die snel weer lekker aan de bak is.

Waar de tribune vol is met Nops, Jsd, Tess, Chryssa, Alisan, Ensimone, Majeba, Zaza en 26 en natuurlijk wijn en kaas. De droeftoeter weer klaar staat op de schoorsteenmantel, Brocotje als altijd bij ons is, we snel weer meeten en natuurlijk....

iedereen lekker doorslaapt!

Oogjes dicht en snaveltjes toe #28

Oogjes dicht en snaveltjes toe #27

Oogjes dicht en snaveltjes toe #26

Oogjes dicht en snaveltjes toe #25

Oogjes dicht en snaveltjes toe #24

Oogjes dicht en snaveltjes toe #23

Oogjes dicht en snaveltjes toe #22

Oogjes dicht en snaveltjes toe #21

Oogjes dicht en snaveltjes toe #20

Oogjes dicht en snaveltjes toe #19

Oogjes dicht en snaveltjes toe #18

Oogjes dicht en snaveltjes toe #17

Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 29e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieYamuna326-1-09 / juli '122 meisje geboren!Noppie402-7-10 / 17-4-082Smurfen zijn te vroeg wakkerMajeba3324-10-09/122Broertje loopt!Ark431-2-10 / 2-1-122 Spoco & Aco Alisan39 3 heeft er nu 3 Mimpje28 3-09 / 9-10 / 7-12 3tropische hitte! Jsd321-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 / aug '122handleiding kwijt van Veulen Gazelle TessTan3020-03-10 3Stan mag wat langer uitslapen. Meiske vooralsnog geen snavel26Gelukkig3208-10 / 12-13 2 Muppet doet het goed, Keesje nog beterChryssa3227-10-10 / aug '12 2 Terroristen mogen wat langer uitslapen op het plattelandPucker2801-11/ 6-2013 2 R valt zelf in slaap (nu L nog) Lunaster288-2011/ eind 2013 2Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapen, Dotje geborenEnsimone37medio 2010, eind 2011 en mei 20143 Nicky, Simone en Jantje- Volendams glorie
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic!! Ik heb me wat vrijheden veroorloofd in de tabel laat het me weten als ik nog iets moet aanpassen!
Alle reacties Link kopieren
Eerst!
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP 26!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



26 mag ik ook in de tabel? En op de tribune. Het is nou wel klaar ;)

Ik ben nu bijna 37, kinderen zijn van medio 2010, eind 2011 en mei 2014



Wij zijn vandaag op een lokaal festival geweest erg leuk. Moest wel weer een drempel over, de eerste keer voeden in het openbaar. Gelukkig veel kinderen, baby's en draagvlak in het publiek, scheelt toch een beetje voor mijn gevoel.



Is Jantje nou de aller aller laatste baby hier? Niemand nog op voor een nieuwe? Dan had ik hem beter Benjamin kunnen noemen ;)
Alle reacties Link kopieren
Goeie op 26! En Jantje echt de laatste baby hier? Geen gegadigden voor nog een snavelbaby? Meelezers?



Ik zit über relaxed in de tuin met een wijntje en een heus leesboek, deze week even geen studieboeken voor mij!
Alle reacties Link kopieren
Heej, jullie zitten hier!

Mag ik ook op de tribune? Pleaasssee en mijn baby heet Popsie.



Leuk!
Baby? Nououou als we allebei klaar zijn met de studie (en we een manier vinden om psychisch ok te zijn met dat we maar éen salaris hebben aangezien m'n contract niet is verlengd (vorige zwangerschap ben ik al een keer ontslagen en vervolgens bij sollicitatie bij ander bedrijf natuurlijk niet gekozen want zwanger) dan stoppen we de met de AC (maar ja vorige keer duurde het dus 2 jaar).
Alle reacties Link kopieren
Oh en popsie heeft een tand!
Alisan nu al!! Wow!
Alle reacties Link kopieren
Haha Alisan, L heeft nu net sinds 2 weken ofzo een tand. Nou ja wel gelijk 2.

L staat zelfs hier niet bij de baby's
Alle reacties Link kopieren
Present!

Goede OP!
Alle reacties Link kopieren
Ja meiseltje was ook bijna 1. Ik moest er gister bijna van huilen . Ik wil helemaal geen tand.

Nu ligt ze zich om te rollen om tv te kijken....
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie Op!



Ik verwacht nog een baby bij Lin, Luna en Mimpje.

Ik sta op de tribube. Ben die kont die je ziet, zit nl nog met mijn kop in t zand dat er geen derde gaat komen. :p



En popsie al een tandje. Jeetje.

Ik vond dat ook altijd een ding hoor.
Alle reacties Link kopieren
Grommm, waarom, WAAAARRRRROOOOOOM worden de Terroristen NOG STEEDS zo vroeg wakker? Vanmorgen begon Dribbeltjes babyfoon alweer om 05.15 uur alweer te kwaken. Laten liggen heeft geen enkele zin want dan ontsteekt mevrouw in woeste drift. "Mamaaaaaaa! Benne klaar met slapen! Mamaaaaaaa, ik wil er uit! Mamaaaaaaaa, kom hier! MAMAAAAAAAA!!!!! IK BENNE HEEL VERDRIETIG. HOOR!". Toen begon MaaierT natuurlijk ook te roepen dat hij wakker was en in het grote bed wilde. Zucht... Wat zou het toch heerlijk zijn om tot 07.00 uur te kunnen slapen.



Inmiddels loopt de kleine dame met een onderbroek op haar hoofd door het huis. Ze heeft nieuwe onderbroekjes en heeft besloten dat ze die slechts op haar hoofd wil dragen, als een soort helm.



MaaierT is verkouden en koortsig. Een ochtendje wennen op school en het is weer raak. Wat mij betreft mag dat immuunsysteem wel volgroeid zijn.



Ik zet in op een nieuwe lichting babies bij Mimpje, Luna, Pucker en Linjmh.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Meldt zich!
Alle reacties Link kopieren
Jeej nieuw topic! Ik zal weer eens wat actiever gaan schrijven hier.



Schuif es op op die tribune? Ik denk pas weer aan een baby als we de loterij winnen, weer in Nederland wonen in een groter huis en twee jaar lang geen ziekenhuis opnames hebben gehad.

Dus doe mij maar een kussen en dekentje erbij want ik zit nog lang!
vanuit het supportersvak!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook op de tribune hoor!



Chryssa, hier ook nog steeds ergens tussen half 5 en half 6 wakker (en dan noemen we half 6 uitslapen )

En dan zijn we 's nachts ook nog in de weer....

Van de week heeft Spekkie per ongeluk (door mijn fout!) stokbrood gegeten (3 mini stukjes) met koemelk....... de hele nacht liggen gillen en kronkelen van de pijn. Ik was zó boos op mezelf. We hadden wit en bruin stokbrood en ik had alleen bij het witte gekeken wat er in zat. En hij pakt 3 kleine stukjes korst van Uk z'n bord. Heb er echt helemaal niet bij stilgestaan dat er dus in de bruine dan wel koemelk zou kunnen zitten....
Alle reacties Link kopieren
HAPPY NEW TOPIC vanaf de zijlijn!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Mijn dames zijn ook nog steeds tussen half zes en zes wakker. Ik ga er zelf niet uit voor zessen en roep dat ze op hun kamer mogen spelen. Werkt soms. Ik heb me er nu wel bij neergelegd, maar het is iets waar ik maar niet echt aan kan wennen.

Vanmorgen was Simoontje trouwens pas om kwart over acht uit bed. Maar ziek. Kotsie. Tja. Was niet de beste dag, een spugende peuter en een baby die last heeft van de warmte en niet wil slapen. Ik hoor veel zieken trouwens op het moment. Jullie allemaal kotsie vrij?

Ik ga eens even kijken of Jantje te porren is voor een avondwandeling, benieuwd of het al lekker is buiten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn buik doet wel een beetje raar, dus denk dat ik ook een staartje van een virus heb meegepikt. MaaierT bleef wat koortsig en hangerig vandaag, maar het viel op zich mee. Het is ook zo benauwd, dat helpt niet echt natuurlijk.



majeba, Dat is wel sneu voor Spekkie. Maar kan gebeuren, Dribbeltje krijgt ook weleens per ongeluk een kruimel brood binnen en dan is het ook ellende. Het is gewoon lastig om alles gescheiden te houden.



ensimone, Beterschap voor je meisje. Kotsie is niet leuk.



Dribs heeft er weer een paar flinke gilsessies op zitten vandaag. Allemachtig, wat is dat een driftkop.



Trouwens: beide Terroristen zitten onder de waterwratten. Heeft iemand daar ervaring mee? MaaierT heeft ze al heel lang, denk bijna wel een jaar. Dribs begint nu ook en ze heeft op beide armen twee hele dikke rode, die een beetje ontstoken lijken te raken. Gaat dat nou vanzelf weg? Onze vorige huisarts zei van wel, dat het een virus is dat wel maanden kan duren. Maar die van Dribbeltje zien er wel behoorlijk agressief uit.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Ja zoon had dat ook. Ik heb op viva een spulletje aangeraden gekregen waar ik ze mee aanstipte. Waren snel weg, maar weet niet of dat het was.



Volgens mij was het thuja van dr vogel.
Alle reacties Link kopieren
wratten nog geen ervaring mee... ik zou ermee naar de HA gaan, maar that's me.



Dat zijn geen tijden meiden, voor 7 uur dag.

Gazel heeft ook wel die neiging, maar daar prop ik een fles in, en terwijl zij zuupt kondig ik aan dat ik weer ga slapen. (of ehm, man doet dat. Dan kruipt ze naar mij, ik zeg hetzelfde) dan gaat ze nog een tijdje op mijn hoofd zitten, uitbundig giechelen en knuffelen, met knuffels smijten, en uit pure verveling en ellende dan maar slapen. Joepie.

Veulen duurt de nacht immer te kort, dat is gelukkig net als wij een uitslaper. Hoewel ik er nu wel van baal, we kunnen geen kant meer op.

Rond 7.30 begint zijn dag, dan slaapt Gazel natuurlijk 's middags, en moeten we 17 uur weer eten, anders breekt de pleuris uit.

Vandaag brak ondanks op tijd eten toch de pleuris uit, dus lag ie 17.45 op bed. En slapen he.... .

Nou hopen dat ie morgen eindelijk weer beetje aanspreekbaar is.

Smiddags slapen is echt geen optie. Hij vertikt het simpelweg, en doet het dus ook niet. waaah.

Is het al grote vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Chryssa waterwratten gaan inderdaad uiteindelijk vanzelf weg. Kan lang duren. Maar mijn ervaring is dat op het moment dat ze er agressief uit gaan zien. Rood, ontstoken, bloed etc ze daarna weggaan. Dus wie weet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven