Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
Wilde je iets zeggen, Paper-clip?
Ik had er foto's opgezet van mijn poezebeesten maar omdat ik die foto's ook op FB heb staan zei ik dat ik ze binnen een kwartier weg ging halen. Maar ja jullie zaten allemaal te eten ofzo
Aaaaaah

Nu zijn we er hoor! (of althans: ik!)
Nou wel even blijven he dan plak ik ze nog een keer.
van Purrrrsie als ze echt heel graag naar binnen wil met modderpoten en al.

*poef*
*poef*

Chippie in de bosjes
Ach, wat een droppies! Dat koppie van Van Purrrsie, prachtig!

En is Chippie een beetje een bruinige tijger? Mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ohw paper-clip, wat een prachtkatten
Het zijn zusjes, alleen is van purrrsie wat donkerder, chippie is wat lichter en heeft meer wit in haar vacht. Als ze allebei met hun kont naar me toe zitten zie ik geen verschil
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 11 juli 2014 @ 21:25:

Het zijn zusjes, alleen is van purrrsie wat donkerder, chippie is wat lichter en heeft meer wit in haar vacht. Als ze allebei met hun kont naar me toe zitten zie ik geen verschil



Vond ze al op elkaar lijken

Wat een schatjes zeg. En oke, ik heb een zwak voor van purrrrrrrsie
van Purrrsie is de kroelkat, chippie komt jammergenoeg nooit op schoot maar is de meest speelse van de 2 dus ze hebben allebei wat. van Purrrsie heeft wel het schattigste koppie, Chippie is meer een dame met zo'n stola om haha !
quote:paper-clip schreef op 11 juli 2014 @ 21:12:

van Purrrrsie als ze echt heel graag naar binnen wil met modderpoten en al.

*poef*



Wat een schitterende foto's met supermooie katten.





Ik ben echt "in love" met de foto van Van Purrrrsie: dat koppie en dan die modderpoten. Je zou daar zo een fotowedstrijd mee kunnen winnen.
Echt zou je denken labellei ? Als er dan maar niemand mijn foto steelt en inzend naar een wedstrijd
Je brengt me op een idee paperclip.

Oh helaas je had' m al verwijderd. Gaat de hoofdprijs weer aan mijn neus voorbij
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jouw Zwarte Panter ook geweldig labellei
Dank je blue_lagoon!

Hij is ook cool!
Zwarte panters zijn cool, toen ik 4 maanden oud was hadden mijn ouders een zwarte panter uit het asiel gehaald. Die was zo lief, als peuter liep ik met hem in mijn poppenwagentje rond. Toen ik naar de kleuterschool ging om de hoek liep hij elke ochtend mee en om 12.00 zat ie daar ook weer te wachten

We hebben net niet meer samen onze 18e verjaardag kunnen vieren.
En witte sokjes zijn ook MOOI!



Probeer ook nog even een linkje naar foto van de zwarte panter



http://nl.tinypic.com/use ... KIh4l5k2TGxc#.U8BHVIHCQm8
Ja Hallo. .. ik kan niet even uit eten en er worden foto's weggepoeft.

Haha kleurt mooi bij het oranje labellei ! Sorry Bieb, die foto van van purrrsie is te herkenbaar om lang te laten staan, ik spam mijn Facebook altijd vol met poezenfoto's. Ik zit nu op mijn mobiel zal ze morgen als ik tijd heb weer even plakken voor je.
Dank je paperclip.

Mooi verhaal over jouw zwarte panter. Het is mooi en bijzonder om zo met je huisdier op te groeien!
Alle reacties Link kopieren
Ach paper-clip, wat een ontroerend verhaal...
Nou ze zitten mooi te poseren









Jammer dat de blauwe ogen van Jip niet echt goed te zien zijn, die vind ik echt prachtig.
Samen slapen









Dit doen ze vanaf de eerste week. Ik vind het altijd heerlijk om naar te kijken




Heerlijk!

Wat een knapperd is de Siamees ook.



Zwarten vind ik sowieso bijzonder. Vind het raar dat die zo onpopulair zijn.

Ze brengen (net als alle andere katten) juist geluk in huis.

Zeker geen ongeluk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven