Nu al verwarming aan?

17-08-2014 19:12 276 berichten
Het voelt verkeerd om in augustus de verwarming aan te doen maar ik heb het sinds gisteren zo koud dat ik het overweeg?



Zijn er mensen die de verwarming aan hebben?
Hele dag de verwarming aan gehad, ondanks dat de zon binnen scheen. Ik moet het 23 graden hebben, anders vind ik het onbehaaglijk.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het 17 graden in huis. De wind waait, de eerste bladeren vallen al van de boom, de regen maakt alles somber (al kan ik niet ontkennen dat er prachtige luchten door ontstaan) ik heb alle zomerkleding alweer opgeruimd, de extra dekens weer uit de kast gehaald .... laat ik nou een enorme koukleum zijn dus vandaag voor het eerst de verwarming weer aangezet! #heerlijk
Alle reacties Link kopieren
ik hoop toch dat we nog een aantal lekkere dagen krijgen hoor.. lijkt me sterk dat het nu ineens hardcore winter is, de zomer duurt nog meer dan een maand.
12 but mature for my age
Alle reacties Link kopieren
Hier was het 17 graden, even heerlijk de cv aan om de kou te breken
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Echt waar de verwarming nu al aan? Ok ik had het vanmiddag ook even fris maar niet iets wat een vest en een kop thee niet op kunnen lossen..
Alle reacties Link kopieren




Snap er ook niet van slechst een onderbroek aan in huis nu 24 graden echt lekker eigenlijk te warm
Wij zijn afg maart hier komen wonen en viel me al op dat het een tochtig huis is. Boven zelfs enkel glas.

Gister 17 graden in huis. Trui sokken deken kaarsen en nog koud. Zelfs de kinderen vonden het koud en de hond lag te riebelen in zn mand ..
We hebben een thermostaat en die staat 's winters en 's zomers (overdag) op 21 graden. En als het daaronder komt dan springt ie aan. Dus ja, ook in de zomer.
het is nu 18 graden in huis. Heb nu voor het eerst verwarming aangezet hier.. even testen of het snel warm wordt en warmte ook blijft hangen als ik em weer lager zet :-)
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik ben ook overstag gegaan. Het was vanochtend 18,5 graad en dat vind ik toch wel erg frisjes. Zat gewoon met verkrampte vingers achter mn laptop. Nu is het 20 graden en dat voelt alweer een stuk aangenamer
Volgende week wordt het iets warmer met maxima rond of net boven de 20 graden. Wel neemt al snel de neerslagkans weer toe.



De regen hangt samen met de hogere temperatuur. Je kunt beter voor een lagere temperatuur wensen, dan valt er veel minder regen. Al vind ik dit weer heerlijk, mag altijd kouder daar niet van
Alle reacties Link kopieren
Ik zet hem niet aan, mijn vriend gisteren al. Ik zet hem vanavond wel aan, omdat ik bezoek krijg. Ik pak een deken als ik het koud heb. Maar ik ga niet mijn bezoek ontvangen in 18 graden (geeft thermometer aan).
Vanmorgen was mn huis 19 graden, brrr.

Als het vanavond nog niet opgewarmd is gaat de verwarming aan.
Hier slaat de verwarming aan als het onder de 20 graden overdag is, en dat was het gisteravond. Zal me echt een worst wezen dat het niet de juiste maand is, als ik het koud heb terwijl ik een broek en lange mouwen draag, gaat het ding aan. Daar is ie voor.
vandaag toch nog lekker weer geworden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelope_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 13:01 Hier slaat de verwarming aan als het onder de 20 graden overdag is, en dat was het gisteravond. Zal me echt een worst wezen dat het niet de juiste maand is, als ik het koud heb terwijl ik een broek en lange mouwen draag, gaat het ding aan. Daar is ie voor.Ahhahahaha ja idd net wat ik dacht
Alle reacties Link kopieren
De herfst is begonnen, in huis is het nu 19.5 graden, wie is er al aan stoken?
Alle reacties Link kopieren
Ik! kachel aan, fleecedeken om me heen geslagen en zit nog te bibberen hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een koud huis dus ja hii staat hier aan. Niet heel de dag, gisteren een uur. Even stoken en dan zet ik hem lager met wat kaarsjes aan. Onze slaapkamer staat hij nooit aan evenals de keuken. De babykamer en woonkamer hebben echter enkel glas en dat voel je. Ik vind wel dat als je het koud hebt en bv geen sokken aan hebt en korte broek (zoals mijn vriend vaak) je eerst jezelf beter moet kleden. T is geen zomer meer.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag voor het eerst de verwarming weer aangezet.

Was 14 graden in de woonkamer, verwarming stond ingesteld op minimaal 15 graden, dus hij sloeg vanzelf aan.

Gisteren was het nog 16 graden in huis, wat eigenlijk nog goed te doen was met een vest en sokken en pantoffels.

Nu vanmorgen toch maar wat meer warmte gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend was het koud in huis, dus ik heb een paar openstaande bovenramen dichtgedaan, en in plaats daarvan de ventilatieroosters open gedaan.



Als dat niet genoeg is ga ik vanavond de thermostaat instellen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Hier is het 18 graden, maar ik wil het zo lang mogelijk uitstellen. Pantoffels, sjaal en een kop thee dus
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar dagen de verwarming aan. Als ik het koud heb, zet ik 'm aan, zo simpel is het.
Life is short. Eat dessert first.
Houtkachel aan, heerlijk (enige nadeel is dat ik 's avonds heel vroeg op de bank in slaap val van de warmte )
Hier nu lekker het raam open! Tegelijk huishoudelijke klussen doen (tussen het forummen door), ik heb het warm zat. Hier alleen 's avonds de cv aan voorlopig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven