Lijf & Lijn alle pijlers

Gezonder fitter strakker 2

20-08-2014 09:27 548 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij het nieuw topic met de nieuwe tabel!

Wij willen graag afvallen, maar ook strakker in ons vel komen en gezonder eten.



Ik heb de tabel aangepast met de gewichten van vandaag, als je nog geen gewicht hebt doorgegeven staat er een vraagteken.



Mochten je gegevens niet kloppen laat het me dan weten, ik zal vanavond voordat ik naar huis ga de tabel aanpassen!



Ik heb lemonade, coconut, lqsvegqs en Mrs Nem uit de tabel gehaald



naamlengtestartstreefhuidig (04/09)afgevallenSweetmad.1.7479,870,076,9-3,1Carebear1.6865,65864-1,9Hannief1.8074,568,0?-4,4Alejandra1.6166,058,0?-1,8Menn1.6258,055,056,4-1,6EvaViva1.7778,574,077,8-0,7Jeetjemina1.7377,472,0 73,5 -3,9Lauwtje871.7068,463,066,7-1,7HelgaV?84,07482,9-1,1 Skinnylinny1.7885,075,0?2,3Zomermeiske1.7874,068,071,8?Violetje1.6963,058,0630Famke1.7872,768,0?-1,40love01,7871,06670,7-0,3Floorfaberfan1.777368730Lola12-96,97984,2-12,7TOTAAL-36,9 KG [/quote]
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Mooi hoor!



HNT!
Alle reacties Link kopieren
Top!



Vandaag stond bij mij op de weegschaal 74,7
Zaterdag(middag) begonnen en .... tromgeroffel.... 0,6 eraf!!!



Huidig gewicht: 83,4kg.



Lijstje van vandaag:

O - 2 crackers met avocado

T - Komkommer met yoghurtdipsaus

L - Salade met kip

T - fruit, evt met yoghurt

A - Kip met gegrilde groente en pasta

T - blokjes kaas



Vandaag de hele dag koolhydraatarm. De pasta is ook koolhydraatarm. Het is een experiment, dus ik ben benieuwd.
fijn Sweetmadness!

En bedankt dat je me aan de tabel hebt toegevoegd!



@Jeetje, een paar ons valt idd wel mee, zijn er ook zo weer af :-)

Ik heb best vaak last van mijn darmen maar volgens huisarts en internist zijn ze 'gewoon' een beetje lui. Ben sinds gisteren weer druk bezig met vezelzakjes, magnesiumtabletten e.d. om alles op gang te krijgen. Hopelijk snel resultaat.
En Helga, super resultaat!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt sweetmadness
Zo, even moed verzamelen om een werkopdracht uit te voeren. Daarna mag ik van mezelf pas mijn tussendoortje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ontzettend zin in een hamburger met friet, er zit een hele goede hier om de hoek (ze maken alles zelf...). WEERSTAAN
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
@Helga: Fijn zeg! Dat motiveert om zo door te gaan! Ik ben benieuwd hoe het je vandaag bevalt zonder koolhydraten. Wat doe je allemaal in de salade met kip?



@sweedmadness: Niet aan toegeven!! (hoewel ik het ook lastig zou vinden hoor ;))



@carebear: Ik hoop met je mee dat het snel helpt.
Alle reacties Link kopieren
zo ik hoor het al, ik ben niet de enige die vandaag zin heeft in vet en zoet en ongezond



WE DOEN HET GEWOON NIET! deal sweetmadness?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het aanmaken van het nieuwe topic sweetmadness!



De weegschaal liet vanochtend 78 kilo zien, dus dat mag je voor mij toevoegen in de tabel. Niet ontevreden .



@Helga Succes zonder koolhydraten! Jij liever dan ik ;). Zijn die crackers ook koolhydraatvrij dan?

Ik eet lekker m'n boterhammetjes op nu :D.
Fijn sweetmadness dat jij de tabel op je neemt.



Ik woog vanochtend 81,2. Ik heb de afgelopen dagen erg weinig gegeten, dus als ik weer wat meer eet, zal ik wel weer wat bijkomen. Maar de 81,2 bevalt wel :-)



Het is goed dat ik hier keek voor de lunch, want ik had al besloten dat ik ging voor een kroket, maar nu toch maar besloten om een kop soep te nemen



Zonder koolhydraten gaat mij ook niet lukken. Ik eet elke dag wel iets met koolhydraten.



Succes carebear, hopelijk werken de zakjes snel!
Alle reacties Link kopieren
@Hannief, ik heb nu pauze en echt zo´n honger.

Ik heb denk ik gister niet genoeg gegeten ´s ochtends half uur interval training en lichte cardio en ´s avonds hard gelopen met de buurman (wat uiteindelijk een uur bleek te zijn).

Ik ga dus maar wel iets extra´s halen in de supermarkt, maar geen zoet of vet.



(weet niet meer wie het vroeg) Groente stomen, vind ik het lekkerst in de oven. Ik doe ze in net zo´n zak als de kip en braadstomen van maggie, kruiden bijpassend bij de groente en dan gewoon 45 tot 60 min in de oven.

Ik weet dat veel mensen brocolli en bloemkool stomen, geen idee of dat ook werkt in de oven (ben niet zo´n grote fan van deze groente)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
@sweetmadness Welke groentes stoom jij dan? Ik stoom wel eens iets in zo'n stoommandje maar erg handig vind ik het niet. Goed idee om in zo'n braadzak te stomen. Hadden we maar zo'n luxe stoomoven he .
Alle reacties Link kopieren
@EvaViva, Ik doe vaak paprika, courgettes en aubergine, soms worteltjes, boontjes, uien.

Stoom over zou wel heel makelijk zijn idd
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Ik had vandaag in mijn salade 150gr gemengde sla, 1 gekookte kipfilet in blokjes, feta, olijfjes en wat walnoten. Dressing (zelfgemaakt) op basis van olijfolie.
Ik heb zelf sla in de tuin staan, dus ik heb altijd sla en altijd gemengd, want ik heb allerlei soorten staan.
Alle reacties Link kopieren
@sweetmadness Ook eens proberen te stomen, die groente die jij noemt. Tot nu toe stoom ik alleen wel eens broccoli en vis.



@Helga Fijn om zelf sla in de tuin te hebben zeg! Hoe biologisch . En vulde de salade wel een beetje? Die kipfilet en noten zijn wel redelijk vullend denk ik he?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gevallen voor bio rijst crackers met pure chocola, per ding 55 cal.
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,wat leuk dat de tabel wordt aangepast!!



Mijn gewicht vanmorgen 83.Dat is 0,3 lichter als vorige week.Ben er wel eeen beetje teleurgesteld over,Naja wachten op een klapper volgende week???
afvallen
Alle reacties Link kopieren
@ sweetmadness, wat een goede keuze voor je lekkere trek!

Je bent volgens mij super goed bezig skinnylinny, stabiel naar beneden! Wie weet schiet je gewicht volgende week ineens omlaag ja!



Ik zit in de eerste twee dagen van mn ongesteldheid: krijgen jullie dan ook zo'n koppijn?





Waarom wil ik toch altijd eten als ik me fysiek of mentaal minder voel ?

Alsof een reep chocolade mn hoofdpijn zou verhelpen
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic woehoeee!
Maak van een mug een vlinder.
Alle reacties Link kopieren
@hannief Ja ik heb helaas ook vaak hoofdpijn als ik ongesteld ben. En buikpijn, en rugpijn ...

Nou.. als ik ongesteld ben eet ik echt wel gewoon chocolade hoor. Dan voel ik me serieus ook wel even beter! Moet kunnen toch?



@sweetmadness Oh ja die rijstwafels met chocolade eet ik ook wel eens. Twee van die crackers vind ik best wel een goed tussendoortje.
Goede alternatieven voor een chocolademoment: lovechoc (echt zoooo lekker en maar een kleine reep), gemaakt van chocola zonder geraffineerde suikers. Of een reep van Atkins, tot max 250kcal, weinig koolhydraten (voor wie daar op let) en goed vullend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven