Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig houd ik niet van gebak, alleen zelfgemaakte appeltaart. Als iemand dat heeft neem ik meestal wel een klein stukje. En ik ben zo'n geluksvogel dat ik niet van pizza hou!

Daarentegen komt het bij mij door portie grootte en s avonds snaaien, vooral chips/nootjes. Of met boterham smeren en kaas er op doen 2 plakjes vast in de mond doen. Ja, ik weet het allemaal prima .

Hier komt mijn eetlijstje van gisteren:

O : 3 boterhammen, 1 kaas, 1 pindakaas en 1 boerenham.

L : 3 boterhammen 1 haringbietensalade, 1 pindakaas en 1 sandwichspread.

T : 2 kleine mandarijntjes en een appel.

D : dowerwten, zilvervliesrijst en magere riblap met tomaten.

T : schaaltje yoghurt met beetje frambozenvla

T : handje paranoten.

Allemaal heel veel succes dit weekend!
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geen taarteter, maar pizza.........
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Hier even een update



Eigenlijk lijk ik me goed te hebben herpakt. Vanmorgen stond er 88,3 kg op de Weegschaal. Ik ben er wel fier op. Ben zo n vier maand bezig en ben met ups en downs een 6,2 kg afgevallen.



Ik heb voor het eerst wel het gevoel iets te hebben bereikt dat ik dit kan volhouden. Ik voel ook dat ik precies meer energie krijg.

Wel ga ik mijn regels krijgen en vrees dat het dalen dan weer gaat stoppen. Maar we blijven ons best doen.



Heb vandaag voor het eerst een compliment gehad over mijn gewicht. Dat deed deugd :-).



Vanavond is het hier gourmette en raclette. Ik weet niet of jullie dat kennen. Maar ik eet die kaas doodgraag. Vanavond word dus een moeilijke avond. Ik ga mij proberen in te houden.



Sorry ik wou dit even delen..
Hans: het was niet als aanval bedoelt hoor. Natuurlijk is dat niet altijd. Zo af en toe moet dat kunnen .



Mijn man kan ook alles eten en nada niks eraan. Alleen paar kilo toen hij stopte met roken😝
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat snap ik ook, Schorpioen. Ik zie het van meet af aan niet als een aanval. Zie:



hans66 in "25 kilo afvallen- deel 3"
World of Warcraft: Legion
Ok ik dacht zeg het nog ff
Alle reacties Link kopieren
O yoghurt met havermout en een beetje honing

T smoothie met banaan, blauwe bessen en aardbei

L 2 roggebroodjes met kaas

T nog 2 roggebroodjes met kaas

D wat salade (bulgur met veel groente) en 3 rijstwafels met kaas



Wel vrij duidelijk waar bij mij het probleem zit qua mager eten
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioen36 schreef op 22 november 2014 @ 02:02:

Mrdoubtfire: idd lekker positief! En wat is je doel hiervan?



Net als iedereen zal ik met kerst genieten van lekker eten. Denk dat er weinig mensen op alleen sla tijdens deze periode leven. Alleen de hoeveelheid zal beduidend minder zijn en om 10 kilo weer aan te komen tijdens dese dagen is me nog nooit gelukt dus nu ook niet. Snap niet echt waarom men dit soort opmerkingen moeten maken. Heb je niks leuks te zeggen , zeg dan niks.



Gestampte muisjes is minder dan een plak kaas en ik vind dan de muisjes lekkerder. Ik doe 15 gram op 2 boterhammen. En ben ook hiermee afgevallen. En ja ik ken ook de nieuwe hype dat suikers slecht zijn. Maar hoe iedereen ook jubelt over hoe lekker alles is zonder suiker , ik heb nog niks geproefd wat echt zo lekker is als de dingen met suiker. Heb er gelukkig al stuk minder behoefte aan.



Vraag me echt af waarom er mensen zijn die zo negatief doen op mensen die willen afvallen en dit niet doen door alleen op sla blaadjes te kauwen of gojibessen, stevia of ander soort zooi. En wee als je een keer wat eet wat niet binnen een dieet past.



Ik heb nog 10 kilo overgewicht en die zijn er in de zomer af en blijven eraf omdat ik dan gewend ben om zo te leven. Dit kan ik volhoudenIk wed dat je dit niet gaat lukken!
Alle reacties Link kopieren
Mrs. D en ik wed dat jij wel heel ongelukkig in je leven moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam 400 gram aan.



Nu een derde dag:



O: Boterham met kruidkaas; kop koffie met suiker.

T: 2 koppen koffie met suiker, 1/4 komkommer; banaan.

L: Boterham met kruidkaas.

T: Kop koffie en kokosster.

A: Champignonsoep, aardappelen, sperziebonen, kipfilet, jus, rauwkost.

T: 2 koppen koffie met suiker, appelflap met slagroom, 2 glazen bier, blokje kaas, stukje worst.



Beweging:

- stof afnemen in slaapkamer;

- gang en douche dweilen;

- WC schoonmaken;

- 20 min. fietsen;

- 10 min. wandelen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Zo hier ontbeten met een mugcake: banaan, havermout, ei, kokos en honing in een kom en dat in de magnetron. Ik ben nog steeds aan het bedenken of ik het lekker vond of niet Het vult in elk geval als een gek haha.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen, MevrouwJack: banaan, havermout, ei, kokos en honing... Dat zal eerst door elkaar gemixt worden, denk ik.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ja de banaan prakken en dan alles er doorheen roeren en 2 minuten in de magnetron
Tjezus, wat vals
quote:mrsdoubtfire2 schreef op 23 november 2014 @ 00:02:

[...]





Ik wed dat je dit niet gaat lukken!



Wat is jou probleem? Heb je aandacht nodig? Wil je nog iets anders kwijt?

En voor hoeveel wil je wedden?
Mevrouwjack: dat klinkt als een gezond alternatief voor iets lekkers. Bij mij is de uitkomst ook vaak of niet lekker of ik weet niet wat ik er van moet denken. Oftewel niet echt vies maar ook niet echt lekker
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk dat je het toch associeert met echte cake, en ja, ik vind suiker en boter nou eenmaal erg lekker
Tjezus, wat vals
Sommige mensen beweren toch echt dat ze het lekker vinden. Zal wel kwestie van wennen zijn
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel recepten zonder suiker en boter en zo die wel lekker zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Rosanna: ik daag je uit om iets neer te zetten wat ik echt lekker vind en waar geen havermout in zit want dat heb ik al geprobeerd.



Ga straks zoete aardappel chipjes maken uit oven met avocado dip. Zit wel olijfolie op maar zou niet slecht moeten zijn. En van de week kan ik ook weer mijn aardappelsalade maken.



Mijn periode komt er weer aan en normaal heb ik dan lekkere trek het weekend ervoor. Nu is dit wel de eerst maand dat ik weer aan de pil ben misschien dat daar verschil in zit. We zullen zien.



Vandaag ok dag gehad

O: 2 speltboterhammen met hagelslag en vlokken en gekookt ei en paar stukjes mandarijn. ( manlief had ontbijt op bed gebracht en heeft geen idee wat ik wel en niet mag. Heb wel helft van beleg eraf gegooit want was veel te veel)



L: 2 WAsa crackers met filet american

D: spaghetti met tomatensaus, gehakt en groente.



Heb ook weer groente fruit sap gemaakt met appel, peer, selderij, Chinese kool, peen, gember en 1 rode biet. Gelijk voor morgen ook.



Vandaag boodschappen gaan doen en heb Turkse yoghurt gepakt. Scheelt toch wel wat kcal per 100 gram. Het is alleen jammer dat de aardbeien weer achtelijk duur zijn.



Kijk sinds kort tijdens sporten naar ultimate weight löss . Zo hou ik het lopen vol. Niet qua conditie maar qua tijd. Ben snel verveelt dus lopen op een loopband is erg lang.



Morgen ga ik weer boksen. Zat gister aan de bovenkant van mijn onderarm te voelen en er zit gewoon een bobbel van een spier. Ik vind sporten nog steeds niet leuk maar die spieren daar doe ik het toch voor. Is nu haat liefde verhouding. Of ik het ooit leuk ga vinden? Geen idee
Alle reacties Link kopieren
die uitdaging neem ik aan! De taart uit mijn linkje heb ik al aan verschillende mensen voor gezet en op 1 persoon na, die niet van amandelen houdt, waren de reacties heel positief!



http://voedzo.nl/recepten ... vruchten-zuivelvrij-hoor/
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben ook niet dol op amandel. Overheerst het heel erg qua smaak?
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioen36 schreef op 23 november 2014 @ 19:59:

Ik ben ook niet dol op amandel. Overheerst het heel erg qua smaak?ik vind van niet, maar ik vind het lekker



er staan iig nog veel meer recepten op die site, dus wie weet staat er verder nog wat lekkers op voor je
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lust wel cheesecake er graag 😄
Alle reacties Link kopieren
ik vind hem echt heel lekker en je zou misschien minder amandelen en meer cashewnoten kunnen gebruiken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, die eetlijstjes! Brengt me weer op ideeen.

Altijd leuk lekkere suikervrije recepten te zien, eens kijken of ik het een keer ga maken.

Gisteren weet ik niet meer precies wat ik heb gegeten, maar vandaag wel.

O: 3 grof volkoren boterhammen, 1 ei baconsalade, 1 boerenham en 1 pindakaas.

L: 3 tijgervolkoren boterhammen met 20+ smeerkaas, 1 eiersalade en 1 duo penotti (jee, dat was lang geleden, was bij mijn zus).

T : kleine milky way

D : mager runderlapje, bleekselderij, champignons, tomaat, spinazie en beetje rijst.

T : klein schaaltje magere yoghurt met toefje blanke vla

T : 1 appel en er liggen hier nog 2 kleine mandarijntjes op me te wachten.

Vandaag weinig beweging gehad, maar morgen ga ik weer anderhalf uur sporten!



PS wat een negativiteit van 1 persoon hier....
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven