Zit je een wijntje te drinken.........

31-01-2015 19:06 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Medeforummers, vanmiddag even naar mijn vriendin, zij woont ook in de binnenstad.

Even een wijntje drinken voor het raam,

Krijg je dit inenen voor je snufferT





In wat voor wereld leven wij ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
In wat voor sjieke wijk woon jij dat dit je verbaast?
Dat is schrikken.
In wat voor wereld leven wij?



Wat is dat voor onzinvraag?



In een wereld waar mensen kennelijk direct hun telefoon grijpen als ze iets opvallends zien.
die man zal vast niet zo gearresteerd worden omdat hij te hard reed..





en dit soort dingen komt wel vaker voor....
Alle reacties Link kopieren
Goh, zo maak je nog eens wat mee!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Haarlem?
Waar is dit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 31 januari 2015 @ 19:08:

In wat voor wereld leven wij?



Wat is dat voor onzinvraag?



In een wereld waar mensen kennelijk direct hun telefoon grijpen als ze iets opvallends zien.Zegge chagrijnigheid, als jij nou nooit iets zinnigs hebt te zeggen hou dan in ieder geval tegen mij (!) LEKKER je mond dicht.!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 31 januari 2015 @ 19:12:

Waar is dit?Groningen, en vraag mij niet wat er aan de hand was, want ik kan het je niet vertellen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oeh, spannend! Een krimi voor je raam.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het als vriendin niet zo leuk vinden dat een foto vanuit mijn huis op internet wordt gezet...
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
in een wereld waarin mannen in uniform de veiligheid handhaven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weleens een inval gezien vanaf het raam op mijn werk. Nou ja zolang men niet op jou schiet gaat het nog steeds goed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En er gebeuren vreselijke dingen in de wereld, maar als je dit zo schokkend vindt dan woon je in een goede buurt.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Man negeerde een stopteken van politie,alle 5 inzittenden zijn gearresteerd (aldus uw verslaggever van DvhN ).
Vraag blijft,why is the rum gone?
quote:Eindeloos schreef op 31 januari 2015 @ 19:13:

[...]



Groningen, en vraag mij niet wat er aan de hand was, want ik kan het je niet vertellen Dacht het al, staat ER niets op tv noord?
Alle reacties Link kopieren
quote:gioia82 schreef op 31 januari 2015 @ 19:14:

Ik zou het als vriendin niet zo leuk vinden dat een foto vanuit mijn huis op internet wordt gezet...En wie zegt dat die foto uit het huis van mijn vriendin is genomen, Mevrouw glazen bol??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dat is wel even schrikken denk ik!



Krijg je het gevoel van in een film beland te zijn, of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 31 januari 2015 @ 19:16:

[...]



Dacht het al, staat ER niets op tv noord?Voor zover ik kan zien nog niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 31 januari 2015 @ 19:16:

[...]





En wie zegt dat die foto uit het huis van mijn vriendin is genomen, Mevrouw glazen bol??je suggereert dat in je OP
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetLittleMe schreef op 31 januari 2015 @ 19:16:

Dat is wel even schrikken denk ik!



Krijg je het gevoel van in een film beland te zijn, of niet?



Ik vind het geschreeuw erbij altijd angstaanjagend.

Vreselijk hard, en allemaal tegelijk, brrrr.



Voor de rest geen bangepoeperd hoor
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ach Groningen. Dat verklaart wel wat.





Grapje!





Heftig om te zien hè? Ik heb het 2x meegemaakt. Niet persoonlijk, maar dat ik er bij aanwezig was. Dit soort dingen gebeuren, helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven