Gaat mijn man vreemd?

26-08-2015 11:05 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Heb sterk het vermoeden dat mijn partner vreemdgaat. Alleen heb ik niet voldoende bewijzen. Af en toe voel ik me paranoïde, denk ik ligt t aan mij?

Maar er zijn veel aanwijzingen, laatst vond ik zijn schone boxershort in de portiek?! Waarom moet je die meenemen naar het werk? Hij zegt dat ie niet weet hoe die daar komt
Wat voor aanwijzingen heb je nog meer dan?



Een boxer in het portiek Sorry, maar daar moest ik even om grinniken.
Schone boxershort in de portiek, ja, dan gaat hij vreemd met de zus van je buurvrouw. Geen twijfel mogelijk.
Ik vond vorig jaar mijn propere slip ook aan de voordeur. Had de hond mee naar buiten gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Ja raar hè? Maar vind het toch een vreemd verhaal. Andere aanwijzingen zijn liegen waar hij was, in ene meer aandacht en zijn uiterlijk. In ene heel afstandelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Hij zegt dat ie niet weet hoe die daar komtIk vind dat antwoord raar. Kan het zijn dat jij een over het algemeen nogal controlerend persoon bent? Want dan kan ik me wel voorstellen dat hij jouw behoefte aan zekerheid gaat negeren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Misschien het erover hebben een optie?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee mijn is stuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb net even de NSA gebeld en die bevestigen dat jouw man van tijd tot tijd een dingetje heeft met een voetballer van FC Utrecht
Alle reacties Link kopieren
quote:Desiree19881 schreef op 26 augustus 2015 @ 11:13:

Misschien het erover hebben een optie?Dat, dus. Niet beschuldigend gaan roepen, maar vragen of er soms iets speelt, waarom hij zoveel aandacht aan zijn uiterlijk besteedt. Eng, want je bent bang voor het antwoord, maar stiekem in zijn telefoon gaan loeren is ook niet echt netjes. Wees eerlijk en open naar hem toe, dat werkt vaak het beste.
Alle reacties Link kopieren
Retrostar, nee totaal niet. Nogmaals heb geen harde feiten soms zegt je onderbuikgevoel dat er iets niet klopt. Oja sleutels van zijn vriend lagen laatst ook in de auto was ie daar vergeten, wel erg toevallig allemaal die vriend was pas terug van vakantie. En dat met die boxer is ook raar.
quote:Theemok1 schreef op 26 augustus 2015 @ 11:15:

[...]



Dat, dus. Niet beschuldigend gaan roepen, maar vragen of er soms iets speelt, waarom hij zoveel aandacht aan zijn uiterlijk besteedt. Eng, want je bent bang voor het antwoord, maar stiekem in zijn telefoon gaan loeren is ook niet echt netjes. Wees eerlijk en open naar hem toe, dat werkt vaak het beste.Ik denk zomaar dat het gros van de vreemdgangers daar helemaal niet zo 'open en eerlijk naar haar toe' op gaat antwoorden..
Alle reacties Link kopieren
Schermt hij zijn pc voor je af? Is hij vergroeid met zijn telefoon? Heeft hij ineens een nieuwe hobby of interesse? Drie keer ja is zo goed als zeker een affaire, maar als het antwoord op die laatste vraag 'ja, het impressionisme' is, weet je het 100% zeker.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 26 augustus 2015 @ 11:17:

[...]





Ik denk zomaar dat het gros van de vreemdgangers daar helemaal niet zo 'open en eerlijk naar haar toe' op gaat antwoorden..Snap ik, maar je kunt wel een gesprek aangaan in plaats van paranoïde te gaan zoeken in zijn spullen.
Alle reacties Link kopieren
Heb hem al een gesprek gehad met hem, niks beschuldigends. Maar ontkent in alle toonaarden. Over die boxer zei ik van Miss heb je m in je zak gestopt is ie er uitgevallen, zegt ie oja kan me wel herinneren dat ik wat in me zak had?! Ff serieus
Alle reacties Link kopieren
Theemok1 dat heeft geen zin. Op zo'n. Werk heeft hij ook genoeg verleidingen,m'n partner is geen lelijke man en krijgt elke week wel uitnodigingen op het werk. Doet aansluitingen bij mensen thuis
Alle reacties Link kopieren
Die boxer is hij vast vergeten bij zijn lover en zij heeft hem gewassen en in jullie portiek gelegd? Zoiets denk jij?? Mag je in zijn telefoon kijken? Is hij anders op seksgebied geworden??
Als hij zich heel anders gaat gedragen en zijn uiterlijk opeens heel belangrijk vind, snap ik je onderbuikgevoel wel eigenlijk. Doet hij nog meer: veel bezig met zijn telefoon, geschiedenis op de pc opeens wissen, moeten overwerken terwijl dat normaal gesproken nooit nodig was etc. ?



Maar aanwijzingen als een boxershort en sleutels van zijn vriend in de auto (?) vind ik wel heel wazig. Wat was er met die sleutels dan?
Alle reacties Link kopieren
Confronteren. En al is de leugen nog zo snel.... de waarheid achterhaalt hem wel.

Probeer of je hem kan vertrouwen op zijn woord.
Alle reacties Link kopieren
Nee hij ruikt echt naar mijn was klinkt heel FBI maar denk eerder dat ie "na de daad een schone aan wou doen en dat ie die vanuit huis heeft meegenomen. Op de een of andere manier vergeten in t portiek of gevallen. Wat z'n telefoon betreft, Miss heeft ie wel een andere telefoon in zijn werkauto
Alle reacties Link kopieren
Die sleutels was z'n vriend in de auto vergeten lagen er 1 maand! En toevallig toen z'n vriend van vakantie terug was kwam ie er achter
Alle reacties Link kopieren
Word echt gek van al die vaagheden, daarbij 2 maanden geleden bevallen van m'n 2e kindje.
Alle reacties Link kopieren
En die sleutels van een vriend van hem, weet jij precies dat dat sleutels van zijn vriend zijn? Of waren het gewoon "sleutels" die je niet herkende en dat hij zei dat ze van een vriend zijn? Of pastte hij op het huis van die vriend ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ken mijn partner al super lang t is mijn jeugdliefde, praten heeft geen zin meer hij blijft ontkennen. Zijn lichaamstaal vind ik ook verraderlijk ken mijn partner door en door
quote:Moppie87 schreef op 26 augustus 2015 @ 11:31:

Die sleutels was z'n vriend in de auto vergeten lagen er 1 maand! En toevallig toen z'n vriend van vakantie terug was kwam ie er achterIk snap het: hij heeft een affaire met die vriend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven