Hij houdt van me 'ongewassen' te beffen

14-06-2016 15:22 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het begin moest ik er zeker even aan wennen; mijn vriend houdt er van om me (met name) ongewassen te beffen, hij kan mij dan beter 'proeven' dan gewassen, zegt hij. Naast af en toe footjob heeft verder geen 'fetish'-neigingen. Wat ik me inmiddels nu steeds sterker ben gaan afvragen; herkennen sommigen van jullie dit ook bij jullie man/vriend? Ik heb er geen problemen mee, maar wil wel eens weten: is dit bijzonder onder mannen?
Alle reacties Link kopieren
Opzich wel fijn al zou ik me er zelf niet prettig bij voelen.

Man maakt het niks uit maar ik zorg zelf altijd dat de boel gewassen of opgefrist is en als dat niet kan dan zorg ik wel subtiel dat hij daar uit de buurt blijft met zijn mond. Andersom trouwens ook...
Oh ja, en gaat hij dan ook met zijn Flamoesbakkes gezellig je kiezen aflebberen na het beffen?
En die footjob, moet dat ook met stinkies uit gympies? Of mogen de pootjes wel gewassen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 14 juni 2016 @ 15:59:

[...]



Feromonen. Het ruikt daar niet voor niks zo.

TO, ik heb me bij geen enkele man mogen wassen van tevoren. Ze worden helemaal gek van de geur van vagina.

Inderdaad Feromonen!

Ik reageer heel erg sterk op de geur van mijn vriend en kan dan ook helemaal wild worden. Bij mijn ex had ik een vreselijke afkeer tegen zijn geur.
quote:TheJoker schreef op 14 juni 2016 @ 16:05:

Oh ja, en gaat hij dan ook met zijn Flamoesbakkes gezellig je kiezen aflebberen na het beffen?Zoen jij ooit na het pijpen of beffen?
quote:Diamondbooty schreef op 14 juni 2016 @ 16:09:

[...]



Inderdaad Feromonen!

Ik reageer heel erg sterk op de geur van mijn vriend en kan dan ook helemaal wild worden. Bij mijn ex had ik een vreselijke afkeer tegen zijn geur.

Het schijnt biologisch zo te zijn dat je positief reageert op elkaars feromonen als je genen goed matchen.



Ik had ooit lang geleden een ex van wiens voorvocht ik walgde en hij had een afkeer van mijn zweetgeur tijdens de seks. A match made in heaven
Alle reacties Link kopieren
quote:TheJoker schreef op 14 juni 2016 @ 16:06:

En die footjob, moet dat ook met stinkies uit gympies? Of mogen de pootjes wel gewassen?Snap nickname TheJoker wel. Volgende vraag.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft ook wel eens gezegd dat hij mij liever echt proeft zoals ik ben, anders kon hij net zo goed een blok zeep in zijn mond duwen, aldus mijn vriend. Andere vriendjes vonden mijn echte geur/smaak ook prettiger dan wanneer ik net onder de douche uitkwam.



Dit betekend niet dat dat dit nog lekker is na meer dan 24 uur niet gewassen te hebben, dat gebeurt dus bijna nooit. Dat wil ik zelf ook echt niet. Tot een aantal jaar geleden was ik altijd bang dat ik niet lekker zou smaken als ik niet met een vochtig doekje langs mijn vagina was gegaan, vlak voor orale seks.
quote:iris1969 schreef op 14 juni 2016 @ 16:03:

[...]



Nooit iets van gemerkt. Ze vonden het niet vies, maar ook niet extra geil.Blijkbaar niet echt een goeie match dan. Misschien gebruikte je hormonale anticonceptie, dat beïnvloedt dit soort dingen heel erg, zelfs het vinden van een partner.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 14 juni 2016 @ 16:12:

[...]



Het schijnt biologisch zo te zijn dat je positief reageert op elkaars feromonen als je genen goed matchen.



Ik had ooit lang geleden een ex van wiens voorvocht ik walgde en hij had een afkeer van mijn zweetgeur tijdens de seks. A match made in heaven

In that case I am a lucky woman!

Inderdaad klinkt als een droomkoppel jij en je ex haha.
Zo bijzonder is dat toch niet? Tenminste, ik ging me nooit specifiek wassen voor de seks en mijn exen ook niet. Verder gewoon elke dag douchen ed en dan ben je gewoon fris genoeg?
quote:DianaBerrigan schreef op 14 juni 2016 @ 16:21:

Zo bijzonder is dat toch niet? Tenminste, ik ging me nooit specifiek wassen voor de seks en mijn exen ook niet. Verder gewoon elke dag douchen ed en dan ben je gewoon fris genoeg?Als je plast is je vagina al niet fris meer...
quote:Annelaure schreef op 14 juni 2016 @ 16:15:

[...]



Blijkbaar niet echt een goeie match dan. Misschien gebruikte je hormonale anticonceptie, dat beïnvloedt dit soort dingen heel erg, zelfs het vinden van een partner.Nee nooit gebruikt. Ze vonden het wel geil, maar niet extra geil.
quote:Diamondbooty schreef op 14 juni 2016 @ 16:20:

[...]



In that case I am a lucky woman!

Inderdaad klinkt als een droomkoppel jij en je ex haha.Nu is hij een goede vriend. Vanavond een borrel samen. Het kan gek lopen in het leven
quote:Cinderella00 schreef op 14 juni 2016 @ 16:27:

[...]





Als je plast is je vagina al niet fris meer...Moet seks dan volledig fris zijn? Dan heb ik verkeerde seks geloof ik..
Het zal voor iedereen wel anders zijn maar mijn man prefereert toch echt fris gewassen bij orale seks. Omgekeerd ook.

Op een footjob zit hij met mijn hardnekkige schimmelnagel en zwemmerseczeem al helemaal niet te wachten.



Maar goed, als jouw partner dit wel pleziert zie ik het probleem niet :D
quote:Cinderella00 schreef op 14 juni 2016 @ 16:27:

[...]





Als je plast is je vagina al niet fris meer...Ben jij er zo een die denkt dat ze uit haar vagina plast?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me meer dan normaal. Ik vind het juist weer bizar dat bijvoorbeeld sommige mensen orale seks al vies vinden als man/vrouw onlangs naar het toilet geweest is. Want STEL je voor dat er een drupje plas op de eikel of kut zit. Want oh jeej dat is ZO vies....



In de jaren 60/70 was het heel normaal dat seks een beetje 'vies' mag zijn inclusief grote bossen schaamhaar. Maar tegenwoordig gaat het meer de smetvrees kant op en lijken mensen liever te hebben dat je eigenlijk standaard vlak voor de seks moet douchen.
quote:FlauwBenul schreef op 14 juni 2016 @ 16:38:

Lijkt me meer dan normaal. Ik vind het juist weer bizar dat bijvoorbeeld sommige mensen orale seks al vies vinden als man/vrouw onlangs naar het toilet geweest is. Want STEL je voor dat er een drupje plas op de eikel of kut zit. Want oh jeej dat is ZO vies....



In de jaren 60/70 was het heel normaal dat seks een beetje 'vies' mag zijn inclusief grote bossen schaamhaar. Maar tegenwoordig gaat het meer de smetvrees kant op en lijken mensen liever te hebben dat je eigenlijk standaard vlak voor de seks moet douchen.Ik denk dat ik bij mn volgende vriendin voorstel eerst samen romantisch te dettol douchen..
quote:Annelaure schreef op 14 juni 2016 @ 16:35:

[...]



Ben jij er zo een die denkt dat ze uit haar vagina plast?Urine kan aan je schaamhaar vast blijven zitten en dat proeft een man dan echt wel. Ik ga in ieder geval niet door met pijpen als ik urine proef.
quote:iris1969 schreef op 14 juni 2016 @ 16:48:

[...]



Urine kan aan je schaamhaar vast blijven zitten en dat proeft een man dan echt wel. Ik ga in ieder geval niet door met pijpen als ik urine proef.Voorvocht is grotendeels bedoelt om de laatste drupjes urineresten uit de plasbuis te halen Dus je krijgt het toch sowieso wel binnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er blij mee zijn. Ik dacht eerst dat dat ook heel normaal was en moest echt aan mijn man wennen die dat soort dingen dus no way doet. Hij is veel meer van de hygiëne en veel berekender ofzo.

Ik vind dat niet zo aantrekkelijk in een man eigenlijk maar het zorgt verder niet voor problemen ofzo.
.
quote:Bumba1985 schreef op 14 juni 2016 @ 16:55:

[...]





Voorvocht is grotendeels bedoelt om de laatste drupjes urineresten uit de plasbuis te halen Dus je krijgt het toch sowieso wel binnen.

Niet iedere man heeft voorvocht. Mijn laatste partner had het bijvoorbeeld niet.



En het gaat niet om de gedachte aan urine, maar om de daadwerkelijke smaak van achtergebleven urinedruppels na het plassen. Dat vind ik een vieze smaak.



Een man die dat niet heeft pijp ik zonder problemen.
quote:Annelaure schreef op 14 juni 2016 @ 16:35:

[...]



Ben jij er zo een die denkt dat ze uit haar vagina plast?Hahaha oke me zin klopt niet nu ik het terug lees.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist raar als hij je eerst naar badkamer zou sturen. Heb echt nog nooit een vriend gehad die dat deed.

Als je gewoon 1x per dag doucht is er echt niks vies hoor.
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven