2017 zwanger worden van 1e of 2e kindje

15-12-2016 09:26 735 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,



Wij schrijven over zwanger worden in 2017 van ons eerste, tweede of derde kindje.



Meeschrijven mag altijd.



NaamLeeftijd+partnerHoeveelste kindjeRondenodBijzonderhedenXana-9225-302e kindje1 7 mei-83angel33-372e kindje--start september/oktoberBorboletas28-321e kindje-- zwanger Bieno302e kindje--start meiBirdy_123301e kindje--28maartVlammetje-131-342e kindje--lente/zomer Isayez26-301e kindje1-zwanger

Uitgerekend 19 nov.MeisjeLVB 28-272e kindje--start juni/juliStoryofmylife312e kindje--start juni/juliFlower25323-252e kindje129janzwanger koortje14529-291e kindje1931jan-Thjs31-351e kindje721/22feb-Helena8432-352e kindje-19feb zwanger RainIsJustConfetti 25-301e kindje---MajoorZoeteKauw 251e kindje-- zwanger Ukkepuckje2017312e kindje1--King201229-362e kindje1--
Alle reacties Link kopieren
quote:Koortje145 schreef op 30 december 2016 @ 09:07:

Hier heeft de menstruatie weer gewonnen lijkt 't op.
Alle reacties Link kopieren
Pfff balen koortje! Stom zeg..
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Net als koortje ook actief in een ander forum, wij zijn als enigste nog niet zwanger..

Zou ik hier ook mee kunnen schrijven?

Ik ben 31 vriend is 35. Zijn in juli gestopt met de pil
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog voldoende twijfel. We hebben nu een vrij gemakkelijk kindje. De gebroken nachten vielen in ons geval reuze mee. ze kwam in het begin 2x voor voeding en nu nog hooguit 1x voor voeding maar zitten ook al dagen tussen dat ze doorslaapt. Sinds een paar weken slaapt ze overdag ook beter was in het begin paar keer een half uurtje maar nu 1x een uur en dan 1x 2,5-3 uur. Dan denk ik soms echt die 2e gaat ons vast terug pakken dat we het nu zo gemakkelijk hebben. Ik zie ook best tegenop tegen weer 9 maanden zwanger zijn. Ik vond zwanger zijn niet echt een roze wolk ondanks dat ik weinig klachten had en bevallen vond ik ook niet leuk.



Hier heeft de kleine ook veel last van slijm heeft ze al sinds ze 2 weken was. Vanaf dat ze 8 weken was voor de nacht tussikind gaan gebruiken en ging toen beter nu is ze wat verkouden aan het worden en weer meer last van slijm.



Balen koortje dat je ongesteld bent geworden hopelijk volgende ronde meer succes.
Alle reacties Link kopieren
Balen Koortje.. Stom!



Welkom thjs! Wat een snelheid dan in dat forum waarbij iedereen al zwanger is.. Ik hoop dat 2017 voor jullie een mooi jaar mag worden:)



Ik moet zeggen dat ik ook wel wat opzie tegen de zwangerschap.. Ik had nogal wat klachten waardoor ik met 25 weken moest stoppen met werken en ik hoop dat toch niet nog een keer mee te moeten maken eerlijk gezegd..

Bevallen vond ik daarentegen allesbehalve erg, ondanks dat dat ook niet super soepel ging :p
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Een gelukkig nieuwjaar dames! En vooral een vruchtbaar nieuw jaar
Alle reacties Link kopieren
Haha ja precies! Op een vruchtbaar nieuwjaar!
Alle reacties Link kopieren
De beste wensen dames! Op naar een mooi jaar gevuld met zwangerschappen
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
@flower; ja dat klopt, dat is heel erg snel gegaan daar!



Op naar een gelukkig en gezond en vruchtbaar 2017!????



Voor jullie ook een gelukkig en gezond en vruchtbaar 2017!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar allemaal! En dat iedereen maar snel zwanger mag zijn!!!



Zal straks de tabel nog even aanpassen!

Welkom meiden!



Zijn er meer meiden voor een stop op de tabel?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Nieuwjaar allemaal. Laten al onze wensen in vervulling gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Nieuwjaar meiden! Hopelijk allemaal aan het eind van dit jaar zwanger of misschien al bevallen



Ik denk dat een stop geen kwaad kan, anders is het straks niet meer bij te houden ;)
Alle reacties Link kopieren
Happy new year! Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.

Hier nog een kleine week en dan gaan we weer voor ronde 1.
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden!



Graag de rondes en nod dikgedrukt en alle andere veranderingen voor in de tabel.

Dan zie ik het wat sneller .
Alle reacties Link kopieren
dank je wel xana, ik zit in ronde 6, mijn nod is rond de 20 jan



Heb een onregelmatige cyclus dus geen id wanneer hij dus 100% is
Alle reacties Link kopieren
Goeie morgen,

Als ik goed tel zit ik ogv op RONDE 19, NOD ROND 31 JAN / 2 FEBR
Alle reacties Link kopieren
test
Alle reacties Link kopieren
Verdorie, wilde ik net m'n huisarts gaan bellen voor een doorverwijzing om mijn Mirena te laten verwijderen, blijkt de praktijk dicht te zijn tot volgende week. En ik was al zo ongeduldig...
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Aaah kak Borboletas. Nog een weekje wachten. Alles duurt te lang als je zo graag wil.



Tabel bijgewerkt.



Spannend thjs en koortje!! Hopelijk begint 2017 gewoon super voor jullie.



Hier sneeuw! Mijn meisje haar eerste sneeuw zo leuk. Ze vond het gek toen ze naar buiten keek.
Alle reacties Link kopieren
Wat balen borboletas, andere praktijk proberen?



Xana-92 wat leuk haar eerste sneeuw.

Echt genieten.



Hoop dat het voor ons allen snel raak is. Van wachten word je zo onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Wat balen Borboletas! En inderdaad, zou het niet via een andere weg kunnen of moet je echt op je eigen huisarts wachten?



Wat leuk, de eerste sneeuw xana-92!



Man gaf aan misschien toch te twijfelen over een 2e.. Eentje is toch makkelijker met alles!

Ik dacht dat ik de enige was in dit huis haha, en nu hij ook weer. Merk dat ik er wel echt veel mee bezig ben. Wel, niet?



@vlammetje: wanneer moet jij ongesteld worden? Maak je je zorgen of heb je er rust mee?
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
@flower, ik moet vrijdag ongesteld worden. Als dat niet gebeurt test ik zaterdag. Heb net toch alvast maar even een test gekocht. Denk niet dat het raak is maar mocht het wel zo zijn dan komt het vast goed. Ben nu vrij rustig maar denk dat wanneer ik vrijdag niet ongesteld word ik wel wat nerveus word. We gaan het zien, gelukkig niet heel lang meer wachten..
Alle reacties Link kopieren
Ohjah vlammetje, alweer helemaal vergeten. Toch wel een beetje spannend haha. Ben toch wel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ben ook benieuwd! Maar ik merk nog geen dingen aan mijn lijf. Vorige keer gingen mijn borsten idioot hard groeien. Dan doen ze nu (nog) niet. Zodra ik eraan denk jeuken ze wel. Haha dat doet je geest dus met je, word je stapelgek van!
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor Vlammetje! Duimen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven