28 weken zwanger en de baby niet voelen

23-10-2014 15:09 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij een beetje geruststellen?

Ik ben nu 28 weken zwanger en heb vandaag de baby niet gevoeld. Ik ben wel al de hele dag druk in huis, misschien heb ik het gemist?

Ik heb al een geschiedenis en 2weken geleden aan de ctg gelegen omdat baby minder actief was. Hartslag was te vlak. Gelijk een echo gehad en dat was prima. 1 week geleden weer ctg en toen was de hartslag perfect. Wanneer ik minder beweging voelde moet ik aan de bel trekken.

Nu zou je denken bel de vk, zij het niet dat ik met een ziek kind thuis zit en geen oppas heb. Dus geen optie om naar de vk te gaan.
Al gebeld? Ik zou voor zoiets bellen,
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je al gebeld hebt
Alle reacties Link kopieren
Kom je nog terug TO?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd hoe het nu gaat
.
Alle reacties Link kopieren
Mocht er serieus iets gaande zijn zou mijn prioriteit ook niet bij het Vivaforum liggen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu TO?
Alle reacties Link kopieren
Moedertje, hoe is het?
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat alles ok is..
Alle reacties Link kopieren
Haar laatste update elders was op 26-10-2014, 20:58.

Dus wellicht heeft ze dit topic nog niet terug gezien en komt ze vanzelf weer langs.



Ik hoop ook dat alles goed bleek te zijn en dat het kindje nog minstens 10 weken lekker gezond en spartelend bij mams in de buik blijft zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook heel erg benieuwd! Hoop dat alles goed is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat TO zich gisterenavond in een ander topic druk maakte over extensions. Dat stemt me hoopvol voor hoe het met haar zwangerschap gaat. Maar wel jammer dat ze niet even hier komt melden hoe het gaat.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Als TO zich gisteren alweer bezighield met extensions, dan zal het wel goed zijn. Maar ik vind het ongelooflijk dat je het in zo'n situatie (met zo'n geschiedenis) überhaupt overweegt om niet te bellen.
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het ook net, van de extensions, dan zal het inderdaad wel ok zijn, maar wel raar hoor...niks laten horen. Ik maakte me echt zorgen!
Alle reacties Link kopieren
Zo gaat dat..:)..
Alle reacties Link kopieren
Nog altijd niet... tsja, dan gaan we er maar van uit dat alles goed bleek te zijn en dat de kleine weer volop aan het bewegen gegaan is.
Alle reacties Link kopieren
Onbeleefd hoor.

Ik merk dat de laatste tijd steeds vaker bij topics waarbij om informatie of advies wordt gevraagd. Wel vragen maar niet even laten weten of je er wat aan had of hoe het is afgelopen. Jammer.



tenzij het vreselijk is misgegaan met deze TO, in dat geval kan ik me volledig voorstellen dat je hoofd er niet naar staat. Maar dan staat je hoofd ook vast niet naar extensions.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Bij het nieuwe forum heb je bij het inloggen een overzichtje van de topics waarin je zelf gereageerd hebt, dus zou het nu een stuk makkelijker moeten worden om je eigen topics weer terug te vinden
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Mijn excuses voor het niet meer reageren!

Ik heb veel aan jullie berichten en advies gehad!!

Ik ben die dag nog naar de vk geweest, er is toen weer een ctg gemaakt. Hartslag was weer te vlak maar niet zorgwekkend, de gyn gaf aan dat dit ook te maken kon hebben met het termijn. Ik voel de baby nu wel regelmatig en voldoet nog aan de eisen, maar merk wel dat het minder is geworden. Ik denk zelf dat dit komt door de stress waar ik op dit moment mee te maken heb. Vrijdag mogen we weer voor een groeiecho, kids en manlief gaan allemaal mee en heb er veel zin in!



Nogmaals mijn excuses dat ik niet gereageerd heb....
Alle reacties Link kopieren
Fijn om het alsnog te horen, moedertje, en fijn dat alles toch goed bleek te zijn.

Succes in de resterende tijd van je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Fijn moedertje.

Wat vervelend dat je veel stress hebt momenteel.

Hopelijk is die wat te verminderen.



Ik wens je nog een rustige zwangerschap toe en straks een gezond kindke.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven