+30 en zwanger willen worden (deel 2)

03-04-2017 13:25 666 berichten
Al ruim een jaar "lief en leed" gedeeld in deel 1. En hier gaan we weer vrolijk verder!
Alle reacties Link kopieren
Dorien, nee dat meen je toch niet. Ik vind het zo ongelofelijk verdrietig voor jullie. Lieverd wat erg. Heb er geen woorden voor. Had zoveel meer voor je gehoopt. Ik zal er hier echt voor je zijn. Ik weet wat een verdriet het geeft. Enorme dikke knuffel.
Alle reacties Link kopieren
En hoeveel moest je nemen dan Zonne? Want dat is idd precies waarom ik t wil gaan vragen. Dat bedje.



He Dorien… zagen ze t aan het aan je bloed test? Mooi Shit!
Alle reacties Link kopieren
Dorien had vanochtend om 8.30 een echo met ca 6,5 week. Zo verdrietig vind ik het. Gaat het wel een beetje? Vast een domme vraag. Het is gewoon dikke knudde.



Vanessa, ik moest drie maal daags 1 tablet van 100mg innemen. Gewoon oraal, geloof dat het bij ivf vaak vaginaal moet. Dus 300mg per dag in totaal. Ben er mee begonnen bij de positieve ovulatietest en moest stoppen als ik na twee weken niet zwanger bleek. Toen ik wel zwanger bleek moest ik tot 12 weken doorslikken.
Alle reacties Link kopieren
Fck Dorien!!!! Wat ongelovelijk klote en verdrietig....



Stom, stom, stom, ik had zo gehoopt op allemaal mooi nieuws op dit forum na een weekje afwezigheid :(.



Begon zo vrolijk met lezen. Alleen Vanessa, Serieas en ik die nog smachtend op het wachtbankje zitten. En de rest heeft inmiddels een positieve test of een baby in de handen > Kaatje Super gefeliciteerd met jullie Dochter!!!!.



Echt Dorien terug op het bankje... Ik snap wel dat je er momenteel helemaal klaar mee bent... ik heb er geen woorden...



Zonne, ik hoop dat je een goede echo hebt met positief nieuws!

Messe wat fijn dat het bij jou ook voorspoedig gaat!

Lois, 20 weken alweer wat gaat het snel!



Satire hoe bevalt het weer terug aan het werk zijn? Verlof zat er toch al op geloof ik? Tijd gaat snel!



Vanessa, is het voor jullie nu weer gewoon proberen?



Mijn nieuws is dat mijn eerste NOD gepland op 4 juni (ja, ja na deze ronde gaan we er echt voor ).

De rubbers houden we inmiddels achterwege deze maand, we de maya kalender als anti-conceptie . Zie het als overgansfase / koudwatervrees. Zonder medicijnen gaat lekker, wel erg moe, dus we doen weer een uurtje minder op een dag. De coaching is heel fijn, iemand die mij tenminste wel begrijpt. Maar ik wil zo graag een kleintje dat ik het nu wel tijd vind worden. Anders hebben we nooit een goed moment om te starten.
Ach nee, Dorien. Hele, hele dikke knuffel voor jou. Wat ontzettend verdrietig voor jou. Ik denk aan je, meid. Veel sterkte.



Balen Vanes, dat je bloedverlies hebt. Maar dat wil niet direct zeggen dat het niet raak is, toch? Spannend nog even... Woensdag NOD?



Zonne, je bent de cruciale grens voorbij. Van harte, lieverd! Zo fijn!



Messe, over twee nachtjes weet je het geslacht? Spannend.... Ik zet in op een knul!



Kaatje, fijn dat het goed gaat. En wat kun je toch druk zijn met zo'n kleine, hè? Ik verbaasde me daar in het begin over, joh. Geniet er maar van samen!



Loisje, het schiet al op, joh! Ik blijf erbij dat je een meisje krijgt... Dus sorry voor je kids ;). Een klein Elsje dus, als het aan je man ligt ;). Wil je het geslacht weten?



Hier gaat het goed. Mijn kleine ukkie deed het goed op de crèche. En mijn man wordt 1 juni geopereerd. Daarna kunnen we het afsluiten! We hebben een vakantie geboekt voor augustus, twee weken Frankrijk. Heb er nu al zin in, lekker weg met mijn drie mannen . Het leven is weer helemaal fleurig nu alles goed gaat! We zijn ons zelfs aan het oriënteren op een verbouwing. Dus weer plannen genoeg . Ondertussen geniet ik van de laatste verlofdagen, aanstaande maandag is het zo ver.
Alle reacties Link kopieren
Heb de niptuitslag binnen. Alles is goed. Ook geen nevenbevindingen. Ik heb echt even heel hard gebruld. Moest er gewoon even uit. Wat een opluchting. Nu morgen de echo nog om half elf.
Alle reacties Link kopieren
Aahh Dorien dat meen je niet! Potverdorrie ( zacht uitgedrukt) ik vind het zo naar meis.. heel veel sterkte! Dikke knuffel!



Satire fijn dat het eindelijk voor de wind gaat! Lekker naar frankrijk!



Vanes balen vd bruine afscheiding..



Aster spannend! You go girl!!



Zonne super van de goede nipt! Ik zou zeggen lekker rondbazuinen dat je zwanger bent!!!



Hier alles ok wel zenuwachtig voor de echo maar probeer te vertrouwen dat het goed zit! Zo benieuwd ook..

Misselijk is lekker minder geworden, heb geen pillen meer geslikt!
Alle reacties Link kopieren
Dorien neeeeeee das mooi klote zeg geen andere woorden voor ik denk aan je xx
Alle reacties Link kopieren
Dorien, hoe is het nu? Moet steeds maar aan je denken. Heb je de cytotec al? Wat was er nou precies wel of niet op de echo te zien? Als je er niet over wilt praten, begrijp ik dat ook hoor. Vind het zo ontzettend verdrietig voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ach nee Dorien, lieverd heel veel sterkte, ik had zo het gevoel van en vanaf nu gaat het goed hier op het forum...

Weet niet wat ik moet zeggen meid, een hele dikke kus
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de info Zonne dat is wat ik wilde horen! Fijn dat de nipt goed was. Succes zometeen.



Wij proberen ons rot Aster maar helaas geen resultaat. Wellicht volgende mnd. Ik heb alweer bloed achtige verschijnselen en mn nod is pas 10-5. Op naar juni dus.



Je hebt daarin wel gelijk Santire maar daar ligt direct mijn probleem als dat bloed is toch geen lekker nestje. Dat is wel gebleken. Bahbah. Maar idd wie weet. Wat fijn dat 1-6 in zicht is. Dan is het maar klaar.



Mag het een keer Messe. Spannend hoor wat wordt het hihi is t straks gewoon n meid!



Ik ben ook nog steeds benieuwd Dorien want was het echt niet gewoon te vroeg?
Alle reacties Link kopieren
Op de echo was een vrij grote vruchtzak te zien . Geen vruchtje en net onder het vruchtzakje zat al bloed. Al die dingen samen zorgt ervoor dat het geen kans meer maakt .



Ik heb gisteravond en deze ochtend cytotec ingebracht maar er gebeurt niks! Nog afwachten tot deze middag en dan gyn bellen. Mss mag ik er nog. Wil echt geen curettage!



Heb nu ook progesteron meegekregen voor bij de volgende zwangerschap. Loopt het nog een keer fout dan heeft ze ons aangeraden om richting ivf te gaan kijken. Ik ga vandaag nog een afspraak maken bij fertiliteitskliniek in jette. Wachttijden zijn nl 2maand om een eerste gesprek.



Het lijkt nog allemaal heel onwerkelijk. Ben het allemaal zo stikbeu!!! Weer die domme ovutesten, de wachtbank en dan.. Zie het niet goed zitten op moment
Alle reacties Link kopieren
Wow Dorien IVF? Ondanks dat je snel zwanger raakt? Dat si heel wat.

Ik ben absoluut niet jaloers op je qua miskramen en bedoel het helemaal niet lullig, maar wel op alle hulp dat je krijgt. Ik krijg dat helemaal niet helaas. Ik vind t wel echt super klote dat jij nou weer zon echo moest krijgen. Ik hoop dat t wel gaat doen wat t moet doen (de pillen) en anders dat je met extra dosissen het opgewekt krijgt! En dat klopt idd ik moest ook 7 weken wachten op een eerste gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Dorien, sjonge wat een verhaal meid. Ik kan er niet over uit dat het je weer overkomt. Zo verdrietig en snap helemaal je gevoel van uitzichtloosheid. Bah bah bah. Wie weet gaan de progesteron pillen je helpen al weet je natuurlijk helemaal niet waar dit allemaal aan ligt. Wellicht is het echt echt echt pure pech. Dat kan nog steeds, maar ik weet als geen ander dat dit in je hoofd niet zo werkt nu. Complete chaos waarschijnlijk daarboven. Tegen mij zeiden ze gewoon blijven proberen tot het goed gaat omdat er geen aanwijzingen waren voor het fout gaan. Chromosomenonderzoek is nu ingezet hè? Hoe lang duurt het. Die afspraak bij fertiliteit lijkt me sowieso een goed idee. Je weet het allemaal nooit.



Voor nu hoop ik echt dat de pillen hun werk doen. Dat is gewoon fijn en kan je gewoon thuisblijven.



Mijn echo vanochtend was echt heel mooi en ontroerend. Ze zag voor zover helemaal niets dat op afwijkingen zou kunnen duiden. Dus zo zie je maar (wel even afkloppen) het lijkt hier na vier keer mis nu goed te gaan. Misschien geeft het je een heel klein lichtpuntje. Al weet ik dat het nu waarschijnlijk even niet zo werkt voor je.



Praat hier alles maar van je af wat je kwijt wilt. Alle beetjes helpen. En helpen wil ik je echt heel graag. Hele dikke knuffel!!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn uitgerekende datum staat trouwens weer op 12/11, wat we zelf ook berekend hadden. Best grappig vind ik het. Het is echt een kleine druktemaker. Enorm beweeglijk.



Vanessa, wil je toch nog een keer om progesteron gaan vragen? Ik begrijp nog steeds niet waarom ze het je niet geven. Proberen kan altijd. Stom gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is het enige waarom ik naar een fertiliteitarts ga/moet denk/geloof ik.

Ik zou niet weten wat ik daar anders nog moet doen na al die onderzoeken.



12-11 jeetje dat is voor mij gevoel al best heel snel. Fijn dat alles goed was.
Alle reacties Link kopieren
Dorien wat verdrietig, heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Dorien wat erg voor je. Heel verdrietig. Ik herken het gevoel van "ga terug naar start" van mijn miskraam een paar jaar geleden.



Balen Vanessa dat je weer bezig bent van het wachtbankje te kukelen. Als het een troost is...ik rol met je mee. IUI 3 gehad, maar dat is ook weer niks. Ik verlies alweer bloed en ik heb een vervelend gevoel in mijn buik. Inmiddels al 20 pogingen voor een 2e erop zitten en voor zoontje hebben we er ook iets van 15 of 16 nodig gehad, dus ik ken mijn lijf goed genoeg om me geen enkele illusie meer te maken. Blegh!

Mijn moeder is nog steeds aan het revalideren en ik had haar graag opgebeurd met het nieuws dat ze weer oma wordt. Helaas....
Alle reacties Link kopieren
Even snel



Messe, weet niet wanneer je precies de echo hebt vandaag. Denk aan je. Hoop dat alles er mooi uitziet en ben heeeeeeel benieuwd wat het wordt.
Alle reacties Link kopieren
He bah serieas voor jou ook echt niet leuk. Wat een geduld moeten jullie opbrengen.



Dorien hopelijk gebeurd er wat. Echt heel naar.



Messe succes en veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Ff snel..om 12 uur heb ik de echo.. ben erg zenuwachtig op het moment!

Hoop als eerste dat alles er goed uitziet!

We houden het geslacht vandaag nog voor ons maar jullie kom ik het straks natuurlijk wel vertellen ;)



Thnx voor de succeswensen! X
Succes, Messe! Zit vast helemaal goed. Ik ga voor je duimen! Knuffel!
Bah, Serieas, wat balen weer! Je geduld wordt aardig op de proef gesteld zo....

Hoe is het met je moeder? Gaat de revalidatie goed? Sterkte met deze situatie!
Alle reacties Link kopieren
Succes Messe!



Ja het duurt wel lang zo. Ben in december 2015 begonnen. En inmiddels 20 rondes bezig zonder ook maar 1 positieve test. Ik begin het vooral erg vervelend te vinden dat vriendinnen met kindjes van dezelfde leeftijd als zoontje allemaal al een tweede kindje hebben gekregen of zwanger zijn van de 2e.

En het zinnetje "ik heb een leuk nieuwtje" kan ik echt even niet meer horen. Ja, leuk voor hun, maar ik word er niet heel blij van.



Gelukkig gaat mijn moeder vooruit. En ook qua werk heb ik genoeg afleiding. Maar ja. Het zou zo leuk zijn als....
Alle reacties Link kopieren
Succes messe!



Zonne wat goed meid!



Serieas, balen pfff! Moet frustrerend zijn.



Vanessa, als ik jou was zou ik toch contact opnemen met een fertiliteitsarts. Want bij jou is er ook geen vooruitgang pff. Wat een miserie toch.



Hier doet de cytotec helemaal niets. Dinsdag nog een nieuwe dosis gaan halen. En anders curettage. Voel me echt zo depri. Heb het gevoel dat meer achteruitgang maak ipv enige vorm van vooruitgang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven