Aankondiging 2e zwangerschap

01-07-2013 15:14 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Ik ben in verwachting van mijn 2e kindje, en nu ben ik opzoek naar een leuke tekst die ik via een sms naar mijn vrienden kan versturen. Ik heb op internet al rond gekeken, maar ik kom niks leuks tegen.

Iemand een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
@ nlies: Ik heb hem er zojuist al opgezet. Ik kan deze zeker niet laten verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
"joepie, ik ben zwanger" dekt de lading wel, toch?
Goeie jubelientje!
Alle reacties Link kopieren
quote:mama39 schreef op 01 juli 2013 @ 15:17:

@ nlies: Ik heb hem er zojuist al opgezet. Ik kan deze zeker niet laten verwijderen?Ja kan ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
@ Jubelientje....haha die is leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoe doe ik dat? Dit is idd niet handig!
quote:missy_Acy schreef op 01 juli 2013 @ 15:03:

Ik stem voor de optie van lebowski.



Lekker wijfie van me



quote:marly85 schreef op 01 juli 2013 @ 15:06:

[...]

Mijn vrienden zouden zich rot lachen Mijne ook, daarom zijn het ook mijn vrienden
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, goed nieuws. Ik ben weer zwanger!!!! Liefs, mama39
Alle reacties Link kopieren
Sms sturen uit naam van je 1ste kindje, dat hij/zij een broertje of zusje krijgt
Luister naar je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
quote:mama39 schreef op 01 juli 2013 @ 15:20:

Hoe doe ik dat? Dit is idd niet handig!berichtje op het modstopic, op "overig" of ze deze topics willen samenvoegen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
app een foto van je positieve zwangerschapstest
Alle reacties Link kopieren
quote:banaanaap schreef op 01 juli 2013 @ 15:07:

"De wereld is niet zonder gevaren, over x maanden ga ik nog eens baren"



"Een jaar niet geworpen is een jaar niet geleefd: nr 2 is in aantocht"



"De baarfabriek is weer geopend en we verwachten over x maanden ons volgende product te presenteren"



"We kijken of de 2e beter lukt dan de eerste"



"Ik ben 's ochtends zo misselijk, 3x raden hoe het dit keer komt"



"Sorry, de komende maanden even geen alcohol en rauwe vis- en vleessoorten voor mij"
Alle reacties Link kopieren
Niet namens de broer/zus doen hoor, afschuwelijk! Vooral als die nog niet oud genoeg is om te schrijven/lezen.



(word helemaal gek van ouders die aan hun kinderen schrijven op facebook. Laatst zelfs iemand die namens de knuffelbeer van zijn zoon, zijn zoon een briefje schreef. Een man. Kots.)
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met ik ben zwanger tegenwoordig



Dat is wat ik zei bij de eerste en bij de tweede
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
'Het groeit in mijn buik en het is geen vleesboom. Wie het raadt krijgt een pinda.'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon: "ik ben zwanger van de tweede" gestuurd. En echt goede vrienden face-to-face verteld. Hoeft geen happening te worden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ís het niet leuker om mensen het persoonlijk te vertellen ipv een sms??

Als ik daarover een sms zou krijgen zou ik dat een beetje raar vinden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fotootje van de eerste echo gemaakt en verstuurd naar vrienden (die het nog niet wisten) met de tekst (heel origineel): Tadaaaaa!



En, misschien wel cliché, maar op Fb heb ik een foto van de oudste gezet met daarbij 'Only child. Expiring (uitgerekende datum).
Alle reacties Link kopieren
quote:DrMelfi schreef op 01 juli 2013 @ 16:24:

Niet namens de broer/zus doen hoor, afschuwelijk! Vooral als die nog niet oud genoeg is om te schrijven/lezen.



(word helemaal gek van ouders die aan hun kinderen schrijven op facebook. Laatst zelfs iemand die namens de knuffelbeer van zijn zoon, zijn zoon een briefje schreef. Een man. Kots.) Ze doen natuurlijk niets fout, eigenlijk superlief, maar bleeeghh
'Ik ben zwanger van de tweede.'



En ouders die namens hun kinderen berichten op Facebook zetten kots ik ook uit. Zo achterlijk.

'Het was weer een hele leuke dag met de allerliefste papa en mama van de wereld.'

Van die slijmberichten. Nooit eens van die berichten als: 'Nou, ik heb mijn luier weer volgescheten. Jezus, wat een lucht!'
Alle reacties Link kopieren
'Ik ben zwanger'.



Lijkt mij voldoende. Misschien nog het aantal weken of de uitgerekende datum erbij. Ik snap dat gedoe er om heen nooit zo goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:DrMelfi schreef op 01 juli 2013 @ 16:24:

Niet namens de broer/zus doen hoor, afschuwelijk! Vooral als die nog niet oud genoeg is om te schrijven/lezen.



(word helemaal gek van ouders die aan hun kinderen schrijven op facebook. Laatst zelfs iemand die namens de knuffelbeer van zijn zoon, zijn zoon een briefje schreef. Een man. Kots.)



Dit dus.



En echofoto sturen: ook niet doen.

Een echo is alleen maar leuk als hij van jezelf is of van iemand heel dicht en je omgeving.



Gewoon: leuk nieuws! Ik ben weer zwanger!

Of iets dergelijks.



Waarom moet er iets heel speciaals en origineels van gemaakt worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven