Club van '87 wil zwanger worden

27-07-2016 10:57 1757 berichten
Ben je geboren in 1987 kom dan gezellig hier kletsen over het wel en wee van zwanger worden.



Naam Leeftijd Leeftijd partner Ronde NOD Bijzonderheid Lieksie 29 34 anderhalf jaar bezig 08-01 Nog 3 maanden zelf proberen Vanessakusje1987 3042 10 17-02 Onderzoeken afwachten Bb87 2827 10 23 januari eerste echo Autumn_87 28305 1e kindje Elianora 29336 20-01 PCOS, start met Pregnyl en Clomid Rosalie87 292913 22-01 - Fienestein 28436 -- - Captainkitten 28344 - Roxy87 29281 - - Taktak1987 28353 - Sofie87 2827- - Onregelmatige cyclys Door87 29231 - Annelies87 29302 1e kindje Summer87 28321 -- - Mince 29391 Jongen KleinSterretje17 2932- 10-03 - Ximun 29346 11-03 - Boogschutter_87 28284 - Love_22 --1 - Vervivaen 2931 1 12-12 1e echo
Vast wel lieverd!



De cyste is al weg, maar dat gebeurde in midden in nn cyclus, dus ik denk dat de hormonen nog voor onrust zorgen
Vast wel lieverd!



De cyste is al weg, maar dat gebeurde in midden in nn cyclus, dus ik denk dat de hormonen nog voor onrust zorgen
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwangerschap kan uit de tabel. :(

Ik heb vandaag een miskraam gehad.

Heel veel kramp en veel verloren dus 99%zeker van. Hadden net gisteravond aan familie vertelt dmv een cadeautje & gedichtje
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter wat verschrikkelijk Hopelijk kan je familie je goed steunen, nu ze het toch weten. Heb je al met een verloskundige of arts gebeld? Heel veel sterkte gewenst
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden. Ik lees hier af en toe nog mee omdat ik nog steeds benieuwd ben hoe het jullie allemaal vergaat, maar reageer niet of niet vaak. Ik wens jullie alle goeds uiteraard! De laatste weken beetje afstand van zwangerschaps forums en googelen genomen omdat ik mezelf ook bescherm tegen alle verhalen en ervaringen. Heeft wel gewerkt voor wat meer rust in het hoofd. Vind het ook niet echt gepast om over mijn zwangerschap te praten.



Lees net het berichtje van jou Boogschutter en ik vind het echt zo sneu! Bah! Hele dikke knuffel voor jou en geef jezelf genoeg tijd om dit een plekje te geven! Hopelijk krijg je nu ook steun van de mensen die jullie het al verteld hadden.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend klote, Boogschutter. Heel veel sterkte!



Babs, ik heb precies hetzelfde. Probeer ook een beetje afstand te houden zodat ik niet de hele tijd met zorgen in m'n hoofd zit.
Alle reacties Link kopieren
Neeee Boogschutter! Jeetje ik schrik ervan. Wat vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Tjeeee wat shit boogschutter!! Geen leuk nieuws, en voor jou ontzettend vervelend! Sterkte!! Lijkt me erg lastig.. Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar en aan andere
Ach schat wat naar. Wat een rot moment ook. Eers saampjes genieten van het vertellen en dan de volgende dag dit. Dikke knuffel meis



Ik ben weer eens te vroeg ongesteld geworden. Ik moet nu waarschijnlijk Clomid gaan slikken. Dit moet alleen nog overlegd worden intern. Maar ik ben er even klaar mee. Ik heb een pauze ingelast en vanaf januari gaan we er weer voor. Ik moet steeds naar het ziekenhuis, soms wel 2x per week. Het begint me op te breken. Ik wil er even niet meer heen. We gaan wel gewoon door met proberen, maar dan zonder echo's. Even van deze feestmaand genieten!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Na het lezen van dit topic wil ik graag meeschrijven...

Mijn vriend en ik zijn ook gestart met proberen????.



Ik ben in oktober gestopt met de pil en heb m'n eerste echte menstruatie vanaf 3 november gehad.... Nu nog niks te zien; vrijdag gigantische menstruatie pijn, toen dacht ik nog dat is netjes 28 dagen maar er gebeurd niks. Zaterdag eind van de middag begon buikpijn weer opnieuw en gisterenavond zeurde het ook maar ik word maar niet ongesteld.



Gekke dingen: vorige week begin van de week gigantische steek links onderin buik. Weekend ervoor dagen lang last van steekjes links onderin m'n buik. Ook heb ik vorige maandag iets heel vies aan afscheiding gehad, was opeens een slijmerige prop die eruit kwam echt bahhhh...



Herkent iemand iets van mijn verhaal? Vind het vooral raar dat ik echt menstruatiekrampen heb gehad maar dat er niks gebeurd.....



Groetjes!
Boogschutter, wat vreselijk! Sterkte!!!!



Lieksie, jammer dat je nu toch Clomid moet slikken. Goed dat je pauze neemt, want met Clomid moet je toch ook regelmatig naar het ziekenhuis. Hier moet ik ook deze woensdag alweer een echo hebben en een bloedonderzoek. Nu al de derde maal in zeer korte tijd. Op den duur leef je alleen van afspraak naar afspraak.

Hier gebeurt er eventjes niks. Nu cyclusdag 24 en nog geen idee of er eitjes aan het groeien zijn, dat zie ik woensdag wel. Als er niks gebeurt, hoop ik dat ik snel deze cyclus mag afbreken door Primolut te nemen. Dan zal het gauw eind december zijn vooraleer ik aan mijn tweede kuur Clomid mag.

Dat valt dan net in mijn vakantie, vorige keer toch heel neerslachtig geweest... Dus die week een beetje proberen in te plannen met leuke dingen.

Ben nu al drie weken heel erg gezond aan het eten, geen suiker of koolhydraten. Mijn buik is wat minder dik en ben een beetje afgevallen, want naar het schijnt heel moeilijk is met Clomid. Ik hoop dat het ook een gunstig effect heeft op mijn cyclus.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelende Lieksie. Ik dacht dat jullie direct naar de Iui gingen maar dat heb ik waarschijnlijk verkeerd begrepen.

Knap hoor dat je t zo los kan laten! Ik gun jullie zo het aller beste.



Hier een heel ander verhaal. Ik had zo gehoopt dat ik wat had maar nee.

Flink baal moment, eerste uitslagen zijn binnen, ja iets van bepaalde waardes verhoogd maar zo minimaal dat daar niets over te zeggen is. Kortom, weer pech, we kunnen niets meer, we weten niets meer. Mooi shit dus want dat wordt nooit meer probleemloos zwanger worden. Ik krijg de 19e nog wel een uitslag en de 2e week van feb de chromosomen maar daar verwachten ze beide niets van.
Elionara, leuke dingen doen helpt wel echt. Even je zinnen verzetten en genieten van de dingen je wel hebt. Maar over je dieet, wel oppassen met afvallen hoor, dat is lastig in combinatie met zwanger worden. Gezond eten is wel heel belangrijk. Maar je mag best een beetje suiker binnen krijgen door fruit en koolhydraten te eten. En minderen met koolhydraten is goed, maar wel echt blijven eten en niet helemaal mee stoppen. Het is goed voor je lichaam. Je hebt het nodig om je lichaam in beweging te houden en processen te laten draaien. Dus gezond blijven eten, maar niet overdrijven. Anders heeft het geen invloed op je cyclus.



Vanessa ik zou inderdaad direct de IUI in gaan. Maar ze willen eers dat ik start met medicijnen en daarna ga ik volgens mij de IUI in. Ik neem maar 1 horde tegelijk, dus weet de stap er na niet zo goed. Hmm soms is het makkelijk als een probleem te labelen is, dan kun je er tenminste wat aan doen. Maar dat er niets mis is, is misschien ook wel fijn en kun je juist wel nog een keer gewoon probleemloos zwanger worden. Je hebt niets ernstigs. Of bekijk het nu verkeerd of te rooskleurig?
Alle reacties Link kopieren
Nou probleemloos, het ging bij mij nu mis met 18 en 13 weken. Bij mijn moeder met 16 en met 32 en bij mn tante met 17.

Lijkt toch wel een familie dingetje zonder dat iemand de vinger er op kan leggen.

Enige verschil is dat mn tante nog 2 kinderen heeft gekregen, mn moeder mij. Nu ik nog.

En de herhaling had ik kans van 1 op 100.000.000 en ja hoor ik had m. Sta nu in ieder geval wel geregistreerd als herhaalde bijzondere afwijking. Maar inderdaad wie weet en gaat t wel helemaal goed de volgende keer.



Ik hoop voor jou dat de hordes niet allemaal genomen hoeven te worden en dat het gewoon eens lukt zonder al die extra's.

Raar he dat ze niets vinden. Ben benieuwd hoe het met je gaat in het nieuwe jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hallo love22 spannend he het stoppen met de pil en dan de klachten die erbij komen. De symptomen van menstruatie en zwanger zijn lijken op elkaar en dat is verwarrend. Hoop voor je dat je gelijk zwanger bent maar kan ook met ontpillen te maken hebben. Hou ons op de hoogte. Als je in de tabel wil moet je even met dikgedrukte letters je gegevens geven.



Wat een vervelend nieuws boogschutter. Sterkte



Balen dat je al ongesteld bent Lieksie



Vanessa lastig dat de uitslagen 'goed' zijn. Kan je nooit meer probleemloos zwanger worden of is de kans groot dat het weer loopt zoals het de afgelopen 2 keer liep? Jij ook een dikke knuffel voor alle ellende die je het afgelopen jaar hebt moeten meemaken gun je zo erg een probleemloze zwangerschap
Oh, dat is wel naar een familieprobleem. Vooral als ze er dan niet achter kunnenk komen. Misschien gaat de volgende zwangerschap wel helemaal goed, maar denk niet dat je er dan heel erg van kan genieten. En dat is zo jammer. Ik hoop echt dat het een volgende keer probleemloos mag zijn en dat je het geluk in de zwangerschap kunt vinden. Heb je al over een second opinion nagedacht?
Alle reacties Link kopieren
Het was een een second opinion, dus dan zou t een 3e worden. Weet niet of Interpolis dat wel zal accepteren. Voorlopig wachten we maar af t/m feb dan is alles bekend en binnen. Ook de chromosomen enzo. Misschien dat ik nog t AMC benader maar ja heeft dat zin na t LUMC en WKZ? Geen idee.



Laat dit gewoon wedserom maar een Shit jaarzijn en ik hoop dat voor het hele topic 2018 het jaar gaat worden!!
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat een shit nieuws Vanessa, soms hoop je gewoon iets kleins te horen, dat ze kunnen zeggen het is dit en kan opgelost worden met dat... Zeker omdat het ook in de fam zit... Zeker blijven proberen! Maar shit wat is zo'n onzekerheid zuur. Blijf het knap vinden hoe je erover praat.. Hopelijk hoe dan ook na feb toch goed nieuws dan wel in 2018, ook jullie zo gegund!!!



Lieksie, ik geloof dat zo'n pauze op z'n tijd ook goed kan zijn.. Hopelijk neemt afstand van het ziekenhuis goede dingen met zich mee, sowieso zul je je even beter voelen, mocht het daarna nodig zijn kun je fris(ser) weer terug de onderzoeken etc in... Al blijft het shit! Waarom lukt het bij velen niet gewoon...!!



Elianora! Wat goed je gezond eten enzo! Let wel op net als wat anderen zeggen niet té veel opletten, blijf genieten en zorg goed voor je lichaam, hopelijk brengt het een gezonder lichaam, voel je je beter en verbeterd het je cyclus! Hopelijk ook voor jou snel goed nieuws, al dan wel wss in het begin van 2017!
Vanessa, oh ja.. een derde schiet inderdaad niet echt op. Je moet soms ook net de juiste arts of onderzoeker treffen die jouw verhaal herkend en zegt, wacht eens even.... dit heb ik eerder gezien. Ik vind het naar voor je. Had je beter nieuws gegund.



Hoe gaat het met jou bb87?
Alle reacties Link kopieren
rosalie87, het is alleen een beetje lastig de tabel, aangezien m'n NOD 2 dec was als m'n cyclus netjes 28 dagen zou zijn. Vorige keer was een cyclus van 32 dagen. Ik heb dus nog geen exacte data
Hoi Love22, ben je ook 1987 geboren? We hebben een leeftijdsclubje hier. Vinden we gezellig.



Moet zeggen na een jaar ervaring met het zwanger worden, dat jouw symptomen wel lijken op een zwangerschap. Maar goed, ik heb het zelf ook een aantal keren mis gehad. Alleen een test kan het uitwijzen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ben ook van 1987 lieksie!



Ja beetje raar is het wel, vooral omdat ik de vorige cyclus andere symptomen had, toen startte m'n menstruatie bijna tegelijk met de buikpijn.

Heb afgelopen 1,5 week zere borsten gehad, nu is het opeens weg. Ik wacht dus maar gewoon af, is geen patroon in te ontdekken zo. Misselijk was ik 2 weken geleden steeds met vlagen maar ook nu geen last meer waardoor het toch niet waarschijnlijk is.



Val wel om 8 uur al in slaap op de bank, maar dat ligt vast aan de donkere dagen voor kerst haha
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie lieve reacties!

Maandag krijg ik pas een echo om te controleren of ik dan helemaal 'schoon' ben..

M'n lichaam houdt me nog wel voor de gek want heb nog steeds symptomen, vooral erg misselijk.

dikke kus voor jullie allemaal en succes iedereen met de verdomde afwachten
Alle reacties Link kopieren
Is het nog geen tijd om te testen love22? Je maakt me nieuwsgierig
Boogschutter, wat vervelend die symptomen! Hopelijk ben je helemaal schoon! Sterkte!



Vanessa, wat bizar dat het in de familie zit en ze niet onmiddellijk een oorzaak vinden. Hopelijk komt er toch nog iets uit het chromosomenonderzoek en kunnen ze er dan ook effectief iets aan doen.



Ik heet nog wel koolhydraten ook, maar toch minder brood/aardappelen. Vroeg at ik heel wat brood en ongezonde (gesuikerde) dingen. Deze ochtend echo gehad. Ik had gisteren toch wat steekjes links en ook heel rekbaar slijmverlies. Ik dacht stel je voor dat ik een eisprong heb nu. Dus gisterenavond seks gehad, want we willen toch toevallig geen kans missen. Deze morgen zag de gyn op de echo dat ik bij mijn linkereierstok wat bloed had. Wellicht heb ik gisteren dan toch een eisprong gehad! Zou mijn voeding al effect hebben gehad? Deze namiddag laat ik bloed nemen om dat te bevestigen. Uit de bloedwaardes kan hij dan ook opmaken of ik de volgende ronde 75 of 100 mg Clomid moet nemen.

We hebben ook nog huiswerk gekregen en we moeten nogmaals seks hebben om alle kansen optimaal te benutten. Ik hoop dat we dat effectief hebben gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven