Club van '87 wil zwanger worden

27-07-2016 10:57 1757 berichten
Ben je geboren in 1987 kom dan gezellig hier kletsen over het wel en wee van zwanger worden.



Naam Leeftijd Leeftijd partner Ronde NOD Bijzonderheid Lieksie 29 34 anderhalf jaar bezig 08-01 Nog 3 maanden zelf proberen Vanessakusje1987 3042 10 17-02 Onderzoeken afwachten Bb87 2827 10 23 januari eerste echo Autumn_87 28305 1e kindje Elianora 29336 20-01 PCOS, start met Pregnyl en Clomid Rosalie87 292913 22-01 - Fienestein 28436 -- - Captainkitten 28344 - Roxy87 29281 - - Taktak1987 28353 - Sofie87 2827- - Onregelmatige cyclys Door87 29231 - Annelies87 29302 1e kindje Summer87 28321 -- - Mince 29391 Jongen KleinSterretje17 2932- 10-03 - Ximun 29346 11-03 - Boogschutter_87 28284 - Love_22 --1 - Vervivaen 2931 1 12-12 1e echo
Alle reacties Link kopieren
Babs87, wat heftig voor je! Hoe gaat het nu met je? Ben je een beetje van die zwarte wolk af? Hoe gaat het met je dochter? Huilt ze nog veel of gaat het al wat beter? Ik hoop dat je wat blijer bent nu. En sorry dat ik nu pas reageer. Ik was het vergeten! Ben niet meer zoveel op het Viva forum te vinden. Maar wilde even weten hoe het hier gaat nu! :)

Bb87, fijn dat het goed met jou en je dochter gaat! Leuk om te horen! Geniet er lekker van!
Alle reacties Link kopieren
Hallo jaargenootjes,

Weet niet of dit forum nog actief is maar ik ben eindelijk zwanger :cheer2: 2,5 jaar geduld moeten hebben, wat hulp van het ziekenhuis en uitgerekend rond de jaarwisseling. Hopelijk gaat het goed met iedereen en zijn de andere dames die nog niet zwanger waren ook zwanger geworden :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wauw Rosalie wat goed! Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Rosalie87 schreef:
25-04-2018 12:10
Hallo jaargenootjes,

Weet niet of dit forum nog actief is maar ik ben eindelijk zwanger :cheer2: 2,5 jaar geduld moeten hebben, wat hulp van het ziekenhuis en uitgerekend rond de jaarwisseling. Hopelijk gaat het goed met iedereen en zijn de andere dames die nog niet zwanger waren ook zwanger geworden :heart:
OHhhhhhhhh wat vind ik dit super leuk om te lezen zeg. Wauw! Ik schreef mee in dit topic sinds september 2016 ofzo en ben sindsdien steeds benieuwd naar de dames die toen ook mee schreven hoe het hen vergaat met het zwanger worden. Met name bij jou omdat ik het zo sneu vond dat het steeds maar niet wilde lukken... De aanhouder wint. Ik bewonder vrouwen echt die positief blijven en medisch traject in gaan na langdurig niet zwanger raken. Hoe ver ben je nu precies en hoe voel je je.
Alle reacties Link kopieren
Oh en uiteraard gefeliciteerd!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt. 4 weken en 4 dagen dus nog heeeeel pril. Wat een tijd geleden dan he 2016. Hoe gaat het met jullie baby's?
Maar de aanhouder wint. Helaas niet altijd daar ben ik me van bewust. Ik heb nog geluk gehad dat ik zwanger mocht worden al was het dan met een beetje hulp van het ziekenhuis. Over 2 weken de eerste echo ivm dat het medisch is. Heb nog maar weinig last van kwaaltjes alleen soms een beetje moe, wat steekjes en wat minder eetlust. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Alle reacties Link kopieren
Rosalie wat een prachtig nieuws, gefeliciteerd!! :cheer2: Wat ontzettend fijn dat jullie geduld is beloond na al die tijd. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap tegemoet gaat!

Ik typ dit berichtje terwijl er een baby’tje aan mijn borst hangt, ik ben inmiddels alweer 7 weken geleden bevallen van een prachtige dochter :heart: De bevalling was pittig en lang en is uiteindelijk een keizersnede geworden. Maar alle clichés blijken waar te zijn, het is het allemaal waard en ik ben het alweer bijna vergeten ;-D De kleine meid doet het supergoed, we hebben tot nu toe echt geluk met een lief makkelijk kindje die net zo dol is op slapen als haar ouders :)

Ik hoop dat het met de rest hier ook goed gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven