Ik ben zwanger praatgroep vervolg.

07-07-2014 21:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dames hier hebben eerder geschreven in het topic: Ik wil zwanger worden praatgroepje.



Deel, lees je bijzondere ervaringen met elkaar en geniet vooral van de zwangerschap!



Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds Geslacht Uitgerekende data Bijzondrh.Spruit 21,p 231e01-14Meisje 24-12-201410-12-14 bevallen Theo27,p 291eMeisje25-03-2015 05-03-15 bevallen Dance26, p261e02-14Meisje14-03-2015 07-03-15 bevallen Wiennie23,p25 1e12-13? 11-201516-4 echo Bloem25,p 301ejongen08-01-2015 Kitty 30,p 301e01-1405-09-2015 geslachts echo 31-03 Lotte28 ,36 p1e12-13Meisje 13-04-15 Laury? ,? p1e? Lion35 ,36 p1e04-13? 29-11-20151e IUI raak! Myrna22 ,23 p1e07-14 04-10-2015 IME20 ,23 p1e01-14 Jongen1-11-2014 20-10-14 bevallen w00229 ,32 p1e09-14 ?21-08-2015 20 weken echo 3-4 Lieffies 31,31 p1e6-13 Verassing05-07-2015 ? Gatekeeper 31,31 p1e meisje02-09-2015 20 weken echo 13-4 Rosita 20,24 p1e12-13 Jongen02-02-2015 30-01-15 bevallen ® ?,? p1e? ??-?-2015



Maand 1: eindigt week 4,3

maand 2: eindigt week 8,6

Maand 3: eindigt week 13,2

Maand 4: eindigt week 17,6

Maand 5: eindigt week 22,2

Maand 6: eindigt week 26,5

Maand 7: eindigt week 31,1

Maand 8: eindigt week 35,4

Maand 9: eindigt week 40



Wijzigingen, of als je er graag in wilt even in dikke letters
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf ook niet heel snel kíezen voor een tweeling maar als die me in de schoot geworpen wordt (pun intended ) dan zou ik het met open armen ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
@ spruit ik wil het kindje aandacht genoeg geven. En met 2 tegelijk kan je dat nooit. Indien het zo is dan is het zo mazr het is niet een wens om een tweeling te hebben hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:wiennie schreef op 05 maart 2015 @ 09:58:

@ spruit ik wil het kindje aandacht genoeg geven. En met 2 tegelijk kan je dat nooit. Indien het zo is dan is het zo mazr het is niet een wens om een tweeling te hebben hoorJe vriend is er toch ook nog? Als zoiets je overkomt, dan vind het uiteindelijk wel zijn weg. Moet je nu niet om stressen meid.
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 05 maart 2015 @ 09:14:

Ik zou zelf ook niet heel snel kíezen voor een tweeling maar als die me in de schoot geworpen wordt (pun intended ) dan zou ik het met open armen ontvangen!Bijna bijna Lion, gaat het dit weekend gebeuren denk je?
Alle reacties Link kopieren
Ja, waarschijnlijk dit weekend de inseminatie!! Vanochtend één eicel gespot van 17mm, rechts en bloedgeprikt. De uitslag van de LH hoor ik straks en dan wordt er bepaald wanneer ik de Pregnyl mag gaan zetten. Echt spannend, daverend spannend! Maar wel heel leuk, ik verheug me erop, gek he
Alle reacties Link kopieren
quote:wiennie schreef op 05 maart 2015 @ 09:58:

@ spruit ik wil het kindje aandacht genoeg geven. En met 2 tegelijk kan je dat nooit. Indien het zo is dan is het zo mazr het is niet een wens om een tweeling te hebben hoor





Je laat je kindje opvoeden door oma's, dus zoveel aandacht voor 1 kind heb je ook niet.



@dance; bij verliep de inleiding zoals bij Spruit.

Bij mij duurde het te lang en werd het uiteindelijk een ks.

Tip die ik je jan geven is laat het gebeuren, geef je er aan over.

Ik heb zelf verdriet gehad dat ik het niet 'zelf' heb gedaan. Nooit rekening mee gehouden dat ik een ks zou kunnen krijgen.

Wees er dus op voorbereid en laat het allemaal gebeuren.

Het eindresultaat, een prachtige dochter, geldt.



Sterkte meid!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 05 maart 2015 @ 10:29:

Ja, waarschijnlijk dit weekend de inseminatie!! Vanochtend één eicel gespot van 17mm, rechts en bloedgeprikt. De uitslag van de LH hoor ik straks en dan wordt er bepaald wanneer ik de Pregnyl mag gaan zetten. Echt spannend, daverend spannend! Maar wel heel leuk, ik verheug me erop, gek he Nee hoor, is niet gek. ik vond het ook altijd spannend. En daarna 2 weken dat kl*te wachtbankje.
Alle reacties Link kopieren
@lion, wauw wat zullen jullie blij zijn! Ik hoop voor je dat het door kan gaan. Ik ga zeker voor je duimen
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
@wiennie bedoelde t niet vervelend maar heb genoeg tweelingen in mn omgeving en zie dat die kindjes qua aandacht echt niets tekort komen.. Ieder zn eigen mening uiteraard



@spruit lief dat je t vraagt

vanochtend 10 buisjes bloed laten prikken en 3 april de uitslag muv het chromosoom onderzoek die duurt namelijk een maanden :(

miss dat mn late eisprong ermee te maken heeft , zou kunnen zijn dat mn menstruatie inzet terwijl t eitje net is ingenesteld en t daar fout gaat maar ze wist t niet zo goed en kon zonder onderzoek weinig zeggen.

Inwendig onderzoek was goed alles zag er netjes uit. Wel veel eiblaasjes van dezelfde grote dat vond ze opmerkelijk maar zou miss alleen de reden van een late eisprong zijn, mocht dat het zijn dan kunnen ze me ondersteunen met hormonen in de periode na de eisprong
Alle reacties Link kopieren
@calvijn thnx! Ik zal je tip meenemen



@spruit en Calvijn herkennen jullie veel pijn na plaatsen van ballonkatheter? Ik heb onwijs veel pijnlijke kramp, harde buiken en zere rug! Echt nog niet gehad dit en ben benieuwd of jullie dit ook hadden?



Geen ontsluiting helaas dus hopen dat de ballon zijn werk doet!



@lion veel succes ik duim voor je!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaah! Voelde echt als weeën bij mij.

Ik denk dat het bij jou wel eens heel snel kan gaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Vooral in mijn rug
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Vaag want ze hebben het over beetje menstruatiekrampen nou amehoela!

Duurde bij jou het rijp worden lang?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ja, ben op donderdagochtend ingeleid en vrijdagavond werd mijn oudste zoon via een ks geboren



Veel pijn in mijn rug en door de ctgband om mijn buik kon ik geen kant op. Ontsluiting schoot letterlijk en figuurlijk geen centimeter op



Schiet me net te binnen dat ik de ballon op donderavond al verloor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
O wat spannend Dance!!
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje das snel en bij het plaatsen ook nog geen ontsluiting? Ik ben gewoon thuis ik hoefde niet te blijven, jij wel begrijp ik
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik lag al een week in het zhuis ivm wat verhoogde bloeddruk en mijn zwangerschapsdiabetes schommelde nogal.



Bij het plaatsen (38wk) had ik nog geen ontsluiting
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
@Dance, Ja had ik ook.. op een gegeven moment had ik om de 3 min weeen. Toen ging ik even naar buiten en was het gestopt. Ik ben de ballon niet zelf verloren, maar wel fijn dat jij gewoon thuis bent!. Is alleen maar goed dat je al de krampen hebt! Zet m op meid en hou ons op de hoogte Moet je morgen nou vroeg in het ziekenhuis zijn? Of mag je pas terug als de ballon eruit valt?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@ calvijn, ik werk thuis dus ik kan eender welk moment bij mijn kindje gaan, ik kan zelf in men 2 de bureau een grote speelplaats maken voor de kleine, mijn moeder woont naast mij dus eigenlijk kan ik men kindje zeer veel aandacht geven hoor, het zal niks te kort komen.
Alle reacties Link kopieren
@dance: spannend meid!! Ik duim voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ging vandaag gaan zwemmen. Ik heb wat in water gestapt bij het afdrogen rrna ha ik bloed . De gynaecoloog gebeld maar zal nog te vroeg zijn voor een echo. Ik moet ze morgen bellen indien een maandverband vol zou zijn anders zaterdag een echo tis schrikken
hoi meiden ik heb ff niet alles terug gelezen want vanochtend ben ik bevallen van een hele kleine maar kerngezonde baby!! alles is goed met ons en we zijn al lekker de hele middag thuis op een grote roze wolk!



lieve dance hoe is t met je.. zet m op meid, je kan t! hoe erg de pijn ook is er komt een moment dat het over is!!
Alle reacties Link kopieren
@ Theo gefelciteerd!!



@ Dance ook spannend voor jou zeg! Hopelijk kan je snel genieten van je kleine meid!



@ Wiennie hier ook even een berichtje ga voor je duimen meid!



@ spruit handige tips zag ik voorbij komen! Thanks! Hoe is het met de kleine?



@ Gate hoe is het? Nog heel even en je weet het geslacht spannend hoor!



@ lieffies knap hoor dat je het niet wil weten ik kan dat echt niet volhouden hahaja





@ Myrna hoe is het met de kwaaltjes? Al wat beter?
Alle reacties Link kopieren
@Theo, Zoo jij bent een snelle! Gefeliciteerd!! Alles goed met moeder en kind? Deze week een geboorte golf haha



@kitty, kleine doet het goed! Begint tandjes te krijgen :( hoe is het met jouw?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Even in etappes ben bang dat mijn telefoon uitvalt batterij is bijna leeg!



@ w002 hoe is het met jou?



@ Lotte hoe het het met jou? Gaat je relatie al wat beter?



@ hier weer beter na een heftige griep!31 maart hebben we een pretecho voor het geslacht. Verder groeit de buik goed en krijg ik wat last van mijn rug en heupen. Vind het best snel al maar we zien wel hoe het gaat lopen😃

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven