Ik ben zwanger praatgroep vervolg.

07-07-2014 21:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dames hier hebben eerder geschreven in het topic: Ik wil zwanger worden praatgroepje.



Deel, lees je bijzondere ervaringen met elkaar en geniet vooral van de zwangerschap!



Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds Geslacht Uitgerekende data Bijzondrh.Spruit 21,p 231e01-14Meisje 24-12-201410-12-14 bevallen Theo27,p 291eMeisje25-03-2015 05-03-15 bevallen Dance26, p261e02-14Meisje14-03-2015 07-03-15 bevallen Wiennie23,p25 1e12-13? 11-201516-4 echo Bloem25,p 301ejongen08-01-2015 Kitty 30,p 301e01-1405-09-2015 geslachts echo 31-03 Lotte28 ,36 p1e12-13Meisje 13-04-15 Laury? ,? p1e? Lion35 ,36 p1e04-13? 29-11-20151e IUI raak! Myrna22 ,23 p1e07-14 04-10-2015 IME20 ,23 p1e01-14 Jongen1-11-2014 20-10-14 bevallen w00229 ,32 p1e09-14 ?21-08-2015 20 weken echo 3-4 Lieffies 31,31 p1e6-13 Verassing05-07-2015 ? Gatekeeper 31,31 p1e meisje02-09-2015 20 weken echo 13-4 Rosita 20,24 p1e12-13 Jongen02-02-2015 30-01-15 bevallen ® ?,? p1e? ??-?-2015



Maand 1: eindigt week 4,3

maand 2: eindigt week 8,6

Maand 3: eindigt week 13,2

Maand 4: eindigt week 17,6

Maand 5: eindigt week 22,2

Maand 6: eindigt week 26,5

Maand 7: eindigt week 31,1

Maand 8: eindigt week 35,4

Maand 9: eindigt week 40



Wijzigingen, of als je er graag in wilt even in dikke letters
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Oh btw, tabel doe ik morgen, wie er nog iets in wilt graag even posten dan
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@Theo ik was veel vocht verloren en dat was roze van kleur en daarna kreeg ik regelmatig hele pijnlijke harde buiken. Dus ik moest langs komen maar het was niks. Goed dat je het zegt Theo die klossen het is zo erg ik vergeet dat elke keer. Ben jij ook zo vergeetachtig , ik grap wel eens ik kan alleen me naam nog onthouden, maar dat is zowat ook echt zo. En ik laat alles vallen is ook echt super handig al kan je amper nog bukken haha



@gate wat vervelend die pijn in je buik het kan inderdaad best van obstipatie zijn of heb je daar geen last van? Of groei van de baarmoeder ik heb in het begin ook veel buikpijn gehad en ook vaak aangegeven bij de VK maar ze maakte daar weinig van, maar ik zou altijd even overleggen met de VK



@Hier ik heb echt een rot dag. Ik kan alleen maar huilen (hormonen denk ik) vanmorgen vanaf 8 uur in het ziekenhuis tot half 11 voor onderzoeken en afspraak met gyneacoloog. Volgende week gaan ze de baby als het goed is halen. Verder gewoon moe en bleeeg



@Winnie wat fijn, nou dat zit vast helemaal goed!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:spruit2014 schreef op 02 maart 2015 @ 20:57:

@Gate, Kun je wel naar de wc? Daardoor kun je ook buikpijn krijgen, vooral als je zwanger bent! Ja dat wel. T zijn wel keutels maar t gaat nog wel.
Alle reacties Link kopieren
@gate kan het daar ook best van zijn hoor. Zou gewoon morgen even overleggen, vragen staat vrij.

Maar aangezien je zegt dat je buik ook al flink voelt kunnen het ook banden zijn, maar ja ik ben natuurlijk geen VK
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@Gate, Ik had dat namelijk ook altijd in de nacht. Ik gebruikte wel eens lactulose drank, dat mag met zwangerschap. Maar vragen bij je vk kan natuurlijk nooit kwaad.



@Dance, Hoe is het met jouw? Ben je al wat wijzer?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
fijn weer ff van je te horen dance! maar wat een verhalen! ja dat laten vallen van dingen herken ik, zo irritant want t is zo'n klus t weer op te pakken.. ach wat erg van je hondje!! is hij wel ok of kon je na al dat ziekenhuisbezoek door naar de dierenarts?

dat gejank herken ik helaas ook wel, woensdag ben ik 37wkn dus dan hoop ik dat ze zo snel mogelijk komt want vind mn verlof zo helemaal niet leuk... ben echt een hormonaal wrak.. wel spannend dat jullie nu een datum hebben om naartoe te leven!
@gate roosvicee laxo vond ik ook lekker en werkte goed voor mn darmen... miss zit er inderdaad gewoon een beetje wat dwars..
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry dance, zie het nu pas! Pff wat naar! Waarom willen ze nog een week wachten? Je bent nu 38 weken? Sterkte meis
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@spruit geeft niks hoor, omdat ze denken dat dat het beste is voor de baby! Om nog weekje te wachten. Dus ja ik wil natuurlijk het beste voor de baby hopelijk komt ze toch zelf nog eerder we wachten af. Woe 38 wkn idd



@theo erg he? Was jij voor je zwangerschap emotioneel? Ik vind dat echt wennen hoor! Gelukkig hoefde we niet dierenarts. Er is helaas nog geen datum dat wou ie niet, ik zei al wanneer spreken we af en Hoelaat haha! Maar hoor deze week hopelijk hoe of wat. Ik hoop ook voor je dat jouw kleine meid snel komt, ben benieuwd wie er eerder is spannend he? Ik vind me verlof ook weinig aan hoor
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@Dance, waarom zou de baby eerder gehaald worden als de 40 weken? Is daar een reden voor?
Alle reacties Link kopieren
@rakonkel ja daar is een reden voor! Want dat doen ze natuurlijk niet zomaar maar ik kan daar niet teveel over zeggen ivm herkenbaarheid! Hoe is het met jou?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Dance, en wordt het een normale bevalling of een keizersnee? Ik zal blij zijn voor je als je je gezonde meid in je armen hebt. Je hebt helemaal geen leuke zwangerschap gehad, in die 9 mnd ben je 10 jaar ouder geworden he met al die zorgen.
Alle reacties Link kopieren
@ dance dat jouw kleintje maar snel komt, dat je het mag omarmen en genieten!



@ gate hoe is het met de buikpijn? ik heb deze ' smorgens en ' s avonds voor het eten tot na het eten. als ik honger krijg doet men buik ook pijn,





deze morgen had ik ook diaree, maar ik denk dat dit vermoedelijk van de darmen komt ik hoorde dat er een plaag is nu van diaree...
Alle reacties Link kopieren
quote:wiennie schreef op 03 maart 2015 @ 09:19:

@ dance dat jouw kleintje maar snel komt, dat je het mag omarmen en genieten!



@ gate hoe is het met de buikpijn? ik heb deze ' smorgens en ' s avonds voor het eten tot na het eten. als ik honger krijg doet men buik ook pijn,





deze morgen had ik ook diaree, maar ik denk dat dit vermoedelijk van de darmen komt ik hoorde dat er een plaag is nu van diaree...Nu geen last meer gehad. Ik denk toch dat het soort van bandenpijn was.
goed om te horen gate, dat je nu geen last meer hebt gehad..



@wiennie, mijn darmen zijn ook al de hele zwangerschap van slag, hoort erbij..
Alle reacties Link kopieren
@dance; balen hoor, maar hopelijk gaat de week snel om.

Je wordt dan ingeleid neem ik aan?

Heb ik 2x meegemaakt, dus als je iets wil vragen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
@ gate ik hoop dat het bandenpijn is en niks anders, als je toch weer pijn hebt de vk bellen,
Alle reacties Link kopieren
@Dance, snap dat je liever hebt dat de kleine uit zichzelf komt, al was ik super blij dat ik ingeleid werd.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Rosita, hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
vandaag 37 weken. jeej! gisteravond de hele avond harde buiken en vannacht elk uur een soort buikkramp, alsof ik heel erg ongesteld ging worden.. vanmiddag maar even navragen bij vlos of dit allemaal ok is.. wel spannende tijden die gaan komen!
Alle reacties Link kopieren
kunnen jullie eens voor mij berkenen hoe ver ik ben?



mijn laatste menstruatie (eerste dag) 23 januari en mijn cyclus is 34 dagen

op 25 februari had ik al een positieve test



ik heb 19/3 een echo zou er al een hartje te horen zijn denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
@Wiennie, volgens de zwangerschapskalender ben je nu 4 weken en 6 dagen zwanger, als ik je eerste dag van je menstruatie en het aantal cyclus dagen aanhoud. Je uitgerekende datum is 5 november 2015. Op 19 maart ben je bijna/of 7 weken en dan is het hartje inderdaad te horen.



@theo, ik snap dat je het ontzettend spannend vind. Dat gevoel heb ik nu soms al.



@hier. ik vind het eigenlijk best wel jammer dat het nog 3 weken duurt voordat ik weer naar mijn baby kan kijken. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
ik vond t ook de hele zwangerschap spannend haha. verlies nu ook een beetje slijm (sorry voor de details). baby is wel helemaal ingedaald dus daar kwam misschien die kramp vandaan en verder rommelt het aardig vanbinnen haha maar dat kan ook zo nog weken duren volgens de vk dus ben benieuwd
@gate ik vond alles aan t begin ook vreselijk lang duren.. daarom hebben wij tussen de 12 en 20 wkn een pretecho gedaan, die 8 weken gingen echt naar niet voorbij anders...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook de pretecho staan voor over 3 weken. Wij hebben een echo gehad met 7, 10 en 12 weken. Nu pas weer met 17 weken. En dan de 20 weken echo. Heb je na de 20 weken echo ook nog echo's of niet? Ik mis mijn kleintje haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven