Proberen zwanger te worden vanaf 1 januari 2014 - deel II

03-03-2014 14:54 747 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier het nieuwe topic met tabel!



Naam Leeftijd Ronde NOD Kind Sam1985 28 1 ZWANGER 1e Roosjediedeldoosje 31 1 ZWANGER 1e Set 30 7 ZWANGER 1e Doortje 30 4 6 juni 1e Ravati 28 3 24 mei 1e Divarg 29 4 ZWANGER 1e Dotties 31 6 ? 1e Bab123 24 3 ZWANGER 1e Pip85 29 6 3 juni 2e Lou28 30 4 ZWANGER 1e Annaa1986 27 3 ? 1e Deesje123 32 8 ? 1e
Alle reacties Link kopieren
O leuk anna, zo ff kijken!



O nee jaxxie!! Niet leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Balen jaxxie :( altijd niet zo fijn inderdaad die om test, en zeker als er dan iemand wel goed nieuws komt brengen..



Goed idee anna! Ik kom ook kijken!
Alle reacties Link kopieren
Thanks ladies! Het is hier heerlijk. Toch blijft het allemaal wel spannend hoor. Zodra de kwaaltjes weg zijn (en dat gebeurt regelmatig) ben ik toch weer zenuwachtig... brrrr. Zal wel komen door twee miskramen in mijn directe omgeving de afgelopen weken. Gelukkig over anderhalve week weer een echo.



Ik reageer na mijn vakantie weer uitgebreid!!! Kus voor jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt, Lou! Nog een hele fijne vakantie, geniet ervan!



Hier vandaag een echo gehad. Had eergisteren na het plassen met afvegen wat lichtroze bloed op het toiletpapier. Vk wilde voor de zekerheid de echo vervroegen (ook al wist ik dat het wel goed zat, erna niet meer gebloed). En we hebben een prachtig kloppend hartje mogen aanschouwen Hier dus alles helemaal prima, ben verliefd!
Alle reacties Link kopieren
Jeeejj goed nieuws ravati, fijn dat alles gewoon lekker goed gaat, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
14-02-2015



Hoe is het met jou, Deesje?
Alle reacties Link kopieren
Ooooo op valentijnsdag, wat leuk!! Met mij alles goed, deze week als t goed is weer een ei, dus wie weet..
Alle reacties Link kopieren
Dotties meld zich weer na een turbulente periode...heb vluchtig ff bijgelezen.



Lieve diva...de allergrootste knuffel voor jou. Hoe is het nu met je? Hopelijk lees je dit nog een keer. En gaan we samen naar de volgende ronde :-).



Ravati en Lou wauwww!!! Ik heb een hoop gemist!!! Gefeliciteerd lieve schatten!!!! Het is jullie gegund. Wel leuk als je terugleest hoe gefrusteerd jullie afentoe raakte hehe. Allemaal de moeite waard. Hoe verlopen de zwangerschappen? Is het wat jullie hadden verwacht?



Setje waar ben je?????



Oke merendeel is nu zwanger...tijd voor zwangerschapsverhalen hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
Hee dotties, alles goed? Kom je een kijkje nemen op t nieuwe forum van annaaa?
Alle reacties Link kopieren
Vraag me toch echt af waar Set naartoe is.



Hier gaat het nog steeds voorspoedig met de baby. Inmiddels 14,5 week. Vrijdag hebben we de geslachtsbepaling. Ik ben nog steeds zo ontzettend misselijk (en al die mensen maar tegen me zeggen, dat het afneemt na 12 weken ), maar dat overleven we ook wel. Heel benieuwd naar het geslacht!



De tijd vliegt, heel bizar om te merken!



Hoe is het met iedereen?



(sorry, ik kom niet naar het nieuwe forum, lijkt me niet leuk voor de vrouwen die nog niet zwanger zijn als ik daar meeklets, ik blijf gewoon hier kleppen)
Alle reacties Link kopieren
Vraag me toch echt af waar Set naartoe is.

In dat geval post ik hier ook nog even berichtje. Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!



Fijn om te lezen dat het met jouw baby allemaal goed gaat, Ravati! Wel balen dat je zo misselijk bent. Gelukkig is het voor een goed doel. Spannend he... zo'n geslachtsbepaling...



Ik ben inmiddels 17 weken zwanger en ik heb donderdagavond geslachtsbepaling. Dat wordt een lange dag... Ik ben echt zoooo nieuwsgierig!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lou28 schreef op 19 augustus 2014 @ 16:11:

Ik ben inmiddels 17 weken zwanger en ik heb donderdagavond geslachtsbepaling. Dat wordt een lange dag... Ik ben echt zoooo nieuwsgierig!!Ik ooooook!!! Heb je een voorgevoel? Ik heb al vanaf moment 1 het gevoel dat het een meisje is, vriend zegt jongen. Ik vind het zo spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het een meisje is (en stiekem hoop ik dat ook), mijn man heeft geen idee (en geen voorkeur). Uiteraard ben ik met een jongetje ook heel blij hoor! Wat dat betreft is het cliché wel waar: als het kindje maar gezond is. En zelfs als dat niet het geval is, ben ik er ongetwijfeld gek op.



Over 10 uur is het zover!!! Spannend hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:lou28 schreef op 21 augustus 2014 @ 09:27:

Ik denk dat het een meisje is (en stiekem hoop ik dat ook), mijn man heeft geen idee (en geen voorkeur). Uiteraard ben ik met een jongetje ook heel blij hoor! Wat dat betreft is het cliché wel waar: als het kindje maar gezond is. En zelfs als dat niet het geval is, ben ik er ongetwijfeld gek op.



Over 10 uur is het zover!!! Spannend hoor... Laat je het hier weten??? Spannend! Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vandaag de geslachtsbepaling gehad en mijn droom komt uit; we krijgen een dochter!!



Hoe ging het bij jou, Lou?
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag weer controle bij de gyn. Gisteren nog maar eens de Angelsound gepakt. Niet omdat ik een bevestiging nodig had of ergens aan twijfelde, maar gewoon voor de leuk



Ben nu wel heel benieuwd naar jou, Lou!
Alle reacties Link kopieren
Louuuuu, je houdt me in spanning!!!
Alle reacties Link kopieren
Sorryyyy! Ik had mijn notificaties uitgezet in de vakantie en ben ze vergeten aan te zetten.



Wij krijgen ook een meisje!! Zo blij!! Wat leuk dat we allebei een meisje krijgen en ook nog eens ongeveer tegelijk zijn uitgerekend. Gezellig!



Wat een streek van je baas zeg... Pffff. Echt totaal niet netjes! Volgens mij mag hij je helemaal niet ontslaan wegens of tijdens ziekte/arbeidsongeschiktheid. Ik zou daar toch even iemand naar laten kijken hoor!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd meiden!



Ravati, ik adviseer je ten zeerste er even iemand naar te laten kijken. Want dit mag niet zomaar juridisch gezien. Succes er mee !
Alle reacties Link kopieren
Jammer, maar ik ga nu gewoon aan mezelf denken. Rust nemen, zoveel mogelijk. Heel bizar, de laatste 2 dagen rustig aan gedaan en *poef* daar is opeens een giga buik! Zo vreemd!



Gefeliciteerd Lou! Leuk, allebei een meisje! Al lekker geshopt?
Alle reacties Link kopieren
Zo, babykamer dit weekend ook behangen en geschilderd. Kledingkast ingeruimd. Voelt allemaal zoveel echter nu (alsof het dat eerst niet was ofzo). En het leukste is; ik mag me lekker uitleven met roze!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op 16 februari bevallen, zo zou ik er nog wel 100 willen :P

Alles in orde met ons, we genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven