Uitgerekend 21-31 mei 2017 (tabel)

19-09-2016 09:24 1818 berichten
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Famke81
(34/35)
Eerste 1 juni Jongen & meisje :heart: :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Mermaid89
(27/34)
Tweede 19 mei Meisje :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Moeslie
(27/34)
Tweede 16 mei Jongen :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Heytan
(29/30)
Eerste 24 mei Jongen :heart: Bevallen op 20-05-2017 :love:
Suzosuus
(32/39)
Eerste 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Sfietje89
(27/31)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Veertje78
(38/39)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart: Bevallen op 23-05-2017 :love:
Pfff1987
(28/29)
Tweede 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 27-05-2017 :love:
Myque
(33/35)
Tweede 27 mei Meisje :heart: Bevallen op 30-05-2017 :love:
Zeeuwsmeisje1989
(27/28)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 01-06-2017 :love:
Wondertje3
(30/29)
Derde 4 juni Meisje :heart: Bevallen op 09-06-2017 :love:
Medjouldadel
(33/38)
Derde 24 mei Meisje :heart:
Alto
(28/38)
Eerste 26 mei Verrassing! :heart:
Stiefie92
(24/35)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart:
Antje071
(25/28)
Eerste 31 mei Jongen :heart:
Lyse1989
(27/31)
Eerste 31 mei Verrassing! :heart:
Gebruikersnaam: babymei2017
Wachtwoord: Babyinmei@2017

Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie, Marly89, Bannakaffalatta, Cheese-cake en -lelie- :hug:
anoniem_309217 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 15:47
79.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nomaals gefeliciteerd voor degenen die van de andere twee topics komen. Hopelijk mogen we eind mei allemaal van een gezonde baby bevallen!



Voor nu zijn voor mij de eerste zenuwslopende weken weer begonnen, want dit is niet mijn eerste zwangerschap. Na de bevalling van mijn eerste zijn we vrij snel weer begonnen aan onze wens voor een tweede, omdat we bij onze eerste ook al anderhalf jaar bezig zijn geweest. Sinds januari 2013 heb ik 3 miskramen gehad, helaas alledrie al heel vroeg (6,5 - 4,5 - 6,5 week) misgegaan, en vanaf mei 2015 lopen we dus bij de gynaecoloog voor vruchtbaarheidsbehandelingen en IUI's. De laatste miskraam was echt heel heftig, ben daar zeker 2 maanden mee aan het tobben geweest. Mijn lijf was zo van slag dat ik afgelopen april een kijkoperatie heb gehad. Daarbij is (matige) endometriose, een verkleefde eileider en een ongunstige vleesboom ontdekt... Deze zomer hebben dan ook even pauze gehouden! Intussen ook nog 15 kilo afgevallen, daar ben ik wel heel trots op!



En nu is de eerste IUI na onze zomerstop dus geslaagd! 7 oktober mag ik naar de gyn voor de eerste echo. Dan zou ik precies 7 weken in verwachting zijn volgens de berekening die ik op internet heb gemaakt ( handige calculator ). Maar bij ieder pijntje/dingetje loop ik dus naar de wc om te broekloeren of het wel goed blijft gaan. Gelukkig wel echt het gevoel zwanger te zijn, misselijk/weeïg en zere borsten van heb ik jou daar!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik doe mee!

Zou iemand mij in de tabel kunnen gooien?

Leeftijd 29/30, 1e kindje, 1e echo 13-10 bij kliniek, Na lang proberen na iui 4 raak! uitgerekende datum vooralsnog 28-05-2017



Whaaaa, ben zooo blij! : haha!!! Net de kliniek gebeld met het goeie nieuws, kreeg gelijk allemaal tips enzo. Echt top. Ohja, en heb me gelijk aangemeld voor moeders voor moeders. Nog meer dames die dat gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Myque, echt, dikke knuffel voor jou, het is je zo gegund. Hopelijk kom je de weken snel door en heb je snel een goeie echo! Dat zal vast wat meer geruststellen! En 15 kilo afgevallen, echt knap! Zelf heb ik ook overgewicht (BMI 26 ofzo), maar dat moet maar ff wachten tot na de bevalling. Ik ga wel proberen op te letten met eten, wil niet 20 kilo aankomen als het ff kan

Hopelijk kun je de spanning een beetje loslaten, al is het wel heel begrijpelijk hoor. Ik hoop gewoon dat je ondertussen ook wel echt kan genieten
Alle reacties Link kopieren
Ja, als je het zo allemaal opsomt is het best een verhaal ja... Maar goed, een keer moet het toch goed gaan he? En ik ga het gewoon afdwingen dat dat nu is!



Als iemand nog hulp wil bij het invullen van de tabel, laat maar weten!



quote:heytan schreef op 19 september 2016 @ 09:45:

Zelf heb ik ook overgewicht (BMI 26 ofzo), maar dat moet maar ff wachten tot na de bevalling. Ik ga wel proberen op te letten met eten, wil niet 20 kilo aankomen als het ff kan Ik kom van BMI 30,9 en nu nog steeds wel wat te zwaar (BMI 26,1). Ik ga ook proberen niet teveel aan te komen. Bij mijn eerste was het +20 kilo (daarna ben ik gestopt met tellen haha)! Ik heb nu wel met Weightwatchers geleerd gezondere keuzes te maken, ik denk dat me dit tijdens de zwangerschap ook wel gaat helpen...
Ik heb mezelf ook in de tabel gezet!



Ik ben nu in verwachting van ons tweede kindje, ons eerste kindje is van februari 2015. Toen de eerste 1 werd begon het weer te kriebelen maar wij hebben ervoor gekozen om nog even te wachten zodat het leeftijdsverschil iets groter was. Leek mij makkelijker als de eerste wat zelfstandiger is als de tweede geboren wordt. Juli 2016 begonnen en nu in ronde 3 was het raak. Had het niet verwacht en had me ingesteld op een lang traject. Het was dus een extra grote verrassing toen we vorige week twee streepjes zagen.

Ik heb direct de verloskundige gebeld en de uitgerekende datum tot nu toe is 22 mei 2017. 17 oktober hebben we de eerste echo, dan ben ik 9 weken als het goed is. We hadden ook al 10 oktober kunnen komen maar dan is manlief een week op zakenreis en de eerste echo wil ik toch graag met z'n tweeën doen.
@mycue wat een heftig verhaal! We gaan er vanuit dat het deze keer allemaal goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Hey mag ik ook meeschrijven?

Ik ben al twee dagen aan het testen geweest en had steeds hele lichte lijntjes. Vandaag eindelijk een duidelijke en op de digitale clear blue test 1-2 weken zwanger.. Ik moet nog even wennen aan de gedachte. Het was namelijk letterlijk in 1x raak en ik heb jaren aan de prikpil gezeten dus ik verwachte dat het wat langer zou duren.. Maar we zijn blij hoor! We wilde het graag en wilde niet eeuwen bezig zijn en later bedenken o waren we maar iets eerder begonnen.



Ik ben 27 en mijn vriend 28.. Eerste dag ongesteldheid was 19 augustus en met een cyclus van 30 dagen zou volgens het internet mijn uitgerekende datum 28 mei zijn.



Hebben jullie al kwaaltjes??

- veel naar het toilet

- pijnlijke borsten

- rommelige buik

- eerste week had ik last van slapeloosheid



Ps wil iemand me in de tabel zetten?



Owja het is voor ons de eerste dus het is allemaal nog een btje nieuw
Alle reacties Link kopieren
@Mermaid, mooie verrassing, en fijn dat het zo snel is gegaan!



@zeeuwsmeisje, welkom. Niemand wil graag eeuwen bezig zijn toch ;)? Fijn dat het zo snel raak was, gefeliciteerd!



Ik heb al wel kwaaltjes ja, soms wat misselijk, buikpijn, emoties dat soort dingen. Maar nog niet zo erg.

Merk wel dat serieus nu mijn broeken al veel te strak zijn, help. Moet ik dan nu al positiebroeken gaan halen?!
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje knopen tussen knoop en knoopsgat, dan gaan je broeken nog wat langer mee Heytan! Ik heb daar eigenlijk ook wel al last van... En een erg rommelige buik, beetje rugpijn... Heb nu al veel meer kwaaltjes dan bij alle zwangerschappen bij elkaar! Brrr...



Mermaid en Zeeuwsmeisje, alleen maar fijn dat jullie al snel zwanger zijn!
Welkom Zeeuwsmeisje, ik heb je meteen even in de tabel gezet!



Ik heb het dagboek terug zitten lezen van de eerste en daar las ik dat ik nu ongeveer dezelfde kwaaltjes heb. Stelt wel iets gerust. Toch blijft onbewust de angst aanwezig dat het fout gaat. Over 4 weken de eerste echo, dan wordt het pas werkelijker.



Ik ben echt doodmoe, vannacht heel onrustig geslapen. Onze eerste was vanmorgen vroeg klaar voor de dag. Kleine is wel met t verkeerde been uit bed gestapt, enorm vervelend en chagrijnig vandaag. In combinatie met mijn vermoeidheid zorgt dat voor een lastige dag. Bij dat het tijd was voor het middagdutje! Manlief is de hele week op zakenreis dus alles komt deze week op mij neer, zeker met de vermoeidheid erg zwaar. Ben heel benieuwd hoe ik dat ga regelen met twee kinderen.



Ik heb stretch broeken, ideaal, daardoor kan ik ze iets langer aan. 's Avonds zitten ze wel vrij krap. Inderdaad het elastiekje door het knoopsgat is een goede tip. Jurkjes zijn ook ideaal om t nog iets langer te verbergen. Ik ben heel benieuwd wanneer het deze keer duidelijk zichtbaar wordt. Bij de eerste begon mijn buik na 12/13 weken wat te groeien maar dat was de fase 'aangekomen of zwanger'
Oh ik heb de tabel een beetje aangepast. Heb er een kolom voor jongen/meisje ingezet, leuk om straks bij te houden als enkele van jullie het geslacht willen weten.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee myque, hopelijk houd dat het nog ff vol.

Volgens mij alleen maar goed nieuws, al die kwaaltjes!



Mermaid, sterkte vandaag ;) Wij willen trouwens niet weten wat het wordt. Daar zijn we al over uit ;)



Ik voel me wel erg rusteloos, hebben jullie dat ook? Ik wil zo graag van alles al doen, maar dat is nog helemaal niet nodig. Ik werk maar 2 dagen, dus ben benieuwd hoe ik dat de komende tijd ga doen. Mezelf bezighouden..
Leuk Heytan, voor jullie blijft het dus een verrassing. Spannend!



Als je iets wilt doen kun je alvast wat kraamzorginstanties bekijken, die moet je namelijk in principe voor 12 weken aanvragen.



Ik moet de logeerkamer langzaam gaan opruimen want dat gaat de kamer van de oudste worden. En daar ligt zo enorm veel troep, weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Veel daarvan gaat naar zolder maar ook die moet nodig opgeruimd worden. Een hele klus dus waar ik wel op tijd mee wil beginnen.



Nu zit ik vooral op pinterest hele borden voor peuterkamer en eventueel babykamer te maken. Je moet toch iets tijdens het middagdutje van je kind en als je geen zin hebt om de strijk te doen
Alle reacties Link kopieren
Mag ik me hier komen aansluiten? Sinds november 2014 proberen wij actief onze kinderwens te vervullen. Nu is het eindelijk raak, met dank aan het fertiliteitscentrum. Onze eerste ICSI-poging was meteen een succes. Voorlopige uitgerekende datum is 26/05/2017. Nu hopen dat alles goed blijft gaan!

De kwaaltjes vallen voorlopig mee. Voel wel wat vermoeidheid, heb een opgeblazen buik en zeurende pijn in m'n onderrug. Maar al bij al valt het goed mee. De bijwerkingen van de hormonen tijdens onze behandeling waren erger.

Zo spannend!!!!! Kan het bijna niet geloven
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal een gefeliciteerd!!



Ik heb inmiddels een verloskundige gekozen. In de buurt met goede recensies. Mijn eerste echo is 10 oktober en de tweede op 24 oktober. Mermaid89... Ik ben ook 22 mei uitgerekend! Wat toevallig!!



Qua klachten heb ik een gevoelige buik en pijnlijke borsten. Bij vlagen misselijk. Daarnaast heb ik ook erg slecht geslapen vannacht. Soms veel te warm, dan weer te koud..pfff!



Ik zit ook al op pinterest!! Heerlijk ideeën opdoen. Mijn vriend zegt, maak naar een lijst met wat je allemaal nog wilt hebben gedaan ervoor door mij. Handig! Hebben jullie een idee... Hoe zit het met verven en zwanger zijn? Lees gemixte verhalen. Morgen naar dokter, dus daar ook maar even vragen.
Ik heb bij de eerste gewoon de muren van de babykamer met latex gedaan.

Zolang je verft met verf op waterbasis kan t volgens mij geen kwaad. Ben toen de schilder de kozijnen deed met verf op een andere basis wel uit huis geweest, voelde toch niet prettig.



Wat leuk Angeltie dezelfde uitgerekende datum. Wij hadden ook 10 oktober al een echo kunnen hebben, baal echt dat man dan op zakenreis is :-[



@alto, gefeliciteerd! Wat een super goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Pinterest is the best al zoveel leuke luiertaarten gemaakt voor beelden.. Iedereen zegt altijd. Jij maakt echt gave dingen zo creabea .. Haha zeg ik dan pinterst! Tis jammer dat fotos plaatsen zou moeilijk gaat..



Wat betreft verven.. Ik had zoveel plannen we hebben net een koophuis.. Gelukkig het meeste al gedaan.. Maar ga buitenom de babykamer maar ff rustig aan doen.



Wordt ook een dilemma pakken we de grote kamer zuid.. Stikheet. Of noord klein gezellig maar enkel glas.. Iets minder voor de buren haha..
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Gefeliciteerd :D Een beetje extra voor diegenen die al een zwaar traject achter de rug hebben!



Ik heb PCOS en had niet verwacht dat het met 5 maanden 'al' raak zou zijn. Het is trouwens ons eerste kindje. Ben er dolgelukkig mee. Maar ook als de dood dat er iets mis gaat...



Vrijdag de eerste vage test, gister was de test een stuk duidelijker en vandaag gaf CB Digital 1-2 weken aan. Vanmorgen een Verloskundige gekozen die op basis van online research het prettigst voelde. 19 oktober de eerste echo, dan ben ik 8 weken en een beetje.



Hoe pas ik de tabel aan? Of kan iemand mij erin zetten: ik ben 27 en mijn vriend is 31, zwanger van ons eerste kindje, uitgerekende datum (gokje) 27 mei, eerste afspraak VK (+echo) 19 oktober, bijzonderheden: PCOS en toch binnen 6 maanden natuurlijk zwanger :D
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag mee willen schrijven. Gisteren en vandaag positief getest. Wel een redelijk licht streepje, maar dat schijnt niet uit te hoeven maken.

Ik ben 27 mijn man 31 en het wordt ons eerste kindje. Ben rond 28 mei uitgerekend.

Nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige dat doe ik eind deze week.



Wil iemand mij in de tabel zetten?

Ik ben komende twee dagen nog op vakantie dus zal dan wat minder reageren, maar daarna ben ik er weer!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik schrijf ook graag mee! Gister getest, eigenlijk 2 dagen te vroeg maar ik was er al een paar dagen van overtuigd dat ik zwanger ben en kon niet meer wachten. Dit wordt ons tweede kindje en als het goed is ben ik 31-5 uitgerekend. Helaas al twee keer een vroege miskraam gehad maar probeer er nu positief in te staan en niet teveel te stressen. Mijn klachten bestaan uit krampjes/steekjes onderin mijn buik, bij vlagen misselijkheid en een kort lontje hebben.

Ik heb me voorgenomen om als ik 6 weken zwanger ben pas de verloskundige bellen en wacht ook nog even met Moeders voor Moeders. Eerst de eerste prille weken maar even door zien te komen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sfietje en Babilou!



@Babilou, ik bel MvM ook nog niet. De laatste keer leek het allemaal zo goed te gaan en om dan een miskraam te krijgen en al die zooi te hebben staan en af te moeten bellen, dat trek ik niet. Als de echo goed is, meld ik me meteen aan. Want dankzij de Pregnyl die uit de urine van MvM wordt gehaald ben ik toch maar mooi weer zwanger!



Ik ben op het moment wel heel zenuwachtig want de zere borsten worden minder. Wel nog flink moe en een vreemd gevoel in de buik, dus ik hoop maar dat kwaaltjes ook een beetje komen en gaan. Bij mijn eerste had ik in het begin ook hele zere borsten, maar hoelang dat duurde weet ik eigenlijk niet meer...



Ik zal straks de tabel wel bijwerken voor wie wil!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Myque. Je mag mij ook in de tabel zetten. Ik ben 28, mijn man 38. Het wordt ons eerste kindje met dank aan ons eerste icsi-traject in de fertiliteitskliniek. We worden er nog van zeer dichtbij opgevolgd. Vorige week vrijdag had ik mijn eerste bloedname met een mooie HCG-waarde van 119. Vandaag de tweede bloedname. Dus hopelijk is de waarde mooi gestegen. Dan nog zeker een 3de bloedname, mogelijk ook een 4de. En als alles goed blijft gaan een eerste echo tussen week 6 en week 8. Dan zou er al een hartslag moeten zijn. Daar kijk ik zo naar uit!!
Alle reacties Link kopieren
Och jeetje wat een verhalen.. Mensen met moeilijk zwanger worden.. super gefeliciteerd.. Het doet mij wel beseffen dat het heel bijzonder is dat ik zwanger ben na 1x sex toevallig in de juiste periode.. Ik ga vandaag nog een testje doen om te kijken of de waarde mooi is gestegen. Maar dat moet haast wel want mn borsten doen flink zeer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zeeuwsmeisje1989 schreef op 20 september 2016 @ 09:37:

Och jeetje wat een verhalen.. Mensen met moeilijk zwanger worden.. super gefeliciteerd.. Het doet mij wel beseffen dat het heel bijzonder is dat ik zwanger ben na 1x sex toevallig in de juiste periode.. Ik ga vandaag nog een testje doen om te kijken of de waarde mooi is gestegen. Maar dat moet haast wel want mn borsten doen flink zeer.



Haha, maar dat is toch prachtig! Ik ben altijd bang dat ik een soort wedstrijdje "zielig doen" speel als ik mijn verhaal vertel. Daarom moet ik maar niet meer naar het verleden kijken en gewoon lekker op de toekomst richten, toch?



Hebben jullie al afkeer/voorkeur voor bepaalde etenswaren? Ik heb in een week tijd al 3 potten augurken op. Normaal eet ik nooit zomaar augurken! Cappuccino smaakt me wel nog steeds. Verder werd ik van de week echt wel misselijk van de geur van bellenblaas...



Hier nog niet aan het Pinteresten geslagen. De makelaar is gisteren geweest, we willen nu eindelijk ons huis te koop gaan zetten. In dit huis gaan we dus niet veel meer doen aan een nieuwe babykamer. Die staat overigens al helemaal klaar, omdat mijn oudste al 4 is en we een kamer overhadden waardoor we de babymeubels niet hoefden op te bergen. Kijk dus al 1,5 jaar tegen een compleet ingerichte babykamer aan haha! Sowieso hoeven we niet veel meer aan te schaffen, alles staat op zolder.



Kan me trouwens echt 0,0 concentreren op het werk. De baas heeft niet zo'n goede werknemer aan mij nu...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven