Uitgerekend 21-31 mei 2017 (tabel)

19-09-2016 09:24 1818 berichten
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Famke81
(34/35)
Eerste 1 juni Jongen & meisje :heart: :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Mermaid89
(27/34)
Tweede 19 mei Meisje :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Moeslie
(27/34)
Tweede 16 mei Jongen :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Heytan
(29/30)
Eerste 24 mei Jongen :heart: Bevallen op 20-05-2017 :love:
Suzosuus
(32/39)
Eerste 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Sfietje89
(27/31)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Veertje78
(38/39)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart: Bevallen op 23-05-2017 :love:
Pfff1987
(28/29)
Tweede 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 27-05-2017 :love:
Myque
(33/35)
Tweede 27 mei Meisje :heart: Bevallen op 30-05-2017 :love:
Zeeuwsmeisje1989
(27/28)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 01-06-2017 :love:
Wondertje3
(30/29)
Derde 4 juni Meisje :heart: Bevallen op 09-06-2017 :love:
Medjouldadel
(33/38)
Derde 24 mei Meisje :heart:
Alto
(28/38)
Eerste 26 mei Verrassing! :heart:
Stiefie92
(24/35)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart:
Antje071
(25/28)
Eerste 31 mei Jongen :heart:
Lyse1989
(27/31)
Eerste 31 mei Verrassing! :heart:
Gebruikersnaam: babymei2017
Wachtwoord: Babyinmei@2017

Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie, Marly89, Bannakaffalatta, Cheese-cake en -lelie- :hug:
anoniem_309217 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 15:47
79.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gisteren bevallen met 39.0

Die nacht wederom weeën zonder resultaat. Doorgestuurd naar geboortecentrum/ gynaecoloog voor CTG en beleid. Afgesproken daar in de avond te overnachten onder sedatie omdat ik na ruim 10 dagen elke nacht weeën compleet uitgeput was en m'n ontsluiting bleef hangen op krap 3 cm..
Vandaag wonder boven wonder toch doorgezet.
11.00u 3 cm
14.20 3 cm (vliezen gebroken Door VK, omdat weeën super krachtig waren )
17.29 9 cm , wee erna volledige ontsluiting
17.38 (na 4 x persen) geboren

Ik moest me om 22.00uur eigenlijk melden en zou vanaf dat moment ook van de gynaecoloog zijn. Uit eindelijk gewoon nog thuis kunnen bevallen wat ineens razend snel ging, VK zou eigenlijk pas rond 18u terug komen in de hoop dat ik 6 cm zou hebben, ze heeft precies 14 min de tijd gehad om alles klaar te zetten. Zelfs mijn man die even een washandje nat maken was op de badkamer kon mij de kleine nog net zien aanpakken, zo rap ging het.
Bevalling is me 100% meegevallen. Tijdens een piek van een wee dacht ik wel; als dit nog meer gaat pijn doen trek ik het niet. En persen.. dat zou ik zo weer doen :) haha. Heb 3 x mee laten gaan met de wee en reactie van m'n lichaam. 4e wee persen en dus actief mee persen was hij er al.
Heb nu the day after meer klachten. Uit bed komen valt vies tegen, ben slap op de benen en snel duizelig en spierpijn. Heb 2 kleine hechtingen aan de buitenkant.

De kleine man heeft het ook goed gedaan afgelopen nacht. 2,5 uur in z'n eigen bedje geslapen na voeding van 1.30u. Daarna stiekem bij ons, ik wil zo graag even genieten van dit babygeluk dat dat best een keer kan toch ;)

Voor de dames met de laatste loodjes! Succes
Alle reacties Link kopieren
Moeslie schreef:
19-05-2017 20:21
Hij is geboren!
De weeën waren niet echt sterk gisterenavond, maar kwamen wel om de 3/4 minuten. Toch de Vk maar gebeld na een paar uur matige weeën. Ze kwam kijken en toen had ik 4/5 cm ontsluiting. Naar het ziekenhuis gegaan en daar brak ze om 22:30 Mn vliezen. Toen brak de hel meteen los! Super heftige weeën die eigenlijk niet te doen waren. Om 23:25 had ik persdrang en gelukkig ook volledige ontsluiting. Ik mocht gaan persen. Eerst op Mn rug, dat ging niet zo. Toen op Mn zij dat was beter. Op het laatst nog gedraaid en mijn vriend heeft ons zooontje aangepakt en op mijn borst gelegd. Om 23:44 is hij geboren. Een super snellle, maar ook super heftige bevalling. Ik ben een beetje ingescheurd, dus een paar hechtingen gekregen. Hij woog 4360 gram een flinke jongen dus! We mochten nog even blijven slapen en zijn vanmorgen naar huis gegaan. Vandaag een drukke dag gehad met bezoek. BV loopt nog niet helemaal dus we voeden hem wat bij en ik kolf om het op gangbare brengen. Ik voel me alweer best goed en we genieten volop! Heel veel succes voor iedereen die nog moet bevallen.

Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd suzosuus! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met iedereen?

Hier redelijk te doen nog.
Vandaag 38.2 en afgelopen vrijdagavond dachten we dat t begon hele heftige (achteraf vooweeen om de 8 min) 2 uur lang maar vanaf die rijd tot nu nog steeds rustig misschien 4 voorweeen in 2 dagen dus dat is niks! Spannend dus! Maar dat is voor ons allemaal
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd moeslie en suzosuus.
Hier vandaag 39+1 en alles nog rustig helaas.
Afgelopen woensdag heeft de verloskundige geprobeerd te strippen maar helaas nog geen ontsluiting.morgen mag ik weer hopelijk lukt het nu wel
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties!
En gefeliciteerd suzosuus! Fijn dat het uiteindelijk toch nog opschoot met de bevalling.
Hopelijk volgt de rest snel. Al die voorweeën zijn ook vermoeiend en nu dit warme weer..

Hier gaat het echt fantastisch! Hij heeft het drinken aan de borst helemaal onder de knie en is heel tevreden. De grote broer had het gisteren even moeilijk omdat er natuurlijk zoveel verandert is en veel (vreemde) mensen over de vloer etc. nu gaat het weer en is het al heel gewoon. Ik ben ook weer lekker beneden en voel me heel goed. We doen lekker rustig aan met bezoek en dat voelt goed. Ook belangrijk voor se oudste. Vorige kraamtijd werden we veel meer geleefd. Nu weer lekker verder genieten! :love:
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
Even snel, ik ben afgelopen zondag ook bevallen van een zoon :heart:
Alles gaat goed met ons :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag mijn uitgerekende datum bereikt. Ik ben er helemaal maar dan ook helemaal klaar mee. Al nachten voorweeen, gestript en verschrikkelijke jeuk. Word helemaal kriegel van het wachten en binnen zitten (het is hier over de 40 graden iedere dag).

Moeslie het klinkt heerlijk; jullie kraamtijd. Geniet er maar van! En van harte gefeliciteerd!

Wondertje ik hoop dat jullie kleine zich ook snel aandient...

Sfietje en Suusosuus gefeliciteerd!
Zo, even ingelogd op de laptop want het forum werkt op mijn telefoon nauwelijks.

Afgelopen 17 mei is onze dochter geboren. We hadden op 17 mei een geplande keizersnede staan. De vrijdag ervoor bleek dat ze toch was ingedaald wat niet meer verwacht werd. 16 mei braken spontaan mijn vliezen, op naar het ziekenhuis dus. Daar besloten toch te een natuurlijke bevalling te proberen. 3 uur na het breken van de vliezen begonnen wat onregelmatige weeēn. Helaas werden die niet sterker en bleven onregelmatig. Eigenlijk was de geplande keizersnede dus afgezegd. Woensdagochtend zag ik het niet meer zitten en had enorm sterk het gevoel dat de baby eruit moest. Er werd gesproken om de bevalling te gaan inleiden maar door de eerdere keizersnede zaten daar wel meer risico's aan die ik niet wilde lopen. Toen hebben we besloten toch te gaan voor een keizersnede. Gelukkig konden we alsnog in het operatieprogramma ingeschoven worden. Woensdagmiddag is ons meisje dus geboren.

Uit schattingen van echo's en metingen van de buik werd een baby verwacht die ongeveer rond hetzelfde gewicht als zoon zou uitkomen (3200 gram bij 38+3 weken). Bij de geboorte bleek ons meisje 2800 gram te zijn. Een stuk kleiner dan verwacht dus. Gelukkig doet ze het super goed! Drinkt goed en zat 1 week na haar geboorte al mooi boven haar geboortegewicht.
Het herstel van de keizersnede valt me reuze mee. Bij zoon viel me dat heel zwaar en heb ik best een tijd nodig gehad om te herstellen. Nu heb ik nauwelijks ergens last van en kan alweer de meeste dagelijkse dingen. Moet alleen oppassen dat ik niet teveel doe.

Zoon begint elke dag meer toenadering te zoeken tot z'n zusje. Erg leuk om te zien hoe trots hij is.

Vandaag de laatste dag kraamhulp. Spannend! Morgen staan we er weer alleen voor.


@alle andere dames die bevallen zijn, gefeliciteerd! Geniet van deze tijd!

@de zwangeren, ik hoop dat jullie ukjes zich snel gaan aandienen.
Alle reacties Link kopieren
Even een snelle update: vanochtend om 10.17 uur is onze dochter T a t u m geboren! Bevalling was op eigen verzoek ingeleid, snel en even erg pittig. Ingeleid met ballon vanwege overtijd + groot kind, en dat bleek ook te kloppen met 40+3 en 4550 gr / 51 cm. We maken het allebei goed!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mermaid en Myque met jullie dochtertjes!
Hoe gaat het met iedereen? Hopelijk is iedereen inmiddels bevallen..
Hier een mannetje dat érg graag bij mama is en vaak bij me wil drinken. Ik moet nog een beetje mn draai vinden om de oudste dan ook nog genoeg aandacht te geven.. Voel me soms zo schuldig tegenover hem!
Ik heb vandaag de draagdoek erbij gepakt, dat gaat wel meer vrijheid geven denk ik.
De nachten gaan gelukkig wel goed. Hij komt om de 3 á 4 uur voor een voeding, daarna slapen we meestal wel snel weer in. Lichamelijk voel ik me goed.
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd nieuwe mama's!
Hier vandaag 40 weken en nog geen baby..
Het rommelt nu dik 2 weken met voorweeen en het zet gewoon niet door!
Gister heeft de vk mij thuis gestript en sindsdien wat meer voorweeen maar ook die gaan niet over in echte weeen dus ben reuze benieuwd. Ik ben zo bang voor inleiding dit heb ik bij mijn 1e gehad en 2e een natuurlijke bevalling en dat scheelt echt ZOVEEL! Woensdag weer controle ik ga dan niet voor een 2e strippoging want vond het niet prettig.. ik heb op het moment 1cm ontsluiting en baarmoedermond is 2/3 verstreken dus de voorweeen doen wel iets nuttigs en nu nog doorzetten!
Hoe gaat het met de niet niet bevallen mama's? Of is iedereen al bevallen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

De nieuwe viva-app werkt helaas niet soepel qua weergave, al eens eerder wat geprobeerd te posten. Respect voor iedereen die er aan toe komt om na de bevalling hier te blijven posten. Ik kom al amper aan mijn whatsapp en Facebook toe, of heet dit tweeling-drukte? :)

Ik ben 17-5-17 bevallen om 19.10/19.12, net als Mermaid op een dag met grappige datum. Officieel zou ik mij op deze datum melden voor onderzoek en zou gekeken worden of ik 18-5-17 een ballon zou krijgen of infuus als inleiding, indien de twee zich nog niet aandienden.

Korte SV:

Zondag op maandag: weeen
Maandagochtend ziekenhuis: 3 cm ontsluiting. Inleiding van 18/5 naar 17/5 gezet. Naar huis; slijmprop verloren.
Maandag op dinsdag: 02.00 gebroken vliezen. Weer naar ziekenhuis. Daar 05.00 bed ingedoken.
Dinsdag; vaak weeen-vlagen & CTG. Zet nog niet door.
Woensdag: 06.00 na gebroken nacht van de weeen door naar verloskamer. Vlotte ontsluiting tot 7/8 cm. Ruggenprik. Daarna paar uren over 0,5 cm gedaan. Gyn besluit begin van de avond dat het een keizersnede wordt met het oog op de 48 uur gebroken vliezen.

De tweeling is mooi op gewicht en kon meteen in normale bedjes bij ons op de familiekamer. Zaterdags zijn we ontslagen en voelde ik mij allesbehalve fit, maar volgens verpleging deed ik het goed voor een keizersnede.

De tweeling is nu 2,5 week oud, en ik geniet 'pas' sinds 1,5 week er van. De eerste week was van oververmoeidheid & hormonen & pijn echt geen roze wolk. Ik had ook last van het feit dat ik ineens een keizersnede moest ondergaan & dat ik de eerste 2 uren van mijn kinderen heb gemist terwijl ik werd dichtgenaaid & op IC lag bij te komen van operatie. Ze waren beiden op circa 3000 gram geschat bij 38 weken en de jongen was 3160 / (51 cm geschat op dag 2) meisje was 2865 / ook 51 cm geschat op dag 2.

Week later weer een nacht in ziekenhuis, de kleine meid kwam niet uit haar dal vandaan en was gelig. Ze moest groeien om geligheid te kunnen afbreken. Andere drinkhouding en ze drinkt nu als een tierelier. Thuisgekomen had ik gelukkig nog dag 10 kraamzorg & 15 uur extra vanuit de verzekering. En in die dagen ben ik in mijn hoofd meer geland in het moederschap.

Met een tweeling kun je niet rustig aan doen. Constant tillen,
boertjes laten etc. Dus hoop dat het geen nadelig effect zal hebben op herstel van mijn wond.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd mama's.
Ik ben 27 mei bevallen van een gezonde zoon.de bevalling ging erg snel.na aankomst in het ziekenhuis was hij er binnen 3 kwartier.
Hij doet het super goed.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook bevallen op 1 juni van een zoon mason.

31 mei gestript en om 4.00 begonnen de echte weeen.. 11.43 geboren.

We maken het goed..
54 cm 4050 gram.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Late reactie hier. Viva deed het niet op mijn mobiel en geen tijd/zin om op zolder achter de pc te gaan.
Ik ben 20 mei bevallen van een prachtige zoon. 54 cm en 4430 gram (inmiddels al 5400 haha) de bevalling was vreselijk. 41 uur in totaal met aan het einde een keizersnee. Maar nu ben ik redelijk hersteld. Genieten van de kleine.

Ik wens jullie al het goeds en heel veel mooie momenten met jullie kindjes. Dat ze maar snel mogen doorslapen haha!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal met alle gezonde baby's!

Ik ben 9 juni bevallen van een prachtige dochter, ze woog 3945 gram en is kerngezond!
Ik ben bevallen met 40.5 weken na 2keer strippen bij de 2e poging bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben en paar uur later begonnen de weeen ik heb in totaal 2,5 uur (begin tot einde) over de bevalling gedaan dus dag ging super snel! Ik ben nu bijna 4 weken later lichamelijk redelijk hersteld op de vermoeidheid na.
Ze slaapt snachts 5 uurtjes dus ben er wel blij mee het is ons derde kindje dus ben blij dat ik wat kan slapen in de nacht zodat ik de volgende dag er weer tegen aan kan.

Ik ben benieuwd hoe het met medjouldadel is?
Alle reacties Link kopieren
De tweeling sliep eigenlijk al binnen 4 weken door. Af en toe terugval wanneer ze over willen naar meer voeding of door verkoudheid. Ik had op 3 maanden gebroken nachten gerekend, maar ze houden van slapen :)

Het is zo druk, dat ik niet aan viva app toe kom. De app deed het ook een tijd niet goed op de mobiel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven