zwanger vanaf juni/juli 2014 nieuw

10-04-2014 20:12 3065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De tabel is vol, maar gezellig meeschrijven mag natuurlijk altijd!



Zwanger worden/zwanger

NaamLeeftijd#NOD/uitgerekendRonde #Bijzonderhedenteapot26/261e kindje

04/10/2015 4 1x mk en 1x ma met lange nasleep zus198727/28 1e kindje ?? lentefruit 31/36 1e kindje 27/09/2015 7 joy 28/361e kindje6 september9 / 6 na mk dec ma

13/8 uitslag OFO guusje8 24/24 1e kindje 18/06/2015 2 julia_isa 27/30 2e kindje Meisje 2 abbeytje 29/27 2e en 3e kindje

25/10/2015

Tweeling! 10 Bedrust ivm beginnende weeën laurabb 30/30 1e kindje

1/4/2016 Op 27/8/2014 na 13 wkn afscheid moeten nemen van sterretje



Bevallen

NaamLeeftijd#BevaldatumGeslachtBijzonderhedenkrullie1984 30/ 2e kindje16/03/2015jongetje Jip! 7 pond en 53 cmnieuwsbrief 26/1e kindje18/03/2015jongetje2850 grammiss-flower 29/31 1e kindje 11/05/2015 meisje3200 grammadelief0826/30 1e kindje 22/05/2015meisje niekje- elastiekje 27/29 1e kindje 09/06/2015 jongetje Thijs! Wendelala 24/26 1e kindje 08/07/2015 jongetje Siem! 3050 gram 48 cm Ri88 26/29 1e kindje 24/07/2015 jongetje 4295 gram 53 cm





Graag wijzigingen / nieuwe NOD even dikgedrukt of GROOT! Dan kan iemand het in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
@ miss-flower: nog gefeliciteerd met je verjaardag! We lopen dan bijna gelijk nu, want ik had afgelopen woensdag mijn eisprong. Ik herken wel wat je bedoelt. Had de dagen daarna veel lage rugpijn en het gevoel of ik ongesteld moest worden met soms wat steekjes.

@ niekje en ri: balen van de ongesteldheid! Wel fijn ri dat je cyclus eigenlijk zo kort na de pil wel goed lijkt! Op naar de volgende ronde!

@ Julia: fijne vakantie! Geniet ervan!

@ zus: Hoe voel je je nu? Weer een beetje herstellende? Heel veel succes als jullie er straks weer voor gaan! Het is jullie echt gegund om een gezond kindje te krijgen. Op naar een goed verlopende zwangerschap!

@ krullie: wat fijn weer een goede echo!

@ joy: hopelijk krijg je snel een cyclus die wat duidelijker is en minder lang duurt! Lijkt me erg vervelend nu dat je niet weet wat je kunt verwachten en wanneer.

@ Laura: Hoe gaat het nu met jou? Fijn dat jij en je verloofde zo goed kunnen praten over wat er afgelopen week allemaal gebeurd is. Samen kunnen jullie dit dan een plekje proberen te geven en dan straks weer gaan proberen voor een kindje. Misschien ook wel fijn dat nu de bruiloft eraan zit te komen, dan heb je even wat afleiding. Ik hoop voor je dat je er toch een beetje zin in gaat krijgen en dat je ondanks alles kunt genieten van jullie speciale dag. Dat is je echt gegund! Je trouwt als het goed is maar 1x, dus ik hoop voor je dat het een fantastische dag wordt, waarop jullie volop van elkaar kunnen genieten! Hopelijk houden inderdaad de andere mensen hun mond over alles wat er is gebeurd, zodat jullie je volledig kunnen focussen op jullie leuke feest. Denk dat de meeste mensen dat ook wel zullen begrijpen hoor dat het een feestdag is en jullie niet continue herinnert willen de worden aan het verdriet.

@ teapot: hoe gaat het nu? Morgen heb je weer contact met de verloskundige he? Ik hoop zo dat het kindje gewoon is blijven zitten en het bloedverlies is wat je wel meer hoort bij andere vrouwen, maar geen miskraam betekent!

@ Abbey: Kun je het nog volhouden om te wachten met testen? Hoe voel je je nu? Nog steeds veelbelovende voortekenen?

Hier: de dagen na mijn eisprong veel buikpijn gehad,net of ik ongesteld moest worden. Ook lage rugpijn en soms wat steekjes erbij in mijn liezen. Ik maakte me best zorgen, omdat mijn cyclus de laatste maanden sowieso niet regelmatig is en ik steeds eerder ongesteld werd. Aangezien ik pas afgelopen woensdag mijn eisprong had, was ik bang om nu al ongesteld te worden. Normaal heb ik dan altijd gespannen borsten en een enorm opgeblazen buik. Dat heb ik nu gelukkig (nog) niet en de buik/rugpijn is ook weggetrokken wat me weer wat meer hoop geeft. Hopelijk blijft de menstruatie lang genoeg weg, zodat een eventueel bevrucht eitje een kans maakt komende week! Ik verwacht tussen volgende week vrijdag en maandag mijn menstruatie (liever niet natuurlijk!).
Alle reacties Link kopieren
@miss flower, nog gefeliciteerd met je verjaardag!



@laura, hoe gaat het vandaag met je? En met je verloofde?



@madelief, spannend hoor! Ik hoop uiteraard dat je menstruatie weg blijft!



Hier: het bloeden is gestopt. Ik heb eigenlijk helemaal geen kramp gehad die je zou verwachten bij een miskraam. De verloskundige bereidde me voor op veel pijn en bloedverlies, maar dat is dus enigszins uitgebleven. Ik ben vandaag nog maar twee druppels bloed verloren. Ik ben ook helemaal geen stolsels verloren. Ik weet dus echt helemaal niet waar ik aan toe ben. Ik hoop dat het vruchtje er nog zit! Ik zou vandaag vijf weken zwanger zijn. Ik bel morgen met de verloskundige om te kijken wat nu de opties zijn. Ik hoop dat ze eerder dan de 11 september die ze noemde iets voor me kunnen betekenen want dat is nog wel heel lang wachten!
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Nog even een update



De verloskundige belde net, ontzettend lief dat ze op zondag belt! Als dit allemaal achter de rug is zal ik ervoor zorgen dat de praktijk weet hoe fijn het is dat ze zoveel lieve aandacht geven!



Haar oordeel obv wat ik heb beschreven: ik heb absoluut geen miskraam gehad. Bloed hoeft niet iets slechts te betekenen, maar is in principe natuurlijk niet normaal. Ze gaat morgen het centrum voor me bellen waar ze echo's maken, want de praktijk maakt zelf alleen echo's op maandagavond. En ze wil een echo maken op het moment dat het drie weken geleden is dat ik een positieve test had. En dat is dus donderdag 11 september. En de maandag ervoor vond ze te vroeg en de maandag erna vond ze niet leuk voor mij omdat ik dan nog langer in onzekerheid zit. Op donderdag de 11e zou ik 6+4 zijn. Ik hoop natuurlijk op goed nieuws dan. Op vrijdag gaan man en ik een weekendje weg omdat we dan al acht jaar een relatie hebben
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een berichten.. Tijdje niet geweest, maar er is een hoop gebeurd lees ik.



Wat een verschrikkelijk verhaal Laura, bah leef met jullie mee.

Kan me voorstellen dat het lastig is je gedachten om te zetten naar een feestelijke bruiloft, maar hoop dat het toch een beetje wil lukken.



Zus , voor jou een wel goed dat jullie meteen weer doorgaan..



Teapot wat een onzekerheid, vervelend zeg.. Zo heb je geen idee waar je aan toe bent..



Voor de dames op het wachtbankje.. Ik duim voor jullie.



Hier sinds vandaag weer ongesteld. Volgende ronde dus weer in.

Geen totale verrassing.

Was in m'n vruchtbare week zelf paar daagjes weg, dus weinig klusmomenten eromheen gehad.

M'n eisprong was rond dag 20, dus ging er al vanuit dat de menstruatie later zou komen, maar dacht zelf ongeveer dinsdag.



Wel blij dat m'n cyclus weer wat korter is.

Vorige keer 37 dagen en nu weer 30..

Gaan ronde 3 in
Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!!
Alle reacties Link kopieren
He meiden, sorry voor mijn late bericht. Maar had gisterenochtend een licht positief test om vervolgens een uur later ongesteld te worden. Een uur ontzettend happy geweest dus maar helaas dus toch weer een te korte luteale fase waardoor er nog niet genoeg hormoon aangemaakt is om mijn ongesteldheid buiten de deur te houden. Was echt even een klap in mn gezicht. Partner was er ook stil van. Wij gaan dus naar ronde 4. Ik ga maar eens beginnen met de mama pillen van Etos zoals Julia adviseerde! Baadt t niet dan schaadt t niet!



Ik ga morgen op vakantie en ben over ongeveer 2 weken weer terug. Ik zal wel meelezen met jullie, maar dus minder intensief reageren, dan weten jullie waarom!



Ladyes, leuk om weer wat van je te horen! Dan lopen wij nu dus vrij gelijk!



Oooo teapot! Meis ik hoop zo voor je dat je beebje er nog zit! Ik duim voor jullie!!



Madelief, spannend he! Ik hoop het voor je! Blijf maar lekker weg menstruatie van madelief!!!



Missflower, gefeliciteerd!! Nou die klachtjes kunnen best iets met een innesteling te maken hebben, ik hoop het voor jou!



Lieve laura, hoe gaat het nu met je?



Ri, wat fijn dat je cyclus meteen op 30 dagen zit, niks mis mee! Maar toch ook jammer dat je ongesteld bent geworden! We gaan samen de volgende ronde in, hopelijk een hele positieve ronde!
Alle reacties Link kopieren
Oh Abbeytje wat vervelend!!! Vervelend is zachtuitgedrukt en niet het woord dat ik in gedachte had toen ik het las, maar ik dacht 'ik zal het netjes houden'. Ik vind het echt enorm jammer voor je :(
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Hoi, even een berichtje vanaf mijn vakantiebestemming!

Wilde toch even weten hoe het met jullie ging.



Laura, wat ontzettend rot allemaal zeg! Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik hoop, dat je ondanks de hele situatie, van de week nog kan genieten van je bruiloft!



Teapot, voor jou ook veel onzekerheid! Sterkte



Abbey, wat naar zeg! Eerst een positieve test en vlak daarna ongesteld! Vreselijk! Mijn verloskundige zei dat dat echt een nadeel is van het vroeg kunnen testen en dat voorheen de vrouwen niet eens wisten dat ze zwanger waren.



Balen alle meiden die ongesteld zijn geworden.



Ik heb nu antibiotica voor een blaasontsteking. Liep al meerdere dagen mee, maar met alleen veel drinken ging het niet over.. Gelukkig een Engels sprekende arts hier op de SEH (weekend, dus geen dokter beschikbaar). Hij vroeg nog of ik toevallig zwanger was... Dan kon hij er rekening mee houden met welke antibiotica hij voorschreef.
Alle reacties Link kopieren
@ teapot: fijn om te horen dat de verloskundige niet meer meteen aan een miskraam denkt en dat het bloeden gestopt is. Je hoort het wel vaker dat er vrouwen zijn met onschuldig bloedverlies tijdens de zwangerschap zonder aanwijsbare reden. Hopelijk hoor jij daar straks bij, heb je 11 september een super mooie en goede echo en over een aantal maanden een super schattige kleine baby!



@ zus: Hoe bevalt de vakantie? Lekker aan het genieten? Wel fijn om zo samen even bij te komen van alles wat er gebeurd is denk ik de laatste tijd. Balen van je blaasontsteking! Hopelijk is die snel weer over!



@ ladyes: 30 dagen is idd stuk beter dan 37 (hoef je ook minder lang te wachten haha)! Succes in de 3e ronde. Hopelijk is 3x scheepsrecht voor je!



@ abbey: Aah nee, ik had zulke goede hoop voor je deze ronde! Wat ongelooflijk balen zeg en dan is het wel heel cru dat je eerst positief test en zo kort later ongesteld wordt. Had je dan maar gewoon een negatieve test gehad...

Aan de andere kant, had je dus wel een bevrucht eitje. In de volgende ronde alleen nog duimen voor een vroegere eisprong of latere menstruatie!
@ Madelief, Tuurlijk hopen we dat die ongesteldheid uitblijft.

@ Missflower: nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag, heb je iets leuks gedaan?

@ Abbeytje: he wat balen, hoewel ik het principe 'luteale fase' niet helemaal begrijp...

@zus: wat een pijnlijke vraag! wel superlief dat je even bent teruggekomen om me een hart onder de riem te steken. en gezellig dat je meeschrijft nog



Ik heb gisteren een afgezwakte en versoberde variant van mijn vrijgezellenfeest gehad, een high tea. Een goede vriend was zelfs helemaal uit Brussel gekomen. Die heeft langer in trein gezeten dan de high tea duurde, want hij ging meteen erna weer terug. Andere vriendin heeft ook 5 uur in ov gezeten om drie uur te high tea'en, daar word je wel stil van. Gelukkig is er veel om dankbaar voor te zijn... Het was fijn er gewoon over te kunnen praten, ik bloeide best wel op tussen fijne mensen en ik werd niet eens heel agressief van vriendin die nu 22 weken zwanger is... mocht ik het op de bruiloft niet meer trekken, dan heb ik 10 schouders om direct op uit te huilen...



Verder gaat het echt met ups & downs, vannacht de meest heftige jankbui van allemaal gehad. Vandaag toch maar gaan werken, maar na halen deadline heeft mijn baas me weer naar huis gestuurd voor twee weken. Hij vond me iets te hyper en zei dat ik nu waarschijnlijk met betrekking tot bruiloft in de overleef-modus zit. Hij denkt dat na vrijdag het zwarte gat komt, en dat ik daar even rustig doorheen moet. Aangezien ik zestig uur p.w. werk, heb ik 'ter compensatie' dus nog een extra week vrij gekregen (in theorie kan je alles bij ons compenseren, maar in praktijk is er nooit tijd voor)

Ik leef ook met gemengde gevoelens naar bruiloft toe. Dit was zo niet hoe ik het me had voorgesteld, ook al is mijn 'ja' echt zekerder dan ooit. Zoals mijn verloofde niet van mijn zijde heeft geweken... het hele 'in sickness and in health' hebben we al ruim een week kunnen oefenen. maar verplaatsen is financieel en logistiek gezien geen optie, dus we maken er maar het beste van. gelukkig praten we heel veel en staan we er hetzelfde in.



ga wel een vriendin op negeerstand zetten. laatste half jaar is het onmogelijk om met haar af te spreken, en als ik haar al tegenkom dan is ze dronken. ik ergerde me er al langer aan, maar ineens heeft ze nu ook afgehaakt voor de bruiloft - zonder reden (tenminste, een ' o sorry ik red het toch niet!' telt voor mij niet).

een van mijn beste vriendinnen kan ook niet komen omdat het bedrijf waar ze werkt is overgenomen en ze 'op sollicitatiegesprek' moet voor haar eigen functie, helemaal aan de andere kant van het land (hoofdkantoor ligt op 2,5 uur rijden). supervervelend, maar je droombaan (die je na jaren solliciteren net sinds 5 maanden hebt en ineens wordt het bedrijf overgenomen) behouden is iets belangrijker dan zo'n trouwdag. dat snap ik echt en vind ik ook helemaal niet erg.

maar 'vriendin 1' snap ik echt niet, ik heb haar ook gewoon niks meer te vertellen. gelukkig speelt mijn irritatie al langer, dan weet ik dat het niet hormonaal is .
Alle reacties Link kopieren
@Ri: succes in ronde 2!



@Laurabb: kan me voorstellen dat het moeilijk is en dat je nu overal zwangeren en baby's ziet. Fijn dat je een knuffeltje als symbool hebt, nogmaals veel sterkte.



@miss-flower: nog gefeliciteerd met je verjaardag!



@madelief: ik duim voor je dat je niet ongesteld gaat worden!



@teapot: wat een heerlijk bericht van de verloskundige dat ze denkt dat het geen MK geweest is! Nu dus nog maar dubbel zo hard duimen tot 11 september de echo!

Wie weet was het wel een tweeling waarvan je er 1 (zoals heel vaak gebeurd) bent verloren? Ik duim voor je meis.



@ladyes: jij ook succes in de volgende ronde, fijn dat je cyclus weer wat korter was.



@abbeytje: o nee meis en je had er zo'n goed gevoel over deze keer, wat balen zeg, sterkte en succes in de komende ronde!

O en fijne vakantie!



@laurabb: dus wel een fijn vrijgezellenfeest gehad, fijn dat je zo'n lieve mensen om je heen hebt. En ook nog eens een meewerkende baas, heerlijk dat er zo'n mensen bestaan nog!

En die ene vriendin? Lekker negeren inderdaad, die negativiteit kan je nu (sowieso nooit) al helemaal niet gebruiken.



Hier vanmorgen intake gehad bij de gynaecoloog. Super leuk mens, alles goed uitgelegd en als toetje nog een mooie lange echo gehad waarbij we ook voor het eerst het hartje gehoord hebben

Zo mooi! Ben nu 12+6, beeb heeft mooie lange benen, die liepen 2 dagen voor op groei. Blaasje was gevuld, dus in elk geval kan het slikken, werkt het maagje en werkt in elk geval 1 niertje. Mooi

hoofdje en ruggetje gezien en mini voetjes en alle teentjes al kunnen tellen, ben weer helemaal verliefd!



Nu eind van de maand heb ik het druk, op maandag naar de gynaecoloog weer, op dinsdag de pretecho voor de geslachtsbepaling en op woensdag weer naar de verloskundige.

Daarnaast ga ik ook nog eens elke week naar de bekkentherapeut om hopelijk een hoop ellende te voorkomen, dus druk druk druk!



Misselijkheid is helaas nog steeds aanwezig, buikpijn minder, maar heb wel veel hoofdpijn. Maar ja, alles voor het goede doel!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Jullie zullen wel denken waar heeft die uitgehangen... ik heb het in het begin van mijn vakantie erg moeilijk gehad. Ik merkte dat ik nog veel.moest verwerken na de bbz. Ook wilde ik even afstand nemen van het forum om even rustig aan te doen. Even helemaal niet aan zwanger worden denken en mee geconfronteerd worden. Dus nogmaals sorry voor de weinige reactie. Heb ook niet mee gelezen. Zag wel een aantal veranderingen.



Hier even een updaten..... De vakantie heeft mij erg goed gedaan. 2 dagen geleden had ik namelijk een positieve test in handen. Ben echt super blij maar het is ook wel erg onwerkelijk! 😊



Ik ga proberen bij te lezen en te reageren.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Gefeliciteerd Roosje!
Alle reacties Link kopieren
quote:laurabb schreef op 03 september 2014 @ 21:15:

Gefeliciteerd Roosje!+1
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Roosjes26 wat fijn, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Roosjes gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Roosjes!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens wil iemand in de tabel mijn uitgerekende datum zetten: 12-03-2015 en 30-9 heb ik weer echo!
Herhaling (weet niet wie tabel doet): zet bij mij maar in de tabel bij 'Bijzonderheden': Op 27/8 na 13 wkn afscheid moeten nemen van sterretje
Wat fijn dat alles zo goed groeit Krullie, echt leuk!



Ik merk zelf dat ik al redelijk ontzwangerd ben, voel me ook niet meer echt zwanger nu. Ik ben niet meer moe en misselijk, borsten doen geen pijn meer en bloeden van curettage lijkt gestopt.



Eerst maar eens trouwen morgen. Volgende week heb ik nog even vrij gekregen van de baas, dus ga dan lekker weer paardrijden (nog niet gedaan) en me voorbereiden op een eventingwedstrijd op 14 september (ik ben zooo blij dat ik die nog niet had afgezegd). Weekend erop heb ik mijn M2-debuut met eigen paard, dus ook daar kan ik naartoe werken. Verder ben ik in onderhandeling over boekcontract - niet over zwangerschappen - zou heel tof zijn als dat lukt.



Heb goed gesprek met verloofde gehad en we gaan niet meer terug naar anticonceptie. Maar ik voel er ook nog niks voor om ovulatietesten te gebruiken. We zijn nu een keer per ongeluk zwanger geraakt, zou mooi zijn als het de volgende keer weer zo spontaan lukt. Slik wel inmiddels op doktersadvies een tienvoudige dosis foliumzuur, hopelijk voorkomt het herhaling.



Ik ga nu m'n trouwjurk nog eens doorpassen, ik meld me na het weekend wel weer
Alle reacties Link kopieren
@laura ik wens jullie een hele fijne dag morgen! Ik hoop dat jullie kunnen genieten en de liefde voor elkaar met jullie familie en vrienden kunnen delen.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
@ roosje: gefeliciteerd met de zwangerschap!



@ laura: hele fijne trouwdag morgen! Lekker van genieten!



@ krul: leuk joh dat de echo zo mooi was!



Hier nog steeds aan het wachten...ik word ergens tussen morgen en maandag ongesteld verwacht ik. Had een late ovulatie en zit nu op dag 8 na ovulatie. Mocht er een innesteling komen, dan zou dat nu ergens moeten gebeuren. Heb alleen wel sinds vandaag wat licht bloedverlies (bruinig). Niet echt om over naar huis te schrijven, maar heb ik wel vaker aantal dagen voor menstruatie al. Verwacht dus dat ik jammer genoeg toch ongesteld ga worden en mijn luteale fase dus echt te kort was.



Blijf nog een klein beetje hoop houden, omdat ik mijn typische menstruatie klachten ook niet heb (gespannen, pijnlijke borsten, opgeblazen buik)...maar ook nog geen klachten die wel kunnen wijzen op zwangerschap. Ga er dus vanuit dat we helaas ronde 4 in moeten.
Wow Roosjes! Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd meis! Geniet! Hoe voel je je verder?



@laura, ik wens je ontzettend veel plezier morgen op jullie trouwdag! Het weer is veelbelovend! Maak er een onvergetelijk fijne dag van!



@krullie, wat fijn dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad!



@ladyes en abbeytje, wat jammer dat jullie ook ongesteld zijn geworden.... We gaan samen de volgende ronde in! Dat het maar een goede ronde mag worden!



@teapot, hoe is het met je?



Hier is mijn menstruatie een stuk minder dan tijdens de pil. Alleen de 2e dag war heftiger ongesteld geweest, en daarna echt verwaarloosbaar zo weinig! Is nu ook al weer voorbij, dus 5 dagen, waarvan de laatste 3 erg weinig. Fijn fijn!
Alle reacties Link kopieren
@laura, heel veel plezier morgen! Geniet ervan!



Ik voel me al een aantal dagen niet lekker. Veel pijn in mijn onderbuik, misselijk en de laatste 2 dagen pijn in m'n borsten. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Ik ben zo druk geweest dat ik even geen tijd had voor het forum. Vandaag officieel laatste werkdag voor mijn vakantie, maar heb morgen op mijn vrije dag toch nog een bespreking Ik zal proberen morgen nog even op iedereen te reageren voor we op vakantie gaan.



@laura: ik wil jullie in ieder geval een prachtige dag toewensen morgen!! Geniet ervan samen!



Even een update hier: ik ben begin deze week soort van ongesteld geweest, maar het was maar twee dagen en voornamelijk oud bloed, dus ik ben bang dat het een onttrekkingsbloeding is geweest en dat ik helemaal geen ovulatie heb gehad. Maar goed, ik reken het maar mee als een ronde, dus we gaan nu naar ronde 3.



Verder zitten we ook midden in de onderhandelingen voor een nieuw huis. Dat komt ook waarschijnlijk morgen rond (of niet). Spannennnnnnd!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even jullie hulp en deskundig advies nodig. Zojuist toch maar weer een test gedaan omdat ik me niet lekker voel. Zie hieronder het resultaat (na 5 minuten).



http://i58.tinypic.com/2r6nn77.jpg



Wat vinden jullie? Het is nu 4 dagen voor mijn NOD.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven