Zwanger worden eerste kindje in 2016 (met tabel) Deel 3

14-03-2016 23:04 372 berichten
Hier schrijven we weer verder.





NaamLeeftijdLeeftijd partnerStartN.O.D.Kindje?BijzonderhedenFee222629Juli 2015-1e kindje-Zaphyra3032Januari 201616 juli1e kindje-Quest3333februari 20164 April1e kindje-NovaLinde2424Januari 201615 t/m 21 april1e kindje--streepje-2930November 2015-1e kindjeOnregelmatige cyclusMarijeens253036Januari 201624 augustus1e kindje





NaamLeeftijdLeeftijd partnerStartN.O.D.Kindje?BijzonderhedenAngel-flower3131December 2015-1e kindjeZwanger teddi863030Oktober 2015-1e kindjeZwanger PinkLady902529Oktober 201515 juni1e kindjezwanger Kimj252525Mei 201517 juli1e kindjezwanger



Inlog: zwangerwordeneerstekindje

Het ww is : zwanger2016.
Alle reacties Link kopieren
Pinklady! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik lees regelmatig even hoe het met jullie allemaal gaat, maar ik vind het soms lastig om wel of niet te reageren.



Zitten jullie er wel op te wachten denk ik dan? Jullie zijn zo bezig met het hele traject, vinden jullie het dan niet vervelend als er ook zwangeren tussen zitten? Ik hoor het van jullie!
Dankjewel teddi!

Fijn streepje dat je ongesteld bent geworden. Minder van de klachten, maar je kunt iig verder ofniet!



Teddi ik vind het wel leuk om je berichten te lezen, net als die van iedereen. Merk wel dat ik zelf iets minder actief ben op het forum na een goed half jaar heel fanatiek haha
Alle reacties Link kopieren
Hier nu echt op het wachtbankje... Normaal gesproken beginnen nu ongeveer mijn pms klachten.

Nog 1 weekje...
Spannend zaphyra! Nog even afwachten dus!
Alle reacties Link kopieren
Geef niet pinklady denk voor meerder geld.

Succes voor de rest
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn de gebruikelijke ons symptomen weer begonnen, dus waarschijnlijk richting poging 8 voor ons. Komend weekend weten we het zeker.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook. Maar ik nergeer ze nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren ongesteld geworden, door naar ronde 8 geloof ik... over 4 weken nieuwe n o d
Alle reacties Link kopieren
He balen zaphyra
Alle reacties Link kopieren
Meiden in ga jullie verlaten!

ik had vanmiddag een knaltest.



Heel veel succes allemaal!

En dat jullie allemaal maar heel snel zwanger mogen zijn.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Wow gefeliciteerd KimJ. Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel.

Het moet nog even landen , en ontzettend bang dat het weer misgaat.

Maargoed positief blijven en de echo maar afwachten.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ah wauw. Kim wat fijn
Alle reacties Link kopieren
mag ook zeggen dat ik zwanger ben test zeer licht. Verloskunde gebeld zij dat ik zwanger ben .
Alle reacties Link kopieren
wat leuk ! Gefeliciteerd.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Marijeens. Wat fijn al die positieve berichten.
Alle reacties Link kopieren
Kim wil jij voor mij aanpassen thxs
Alle reacties Link kopieren
Aangepast voor je
Carpe diem
Gefeliciteerd kim en marijeen!! Super! Altijd spannend de eerste tijd he, vooral met een mk in het verleden. Succes en goede zwangerschappen gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel pink lady
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb helaas vorig week miskraam gehad her pril heel jammer, dus ik doe weer mee.

Dus mijn gevens mag aan gepast worden nod 24/8/2016
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer marijeens25!!!
Oh nee marijeen, wat naar! Heel veel sterkte en hopelijk lukt het snel weer om zwanger te worden.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel. Wil,iemand mij gevens aan passen
Alle reacties Link kopieren
Aangepast voor je
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven