Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Floor, als m'n test vandaag 'echt' positief is (donkerder streepje) dan gisteren, is m'n ovulatie dus morgen en dat is maar 9 dagen voor m'n NOD. M'n cyclus is slechts 24 dagen, daarom gaat het zo snel. Lijkt fijn, maar het schijnt slecht te zijn voor zwanger worden
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mellala en Av! Veel plezier de komende dagen



@Door, wat gaat het allemaal snel zeg! Je krijgt nog een drukke tijd de komende periode zo te lezen. Hopelijk lukt het je om tussendoor ook uit te rusten.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga elke avond optijd naar bed en in het huis zelf doe ik niks ik zorg alleen voor de planning. Dus dat gaat allemaal goed komen. Alle mensen zijn geregeld en morgen gaan we definitief de keuken kopen. Vandaag nog even carnaval ben benieuwd. Het is toch echt een stuk minder leuk zwanger carnaval vieren Haha
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga elke avond optijd naar bed en in het huis zelf doe ik niks ik zorg alleen voor de planning. Dus dat gaat allemaal goed komen. Alle mensen zijn geregeld en morgen gaan we definitief de keuken kopen. Vandaag nog even carnaval ben benieuwd. Het is toch echt een stuk minder leuk zwanger carnaval vieren Haha
Spannende momenten weer dames. Ben benieuwd wat m'n Ovulatietest vanmiddag zegt. Ik heb de gevoelige testen van Sensitest.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op het beste voor iedereen..

Pff ik heb zoveel puistjes sinds ik gestopt ben met de pil.. hebben andere mensen dat ook?
Ik heb er inderdaad ook wel meer Floor. Vooral op bepaalde momenten in m'n cyclus.

Ben wel eens eerder gestopt met de pil en toen had ik t velen malen erger. Dus ik heb er nu wel vrede mee .

Vooral langs m'n haargrens nu. En op m'n kaak iedere keer dezelfde haha!
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar Floor. Heb ik helaas ook veel last van. Maar verder weinig klachten sinds ik gestopt ben dus heb niets te klagen.
Vandaag m'n Ovulatietest weer wat minder duidelijk dus gister mijn piek gehad. Vandaag of morgen dus eisprong!
Die puistjes na het stoppen met de pil had ik ook geel erg. Vaak kon ik daaraan ook m'n cyclus afleiden. Nu tijdens de zwangerschap is t nog vele malen erger, was bij de eerste ook zo. Vooral op m'n slaap, kin en bovenrug. Na de eerste zwangerschap was t na 6 maanden weer helemaal weg.
Spannend Mellala! Wel fijn dat de test zo duidelijk is.
Alle reacties Link kopieren
O gelukkig ben ik niet de enige..



Verder heb ik gelukkig ook geen klachten .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook super veel puistjes, vooral op m'n wangen! Ik weet ook niet zo goed wat je er tegen kunt doen, denk niet dat er een smeerseltje is die ze weg krijgt!



Bij mij is het idd ook zo'n beetje begonnen toen ik met de pil was gestopt in juni. Moet wel zeggen dat nu ik zwanger ben het echt een stuk erger is :(
Ik krijg altijd één puistje op precies dezelfde plek op m'n kin als ik ongesteld moet worden. Verder heb ik er weinig last van, wel een heel vette huid maar dat was geloof ik niet minder toen ik de pil slikte. Ik gebruik elke avond gezichtstonic summer, misschien helpt dat? Gewoon van de kruidvat of etos bijvoorbeeld.



Mijn ovulatietest werd weer lichter, dus ik heb niet echt een knalstreep gehad, maar wel een streepje dat duidelijk donkerder was dan de streepjes ervoor. Kan dat ook? M'n eisprong was denk ik op 28 februari, we lopen bijna gelijk mellala Ik heb trouwens ook die van Sensitest, werkt best fijn.
Zou kunnen AV. Misschien dat je net de piek hebt gemist?



Leuk dat we gelijk lopen!! Spannende weken!!

Wij hebben in ieder geval alle kansen benut. Juiste glijmiddel, blijven liggen na de seks en niet meer gaan plassen. De zwemmers hebben dus volop kans hahaha
Alle reacties Link kopieren
@AV Nou het hoeft niet zo donker te zijn als op de verpakking staat hoor als er een verschil is is dat je piek geweest. Iedere vrouw is anders als je de kruis op een zwangerschapstest ziet is het ook zo bizar donker nou zo donker is die bij mij nooit geworden hoor. Misschien had je teveel gedronken daardoor kan die bijv ook iets lichter zijn. Niet te druk om maken mee bevestiging als dit kan je niet krijgen dat je goed zit. Ik zou me eerder druk maken over het feit dat er bij jou maar 9 dagen zit tussen je eisprong en je NOD omdat je eitje dan niet helemaal kan rijpen enzo. Want 9 dagen is echt heel erg kort. Wat zegt de dokter daar over? Of heb je dat niet gevraagd?
Mellala ja dat zou kunnen inderdaad, of teveel gedronken wat Door zegt. In ieder geval was er een duidelijk verschil Haha, wij hebben hier ook ons best gedaan, al moet ik wel altijd plassen daarna Maar ik heb even gewacht, hoop dat dat ook goed is.



Door het was nu uiteindelijk 10 dagen denk ik, dat is wel kort, maar niet te kort zeggen ze. Dokters doen niet zoveel met korte luteale fases volgens mij, behalve als het echt minder dan 7 dagen is. Als het na 12 cycli nog niet raak is ga ik dit wel aangeven bij de huisarts, nu ben ik daar nog niet geweest omdat ik denk dat hij of zij toch pas wat gaat doen als er 12 rondes voorbij zijn.
Eens met Door.

Dit was bij mij de eerste cyclus waarnok mijn ovulatietesten echt ontzettend donker waren en gelijk aan de controlestreep.
Alle reacties Link kopieren
Spannend meiden! Ik hoop zo dat het deze ronde raak is voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik sluit me aan bij Zaphod! Hoop ook voor jullie dat het raak is.



En AV: ik heb ook een korte luteale fase (vergelijkbaar met die van jou, vaak 9 of 10 dagen). Ik heb een tijdje een hooggedoseerd B vitamine complex genomen (50mg), dat helpt bij sommige mensen. Bij mij niet, mijn luteale fase bleef even kort. Maar dat zou je misschien kunnen proberen. En misschien geeft het een beetje hoop dat het bij mij nu wel is gelukt?
Alle reacties Link kopieren
Het is hier rustig...Iedereen is natuurlijk bezig met andere dingen hahaha

fijn weekend dames!
Bedankt voor de tip sneeuwitje, ik hoop dat het zonder dat lukt maar anders ga ik dat misschien maar eens proberen. Het geeft inderdaad moed dat het bij jou ook is gelukt!



Ja hè Floor, weinig te melden ook in de wachtweken. Hoe is het met jou, wanneer verwacht je je menstruatie (hopelijk komt die niet natuurlijk)?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vruchtbare dagen komen er weer aan, dus we gaan weer aan de slag

Volgende week moet ik voor iets anders naar het ziekenhuis. Gister een onderzoek gehad en ik ben heel bang dat ik weer aan medicijnen moet beginnen (waar ik juist mee gestopt was ivm kinderwens). Hopelijk is het nog wel uit te stellen tot na een eventuele zwangerschap, als ik al aan die medicijnen moet dan. Best spannend, zit gelijk weer van alles in mn hoofd te halen.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is jouw NOD AV?
Alle reacties Link kopieren
Av als het goed is is dit weekend de weekend van mijn eisprong net als bij zaphod denk ik..



Zaphod ik hoop dat het niet hoeft voor je.. ik duim voor je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven