Aangeboden alle pijlers

(Grote) dozen met diverse speelgoed/kinderboeken

26-11-2020 18:25 12 berichten
Hallo,

Wie o wie kan ik blij maken met een hele grote doos (gebruikt)
Playmobil. O.a. politie/beveiliging, city, piraten en ridders.

Maar ook een doos vol met bouwblokken ( te gebruiken met duplo).

En een doos met kinderboeken .

Misschien dat iemand iemand weet die kinderen heeft en hier heel blij van wordt.

Ik hoef er niet veel voor te hebben , daar gaat het mij niet om!
Door omstandigheden heb ik ze zelf niet meer nodig .

Wie kan ik hiermee blij maken?

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Vluchtelingenwerk!
Speelgoedbank. Daar komen kinderen waarvan de ouders in de bijstand zitten.
Regionale weggeefhoek op facebook.

Regionale Sint/kerst-stichting

Ruilbibliotheek/minibieb
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen na het krijgen van een incompleet Playmobil zwembad zijn ze helemaal om haha :rolling: We geven hier met een groepje alles door, wat de een niet meer nodig heeft is voor een ander altijd nog wel fijn. Incompleet of niet wordt er gewoon leuk mee gespeeld. Heb je zelf niet zulke mensen in je omgevind?
Hallo,

Speelgoedbank heb ik geinformeerd maar omdat bij het playmobil niet alle sets meer compleet zijn willen ze ze niet .

Facebook en vluchtelingenwerk ga ik achteraan

Dank jullie wel
Nee helaas , dat heeft ook met de omstandigheden te maken .

Maar toch bedankt
Alle reacties Link kopieren
Bail3y schreef:
26-11-2020 20:04
Nee helaas , dat heeft ook met de omstandigheden te maken .

Maar toch bedankt
Jammer. Het klinkt alsof het een nare reden heeft, sterkte er mee als dat inderdaad zo is.

De groep hier bestaat voor een groot deel uit mensen die het niet ruim hebben (al heb ik het sinds ik weer werk echt prima en hebben die van mij via vrienden in de krappere tijd ook altijd voldoende gehad). Ik de playmobil en boeken zouden die kinderen sowieso blij mee zijn en zou ik zo kunnen verdelen, duplo achtige blokken weet ik niet maar anders is wel een van die vriendinnen betrokken bij een kerk hier in de buurt en via die weg zou denk ik ook wel kunnen. Maar dat gaat eigenlijk alleen op als je in de buurt woont denk ik.

En anders de kringloop? De 2 kringloopwinkels hier in de buurt hebben in de winkel een opname stop ivm corona, maar misschien die bij jou in de buurt niet? En AH had in december ook altijd een speelgoed inzamelings actie, ik weet niet of dit daar bij kan en of het door gaat dit jaar, maar misschien de moeite waard om in de gaten te houden?
Alle reacties Link kopieren
Kinder boeken kan je trouwens ook kwijt in zo'n zwerfboekenkastje als je die in de buurt hebt zitten. Daar maak ik ook altijd graag gebruik van. Je neemt een boek mee als je iets leuks ziet en zet er weer in wat bij jullie thuis niet meer gelezen wordt. Toen mijn oudste leerde lezen heb ik er best veel avi boekjes uit gehaald bv, die leest hij 1 keer en dan niet meer en kunnen naar een ander of terug in het kastje. Dan was uit zo'n kastje veel fijner dan moeten kopen, is hij uit zet je hem gewoon weer in een kastje terug. De bibliotheek was ook nog een tijd dicht dus dit was echt ideaal. Google er anders even op, hier is wat wij er inzetten ook altijd zo weer weg dus er zullen wel meer mensen graag gebruik van maken en blij van worden.

Je hebt ook stickers om er zwerfboeken van te maken, die mag je overal achter laten (bankje bij de speeltuin bv), maar dat zou ik niet doen in dit seizoen. Wel leuk en je kan het boek dan volgen als je zou willen, maar als het regent kan het boek weggegooid en het regent nu gewoon vaak. Als je het ook wel zou willen bewaren tor de zomer is het natuurlijk wel leuk.
Wil toch even een update geven .

De spullen gaan naar een blijf van mijn lijf huis

MonaLisa bedankt voor je lieve berichten en het meedenken .

Ook lilalinda en watervrouw dank jullie wel.

Ik had zelf wel al gedacht aan de kringloop en minibieb maar wilde graag dat het echt goed terecht zou komen.
En denk dat dit wel geslaagd is .

Nogmaals dank !
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je de spullen daar heen hebt kunnen brengen, de mensen daar kunnen zoiets vast goed gebruiken en zullen het denk ik enorm waarderen. Lief van je
Mooie keuze :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven