Aangeboden alle pijlers

Leuke oorbellen goud zilver rond de 1 euro

25-04-2020 23:14 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn dochter verkoopt oorbellen. Ze kosten maar 1 euro per stuk, met verzenden 1,90 euro. Met een olifantje, schildpadje of hartje, tijgerkop eraan,erg leuk. Stuur me een berichtje en dan kan ik foto's opsturen, ze zijn super leuk!
anoniem_20379 wijzigde dit bericht op 25-04-2020 23:37
10.82% gewijzigd
Sommige mensen reageren heel onaardig en ik zou ook niet weten waarom je iets niet zou mogen verkopen in deze rubriek als andere dingen wel mogen.

Helaas krijg ik eczeem van de meeste metalen anders zou ik van de weeromstuit een oorbel van je kopen :)
Alle reacties Link kopieren
Lief van je fluithaas...
Alle reacties Link kopieren
strijkplank31 schreef:
25-04-2020 23:47
Wat is Lees is, je mag zelfgemaakte dingen verkopen vanuit een hobby. Dat is dit toch?
s. Reclame eigen bedrijfjes, webshops en commerciële producten.
Het prikbord mag niet worden gebruikt voor reclame voor eigen bedrijfjes, webshops of commerciële producten. Wanneer een topic of bericht een puur commerciële functie heeft, bijvoorbeeld structureel aanbod van een zelfde soort artikel(en) dan houdt Viva zich het recht voor dit als spam te zien. Het prikbord is bedoeld voor het aanbieden en uitwisselen van artikelen door particuliere gebruikers. Het is niet altijd direct duidelijk of er sprake is van commerciële verkoop. Bij twijfel zal dit per geval na contact met de desbetreffende forummer worden beoordeeld.
Volgens mij mag het wel. het is toch geen webshop oid?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
To, ik volg je dochter nu op Insta...zodra er iets opsta van mijn smaak ga ik het bestellen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Als je dochter echt fanatiek is in haar hobby... Etsy. Maar ik vraag me af of ik als dochter wel zo blij zou zijn met de bemoeienis van mijn moeder. Ze is toch vast wel oud en wijs genoeg om er zelf achteraan te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Lief Jane-ice , wie weet!

String-attached,ze weet dit helemaal niet. Beetje proberen te helpen is toch niet verkeerd...
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, zo verkocht mijn dochter op haar 11e loombandjes voor 0.25 cent en op haar 12e kaarten voor 0.50

Kostte meer dan dat ze verdiende, maar ging om het idee. En TO negeer de negatieve reacties, jeetje wat een onzin.

Mag ik de instagram link? Geef ik die aan mijn oudste dochter, die is altijd op zoek naar leuke dingen voor weinig geld ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk hè bitterbal!

Ik stuur je een pb
Alle reacties Link kopieren
Bubbel° schreef:
25-04-2020 23:38
Lees de huisregels.
Dit is een forum, geen marktplaats.
Misschien zelf even de regels lezen.

Strijkplank: ik heb geen kinderen, maar wens je dochter wel veel succes. Leuk dat ze onderneemt!
Alle reacties Link kopieren
Dank je , lief minniemouse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven