Aangeboden alle pijlers

X box one met spellen bijna gratis af te halen of te leveren

15-05-2018 18:28 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Heb een X Box One 500 gb die hier al meer dan een jaar alleen maar stof staat te happen en waar ik dus niks mee doe. er zijn 2 spellen digitaal geïnstalleerd namelijk Forza horizon 3 en FIFA 17.

Zou het liefst ruilen tegen een paar afgedragen/ afgetrapte damesschoenen die met blote voeten zijn gedragen, en waar je toch niks meer mee doet.

Zowel afhalen als afgeven ( kan op een neutrale plek zoals een CS ) zijn mogelijk, ik woon redelijk centraal in Nederland.

Verder geen bijbedoelingen, contact, of addertjes , jij de console en ik de Shoes , allebei blij.

Alleen serieuze reacties aub !
Reactie hier of per Pm
Alle reacties Link kopieren
Pinpas schreef:
16-05-2018 19:29
Nee, ik snap hem alleen niet, als je de OP nog eens leest lijkt me dat het niks voor jou is, omdat er een irl element in zit ... need i say more?
Dus? Ik denk dat jij het niet snapt.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
16-05-2018 19:49
Dus? Ik denk dat jij het niet snapt.
Ok nog een poging : Lees nog eens een keer heel goed de OP en daarna je pms nav je interesse in het pinpas verhaal, waarin je uiteindelijk zelf duidelijk aangeeft onder geen beding irl te willen.
Zodat ook dit niks voor jou is.

Ik heb daarom niet gereageerd op je “voorzet “ ( ik dacht wel huh, zij zou toch wel moeten zien als ze even leest dat het niks is voor haar) omdat ik het netjes wou houden voor jou i.p.v. dit te melden, maar als je zelf blijft drammen en zegt dat ik het niet snap, dan heb je hier de reden waarom ik niet ben ingegaan op je idee.

Of ben je inmiddels afgestapt van je non irl idee, dan heb ik niks gezegd :)
Alle reacties Link kopieren
aha nu snap ik dat ze foto willen waarop je ze draagt.
Alle reacties Link kopieren
Blijf dit hilarisch vinden :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Heb de x box one nog steeds ...
Alle reacties Link kopieren
Heb nog steeds geen vieze afgetrapte schoenen, Pinpas!
Alle reacties Link kopieren
heb je geen ebike? ik kan echt niks met een xbox en heb schoenen genoeg voor je
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
21-05-2018 20:53
heb je geen ebike? ik kan echt niks met een xbox en heb schoenen genoeg voor je
Dank voor je reactie . Helaas heb ik die niet.
En de prijs van een ebike zou ik wat teveel vinden , zeker om mee te beginnen :p
Alle reacties Link kopieren
heb je nog voorkeur voor wat voor vrouw de schoenen heeft gedragen?
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
15-05-2018 19:54
Jaren geleden verkocht ik nog wel eens spullen op E-bay. Op een dag kreeg ik een mailtje van een meneer die vroeg of ik hem een extra foto van de schoenen die ik te koop had staan kon sturen. Het ging er om dat mijn voet in die schoen zat. Ik snapte daar echt helemaal niets van (en heb de foto ook niet gestuurd). Toen ik het aan een vriendin vertelde begon zij te lachen. Zij vertelde mij dat er mensen (vrouwen) waren op E-bay die echt grof geld verdienden met het verkopen van afgetrapte schoenen en vieze gedragen sokken. Schijnt een enorme markt voor te zijn. Who knew?!
En gedragen onderbroeken gaan hard op marktplaats, heb het een keer opgezocht, gatver was niet zo slim want had dan steeds in mijn beginscherm foto's van vieze onderbroeken op de mp app.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
21-05-2018 22:09
En gedragen onderbroeken gaan hard op marktplaats, heb het een keer opgezocht, gatver was niet zo slim want had dan steeds in mijn beginscherm foto's van vieze onderbroeken op de mp app.
Bedankt voor de waarschuwing! :rolling:
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
21-05-2018 22:00
heb je nog voorkeur voor wat voor vrouw de schoenen heeft gedragen?
Het hoeft geen fotomodel te zijn Ofzo , als je dat bedoelt ...
Alle reacties Link kopieren
nou misschien heb je afkeer van goths ofzo. of dat je denkt, nou geen vrouw van 60+
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
22-05-2018 18:53
nou misschien heb je afkeer van goths ofzo. of dat je denkt, nou geen vrouw van 60+
Van goths heb ik zeker geen afkeer , en heb me ook wel eens financieel laten plukken door een vrouw van 55.
Ik denk dat het idee meer is, dat bij een goede “klik” ( wat met alle leeftijden 18+ kan), ik het vaker op soortgelijke wijze doe met dezelfde persoon.
rozamunda schreef:
21-05-2018 20:53
heb je geen ebike? ik kan echt niks met een xbox en heb schoenen genoeg voor je
Ruil die schoenen gewoon voor die XBox. En daarna probeer je die XBox elders te ruilen tegen een ebike. Soort van ruilspel!
Alle reacties Link kopieren
Zon goedkope ebikes bestaan niet :)
Alle reacties Link kopieren
Zou er meer interesse zijn om afgedragen schoenen te willen ruilen tegen een mooie Zalando bon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven