Boek: Een webshop is geen carriere

20-10-2011 08:18 1028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend was een interview met Marianne Zwagerman op 3fm.

Ze is o.a. medeoprichter van PowNed en heeft het boek 'Een webshop is geen carriere, Ontsnap uit het mutsenparadijs' geschreven.



Het idee snap ik opzich wel. Maar wat ik me nu afvraag. Waarom doet ze zo onwijs neerbuigend over ondersteunend personeel? Als ik secretaresse in haar bedrijf zou zijn nam ik nu ontslag. Je wil toch niet werken voor een leidinggevende die je als minderwaardig beschouwd.



Heeft iemand het interview gehoord en wat is jou mening er over?
Ach pinks, hoeveel vrouwen zouden dat doen?



Ik ken er geen een.
Maar wat dan nog? Werkelijk, ik snap het hele gezeik niet. Wat zou het jou boeien wat een ander met zijn/haar geld doet, wel of niet zelf verdiend, wel of niet met een hoge opleiding, wel of niet fulltime werkend, wel of niet afhankelijk van partner.



Waarom zou je je er überhaupt druk over maken? Wat zit daarachter? Is het oprechte zorg, jaloersheid, onzekerheid?



Ik snap het echt niet. Ik heb nog nooit nagedacht over deze dingen van vrienden of familie.
Alle reacties Link kopieren
mjdh, ik denk vooral het niet hebben van een echte identiteit.

Eerst jarenlang Rita Verdonken bij de Telegraaf, eruit geknikkerd worden,en dan denken hoe nu verder.

Rita werkt niet maar wat wel?

Weer een andere indentiteit.

Kapper, kleren, bril af.

Parttime baantje zoeken als communicatiestruteeg.

Is het ook niet helemaal qua wat het materieel en immaterieel oplevert.

Dus weer een andere identiteit.

Ditmaal heleen Mezen want daar is het politieke klimaat naar dus publiciteit genoeg.

Ka-ching!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven