Complottheoriën deel 2; de bilderberggroep

02-06-2020 23:47 2193 berichten
In het vorige topic was ik op zoek omdat er iets niet klopt.
In dit deel wil ik beginnen met met een link naar een artikel van iemand die de bilderberggroep heeft onderzocht en die daarover vertelt.
Alles wat de bilderberggroep bespreekt is strikt geheim, maar zij hebben zo veel macht, zij zijn onze schaduwregering, (net als bij Harry Potter, dan komt ook de hoogste tovenaar even op bezoek bij de nét nieuw aangestelde president om hem te vertellen dat eigenlijk hij helemaal geen macht heeft en gewoon moet gehoorzamen aan het geheime genootschap van tovenaars).
Lees en huiver ;-) , het werd mij pas duidelijk nadat ik het volledige stuk rustig had doorgelezen.


https://bijbeloptiek.weebly.com/de-bild ... dorde.html#

De inleiding van het stuk (om jullie een beetje lekker te maken 😇):

"De rol van de Bilderberggroep en haar invloed.

Steeds meer bewuste mensen in Nederland vragen zich af waarom koningin Beatrix, premier Mark Rutte en Alexander Pechtold (D66) en tegenwoordig ook Diederik Samson naar de Bilderbergconferentie in het Westfields Marriott Hotel te Chantilly (Virginia) zijn gegaan. Hetzelfde geldt voor België, van waaruit Prins Filip en Karel de Gucht (vrijmetselaar en Europees Commissaris voor Handel) de conferentie bijwoonden. Wie vertegenwoordigen zij? Ongetwijfeld zijn daar de grote problemen van de EU en de euro, de (gemanipuleerde) oorlogen in het Midden-Oosten, de dreigende oorlog met Iran, het zogeheten terrorisme, het vluchtelingenvraagstuk en vele andere urgente zaken besproken, maar voor de zoveelste keer krijgt de burger het gevoel dat hij buitenspel stond en staat en dat sommige volksvertegenwoordigers de machtselite dienen in plaats van de burgers die hen kozen voor een uiterst verantwoordelijke post. Logisch dat dit het vertrouwen van de burger schendt en vervreemding bevordert. De vraag is of al diegenen die de jaarlijkse Bilderbergconferentie bijwonen op de hoogte zijn van de achtergronden van de Bilderbergclub. In een tijd waarin de oude partijpolitiek aan het instorten is en iedereen de mond vol heeft van ‘transparantie’, is de geheimzinnigdoenerij van deze Conferentie onhoudbaar"


Aanvulling moderator: Er mag in dit topic uiteraard gesproken worden over complotten, complottheorieën enz, We trekken de lijn bij antisemitische linkjes/postings en racisme. Hou voor ogen dat wat er in dit topic besproken wordt niet de waarheid hoeft te zijn/is.
Vermeld de bronnen waar je iets vandaan hebt!
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2020 15:53
Reden: aanvulling
53.89% gewijzigd
https://youtu.be/ly7flUk6swQ

Reiner Fuellmich over de misdaad tegen de mensheid.
Hij is een bekende advocaat en jurist, betrokken geweest bij wereldweide grote fraudezaken oa het dieselschandaal.
Deutsche bank schandaal.
Hij is ook een onderdeel van de corona onderzoekscomissie in duitsland.
Duurt lang maar zeer interessant om te 
Ddennis schreef:
17-12-2020 14:00
https://youtu.be/ly7flUk6swQ

Reiner Fuellmich over de misdaad tegen de mensheid.
Hij is een bekende advocaat en jurist, betrokken geweest bij wereldweide grote fraudezaken oa het dieselschandaal.
Deutsche bank schandaal.
Hij is ook een onderdeel van de corona onderzoekscomissie in duitsland.
Duurt lang maar zeer interessant om te 
Interessant!
Alle reacties Link kopieren
De wereldweide, is dat waar de schapen grazen?
nounou
Alle reacties Link kopieren
Overigens is één van de vrouwen, die vanwege opruiing en bedreiging van Jaap van Dissel gearresteerd is en nu in de vrouwengevangenis te Nieuwersluis in voorlopige hechtenis zit, nogal idolaat van Daniël Gerritsen, ze plaatste foto's waarop hij haar omhelst.
Ze komt niet al te snugger over. Ik krijg het idee dat ze gebruikt wordt om die idiote pedo-satanische bullshit verder de wereld in te helpen waarbij figuren op de achtergrond, zoals dus oa Daniël Gerritsen, bekend rechtsradicaal, zichzelf buiten schot houden en dit soort mensen, die iets minder handig zijn met de grenzen van de wet, voeden met rabiate onzin.
https://twitter.com/rudybouma/status/13 ... 5752873986
Ik krijg er een heel nare smaak van in mijn mond.

Micha Kat zit er ook al met zijn vieze vingers en krankzinnige bedoelingen bovenop om geld voor haar in te zamelen O_o
nounou
Alle reacties Link kopieren
https://m.facebook.com/groups/132827978 ... oser=false Hier kan ik me dan enorm over opwinden. De Ikea sticker die in één vestiging in Nederland gebruikt wordt om aan te geven dat de persoon in kwestie zonder mondkapje winkelt vanwege ontheffing oid. En iedereen staat op z'n achterste poten want het zou hetzelfde zijn als een Jodenster en zij (de Wappies, zoals ze zichzelf noemen) worden nu bedreigd en opgejaagd door de fascisten.

Natuurlijk snap ik dat het ongelukkig gekozen is en dat het deze mensen extra triggert maar vind die vergelijking met de oorlog vreselijk, dat ze zichzelf zien als nieuwe Joden, komop..
Je bent niet helemaal bij de tijd als je geel als kleur kiest. Dan zit je met je hoofd in je reet.
Alle reacties Link kopieren
wat heeft dit met complottheorieën te maken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Is het een minimumeisen om, wanneer je complottheorieën verspreid, de Nederlandse taal slecht te beheersen?

Ik kan geen theorie lezen, zonder me groen en geel te ergeren aan alle stijl-, grammatica-, en spelfouten. Om over fout geschreven danwel verkeerd toegepaste uitdrukkingen, spreekwoorden en gezegden nog maar te zwijgen.....

(Waarbij groen en geel de kleuren van de stad Den Haag zijn, waar ook de regering zetelt, dus ik vermoed.......)
Alle reacties Link kopieren
MajaDB schreef:
11-05-2021 14:01
Is het een minimumeisen om, wanneer je complottheorieën verspreid, de Nederlandse taal slecht te beheersen?

Ik kan geen theorie lezen, zonder me groen en geel te ergeren aan alle stijl-, grammatica-, en spelfouten. Om over fout geschreven danwel verkeerd toegepaste uitdrukkingen, spreekwoorden en gezegden nog maar te zwijgen.....

(Waarbij groen en geel de kleuren van de stad Den Haag zijn, waar ook de regering zetelt, dus ik vermoed.......)
waarmee je weer het cirkeltje rond hebt :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ddennis schreef:
17-12-2020 14:00
https://youtu.be/ly7flUk6swQ

Reiner Fuellmich over de misdaad tegen de mensheid.
Hij is een bekende advocaat en jurist, betrokken geweest bij wereldweide grote fraudezaken oa het dieselschandaal.
Deutsche bank schandaal.
Hij is ook een onderdeel van de corona onderzoekscomissie in duitsland.
Duurt lang maar zeer interessant om te 
Maar ook hij roept allemaal dingen die niet kloppen.

Toevallig vanmiddag even ingedoken omdat ik een link voorbij zag komen waarin beweerd werd dat hij een tweede Neurenberg tribunaal zou gaan doen. Of zoiets.

Hij laat zich adviseren door mensen die dezelfde mening hebben als hij. Ja dan krijg je ook te horen wat je wil.

En hij is geen onderdeel van de onderzoekscommissie in Duitsland. Hij heeft zelf een “onderzoekscommissie” opgesteld om tegen de maatregelen te kunnen procederen. Het grappige daarvan is weer dat meneer ontzettend binnenloopt want als je wil meedoen aan die classaction dat je dan even €800,- mag aftikken. En hij krijgt daar 10% van. Er schijnen al 10.000 mensen daarin getrapt te zijn. Dat is dus al even €800.000,- die hij er aan overhoudt. Maar hij zal het vast doen uit de goedheid van zijn hart en voor de grotere zaak.
Alle reacties Link kopieren
MajaDB schreef:
11-05-2021 14:01
Is het een minimumeisen om, wanneer je complottheorieën verspreid, de Nederlandse taal slecht te beheersen?

Ik kan geen theorie lezen, zonder me groen en geel te ergeren aan alle stijl-, grammatica-, en spelfouten. Om over fout geschreven danwel verkeerd toegepaste uitdrukkingen, spreekwoorden en gezegden nog maar te zwijgen.....

(Waarbij groen en geel de kleuren van de stad Den Haag zijn, waar ook de regering zetelt, dus ik vermoed.......)
Wat gezellig dat jullie dit topic weer nieuw leven inblazen. En hilarisch dat je bovenstaande post plaatst met een dikke spelfout in de eerste zin. VerspreidT moet in dit geval dus met dT. :rofl:
MajaDB schreef:
11-05-2021 14:01
Is het een minimumeisen om, wanneer je complottheorieën verspreid, de Nederlandse taal slecht te beheersen?

Ik kan geen theorie lezen, zonder me groen en geel te ergeren aan alle stijl-, grammatica-, en spelfouten. Om over fout geschreven danwel verkeerd toegepaste uitdrukkingen, spreekwoorden en gezegden nog maar te zwijgen.....

(Waarbij groen en geel de kleuren van de stad Den Haag zijn, waar ook de regering zetelt, dus ik vermoed.......)

:-D :-D grappig, maar een foutje zit in een klein hoekje :jump:
Alle reacties Link kopieren
Nepalese33 schreef:
11-05-2021 20:19
:-D :-D grappig, maar een foutje zit in een klein hoekje :jump:
Arrogantie en zelfoverschatting. Het lijkt onze minister-president wel. :proud:
Despierta schreef:
11-05-2021 20:23
Arrogantie en zelfoverschatting. Het lijkt onze minister-president wel. :proud:
En Hugo :-D
Alle reacties Link kopieren
MajaDB schreef:
11-05-2021 14:01
Is het een minimumeisen om, wanneer je complottheorieën verspreid, de Nederlandse taal slecht te beheersen?

Ik kan geen theorie lezen, zonder me groen en geel te ergeren aan alle stijl-, grammatica-, en spelfouten. Om over fout geschreven danwel verkeerd toegepaste uitdrukkingen, spreekwoorden en gezegden nog maar te zwijgen.....

(Waarbij groen en geel de kleuren van de stad Den Haag zijn, waar ook de regering zetelt, dus ik vermoed.......)
Grammaticafouten zoals JE VERSPREID in plaats van JE VERSPREIDT ? :-)


Edit: mosterd.....
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
07-05-2021 19:36
De wereldweide, is dat waar de schapen grazen?
;-D
Zazamaenade schreef:
07-05-2021 19:36
De wereldweide, is dat waar de schapen grazen?

:HA:
Despierta schreef:
11-05-2021 20:23
Arrogantie en zelfoverschatting. Het lijkt onze minister-president wel. :proud:
Die zat toch in het complot om Omtzigt eruit te knikkeren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven