Actueel
alle pijlers
De bekentenis van Joran van der Sloot
dinsdag 5 februari 2008 om 19:17
Dat filmpje is erg goed ja, ik zag hem gisteren voor het eerst bij de Vara. (Sowieso zijn die 'tussenstukjes' bij de Vara erg goed, ik lig regelmatig in een deuk.)
Ik ben het eens met FV. Het is toch raar dat hij P&W gaat bellen over de telefoon? Het zit hem kennelijk hoog.
Maar of het ooit opgelost gaat worden zou ik niet durven zeggen.
Ik ben het eens met FV. Het is toch raar dat hij P&W gaat bellen over de telefoon? Het zit hem kennelijk hoog.
Maar of het ooit opgelost gaat worden zou ik niet durven zeggen.
dinsdag 5 februari 2008 om 19:54
Misschien omdat hij wel dégelijk vanaf die cel heeft gebeld en nu graag wederom de zaak in de war wil sturen, verwarring zaaien. En die telefoon is van het hele verhaal nog het meest onschuldige?
Overigens beweert iemand op misdaadjournalist.web-log.nl dat je wel degelijk vanaf die telefoon overal naartoe kan bellen.
Het is mij: shaHla (Iranian version)
dinsdag 5 februari 2008 om 20:00
Netwerk zend een interview met Natalee's vader uit, daarom "moet" je kijken. Of was dat al duidelijk geworden inmiddels? (heb topic niet grondig gelezen)
In Netwerk aandacht voor de zaak-Holloway met een exclusief interview met de vader van Natalee. Verder een reportage vanuit Alabama, de staat waar het meisje vandaan kwam.
aldus de netwerksite
In Netwerk aandacht voor de zaak-Holloway met een exclusief interview met de vader van Natalee. Verder een reportage vanuit Alabama, de staat waar het meisje vandaan kwam.
aldus de netwerksite
dinsdag 5 februari 2008 om 20:07
dinsdag 5 februari 2008 om 20:11
Ohja, onderbouwen. Even vergeten, maar alsnog:
Omdat liegen zijn tweede natuur is. Hij opnieuw loog naar Patrick én heel erg naar hem op keek. Ook las ik een chatgesprek tussen hem en een ander waardoor ik ook weer twijfel. Hij lijkt vewikkeld te raken in zijn eigen verhalen/leugens, maar wel zo geraffineerd te werk gaat zodat er geen reden zal zijn om hem op te pakken.
En recalcitrant word ik ervan omdat ik er kots en kotsmisselijk van word wat er gebeurt nu in ons land: 'de maatschappij' ziet hem al als moordenaar en wil hem afmaken. Zeer, zeer slechte zaak, want ik zie dat gebeuren. Mijn God, waar gaat dit heen.
En bedankt Peter Rrrrr
Omdat liegen zijn tweede natuur is. Hij opnieuw loog naar Patrick én heel erg naar hem op keek. Ook las ik een chatgesprek tussen hem en een ander waardoor ik ook weer twijfel. Hij lijkt vewikkeld te raken in zijn eigen verhalen/leugens, maar wel zo geraffineerd te werk gaat zodat er geen reden zal zijn om hem op te pakken.
En recalcitrant word ik ervan omdat ik er kots en kotsmisselijk van word wat er gebeurt nu in ons land: 'de maatschappij' ziet hem al als moordenaar en wil hem afmaken. Zeer, zeer slechte zaak, want ik zie dat gebeuren. Mijn God, waar gaat dit heen.
En bedankt Peter Rrrrr
dinsdag 5 februari 2008 om 20:16