De Koniging - Heur Haar

19-02-2013 11:18 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt, het is zo vreselijk onbelangrijk, echt waar. Maar toch. Ik zag heur gisteren weer op 't nieuws en ik kon me toch zo niet voorstellen dat ze voor 't skieen ook even onder handen werd genomen door de kapster voor heur haar. En het zit echt altijd hetzelfde zelfs na een afdaling met sneeuw. Oftewel, daar waar de meesten voor stemmen, dat is gewoon even de waarheid.

Draagt de koniging nu een pruik of is het toch heur eigen haar?

Pruik?

Totaal aantal stemmen: 30

Een Pruik! (33%)
Nee het is heur eigen haar (67%)
quote:waterplant schreef op 19 februari 2013 @ 12:10:

Volgens mij is het een pruik en wordt het gemaakt door Playmobil.Eensch
Dit kapsel paste beter op het muntje.
quote:waterplant schreef op 19 februari 2013 @ 12:10:

Volgens mij is het een pruik en wordt het gemaakt door Playmobil.

Ach zonder dat maffe kapsel lijkt ze ook wel een beetje op mijn buurvrouw. Ik vind het een mooie vervanging van de kroon.
quote:Lotte35 schreef op 19 februari 2013 @ 11:52:

[afbeelding]Wat een supervette foto!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
De Koningin draagt een haarstuk, dat is een publiek geheim.

Ik dacht dat dit topic over de nieuwe Koningin ging, althans haar haren, persoonlijk vind ik haar kapsel 'not done', die slierten.

Helemaal niet in haar nieuwe positie straks.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Lotte35 schreef op 19 februari 2013 @ 11:52:

[afbeelding]Geweldige foto!
Ja, dat vind ik pas mal. Als je als kerel met de koningin trouwt, ben je Prins der Nederlanden, en als je als vrouw met de koning trouwt, ben je meteen Koningin! Maf.
VC, Camomille viel hier ook even van haar voetstukje hier door de enorme spelfout. Daarom opende ik in eerste instantie niet eens het topic
Dat wilde haar van de antillen, is haar stap-look. Als ze zo de kroeg in gaat herkent niemand haar.
Bea's betonnen kapsel. Tja, vreselijk hè? Ik heb eens gehoord dat dat altijd hetzelfde zit omdat ze er zo mee op de postzegels staat en het daarom niet veranderd mag worden, maar dat was in een kinderprogramma, dus zal wel een grapje zijn....

Zou Max straks ook zo'n monument aangemeten krijgen?
quote:Very__Cherry schreef op 19 februari 2013 @ 13:12:

[...]

Wat een supervette foto!

Wat is er vet aan? Wiat je niet dat Bea een fervent kettingrookster is? Echt waar.

Haar haar zit hier als altijd dus dat kan het niet zijn...
quote:Eindeloos schreef op 19 februari 2013 @ 17:05:

De Koningin draagt een haarstuk, dat is een publiek geheim.

Ik dacht dat dit topic over de nieuwe Koningin ging, althans haar haren, persoonlijk vind ik haar kapsel 'not done', die slierten.

Helemaal niet in haar nieuwe positie straks.Ach, ik vind Maxima er 100.000 keer beter uitzien dan Beatrix. Dat losse haar past wel bij haar en van mij mag ze het lekker zo laten.
quote:clandestina schreef op 19 februari 2013 @ 11:42:

Vond het 'Antilliaanse' haar ook veel mooier. Maar denk dat het deel is van haar werkoutfit, net als een mantelpak, een hoed en lippenstift. Thuis zit ze vast lekker met los haar, joggingpak, en een sigaretje RTL Boulevard te kijken.

Dit is heur haar op de Antillen:

Heel..... menselijk! Bijna een van 'ons'!
quote:camomille schreef op 19 februari 2013 @ 11:43:

Ik had gehoord dat ze al jaren geleden gestopt was met roken toch?Te oordelen naar de groeven in haar gezicht niet lijkt me.
quote:mariekkk schreef op 26 februari 2013 @ 13:44:

[...]

Wat is er vet aan? Wiat je niet dat Bea een fervent kettingrookster is? Echt waar.

Haar haar zit hier als altijd dus dat kan het niet zijn...Vet om te zien dat ook de Koningin ooit jong is geweest, en van een goeie neut en een peuk houdt. Nogmaals: heel menselijk.
quote:SeptemberGirl schreef op 26 februari 2013 @ 13:46:

[...]

Dit is heur haar op de Antillen:

[img]http://www.nrc.nl/inbeeld/files/2013/01 ... 80x679.jpg[/img]

Heel..... menselijk! Bijna een van 'ons'!Veeeeeeeeeel mooier. Tis bijna sexy
Dat ze van een goeie neut en een sjekkie houdt is niet zo gek; zij kan het betalen, goede whiskey en kilo's Drum.
quote:mariekkk schreef op 26 februari 2013 @ 13:47:

[...]

Te oordelen naar de groeven in haar gezicht niet lijkt me.Ze is 75. Kan het onderhand dat ze wat rimpels heeft. Dat heeft weinig met roken te maken, mijn oma heeft die ook en rookt niet. Dus daar kunnen we het niet aan aflezen.
quote:Lotte35 schreef op 19 februari 2013 @ 12:48:

[...]

[afbeelding]

of deze tijdens het paardrijden. Ik zou er zo voorbijlopen en haar niet herkennen.
quote:Galadriel schreef op 19 februari 2013 @ 11:20:

Ingebouwde helm, is verplicht op vele afdalingen.Een pruikhelm?
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven