Hebben wij het zo slecht in Nederland?
zaterdag 1 december 2018 om 15:17
Ik vraag me echt waarom mensen protesteren in Nederland. In Frankrijk zijn de mensen aan het protesteren (wat ik overigens ook wel begrijp), maar dat is niet te vergelijken met Nederland. De sociale voorzieningen in Frankrijk zijn niet zo goed als in Nederland.
Nu zijn de ‘gele hesjes’ in Den Haag en Maastricht aan het protesteren.
Wat is hier zo slecht in Nederland dan?
- banen liggen hier voor het oprapen
- sociale voorzieningen zijn top geregeld
- er is overal wel een potje voor
- voedselbank
- goede schone ziekenhuizen
Wij hebben het goed in Nederland hoor, althans dat vind ik.
Nu zijn de ‘gele hesjes’ in Den Haag en Maastricht aan het protesteren.
Wat is hier zo slecht in Nederland dan?
- banen liggen hier voor het oprapen
- sociale voorzieningen zijn top geregeld
- er is overal wel een potje voor
- voedselbank
- goede schone ziekenhuizen
Wij hebben het goed in Nederland hoor, althans dat vind ik.
donderdag 6 december 2018 om 20:58
Daar was ik dus benieuwd naar. Vandaar mijn vraag, wat ze eraan doet. Het is altijd heel makkelijk om iets te roepen vanaf de zijlijn.
donderdag 6 december 2018 om 21:00
En dat betekent dus dat ik hier op Viva een hoge status krijg: ik meet met Nous.
NIEMAND meet met Nous.
Alleen ik.
Dat parket negeren we.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 6 december 2018 om 21:00
donderdag 6 december 2018 om 21:01
Nou, me dunkt, ik probeer jou wat begrip en medemenselijkheid bij te brengen. Noem dat maar niks.
David Dunning
David Dunning
dat was je vraag helemaal niet, je wil graag een bevestiging op wat je al denkt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mensen zoals jij en ik en anderen wakker schudden. Er is een hele wereld voor mij open gegaan, met name door de uitleg van Solomio.
donderdag 6 december 2018 om 21:04
sught, ik had je slimmer ingeschat, maar ok ik zal het uitleggen. Jij kunt prima functioneren op niveau 7, maar als je zou moeten functioneren op niveau 10 zou het een heel stuk lastiger worden. Er zijn steeds meer mensen voor wie het al een opgave of zelfs een onmogelijkheid is om te functioneren op niveau 2, maar waarvan verwacht wordt dat ze functioneren op niveau 3 of 4.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 6 december 2018 om 21:05
Ik ben het met anderen eens: paarlen voor de zwijnen.rosanna08 schreef: ↑06-12-2018 21:04sught, ik had je slimmer ingeschat, maar ok ik zal het uitleggen. Jij kunt prima functioneren op niveau 7, maar als je zou moeten functioneren op niveau 10 zou het een heel stuk lastiger worden. Er zijn steeds meer mensen voor wie het al een opgave of zelfs een onmogelijkheid is om te functioneren op niveau 2, maar waarvan verwacht wordt dat ze functioneren op niveau 3 of 4.
Maar mooi uitgelegd.
David Dunning
David Dunning
donderdag 6 december 2018 om 21:07
Kijk, daar word ik blij van.DuchessMeganMarkle schreef: ↑06-12-2018 21:01Mensen zoals jij en ik en anderen wakker schudden. Er is een hele wereld voor mij open gegaan, met name door de uitleg van Solomio.
Voor zover een mens in december blij kan zijn.
David Dunning
David Dunning
donderdag 6 december 2018 om 21:08
Ik stel een regeling voor, net als bij het koningshuis.
Een jaarlijks foto en film moment van de kitten om ons Belastingbetalers tevreden te houden.
Live footage van de kitten!!!!
donderdag 6 december 2018 om 21:09
Dan zoek je iets op niveau 2, of op niveau 1.rosanna08 schreef: ↑06-12-2018 21:04sught, ik had je slimmer ingeschat, maar ok ik zal het uitleggen. Jij kunt prima functioneren op niveau 7, maar als je zou moeten functioneren op niveau 10 zou het een heel stuk lastiger worden. Er zijn steeds meer mensen voor wie het al een opgave of zelfs een onmogelijkheid is om te functioneren op niveau 2, maar waarvan verwacht wordt dat ze functioneren op niveau 3 of 4.
donderdag 6 december 2018 om 21:09
Ik denk dat er nog nooit een TO zoveel heeft geleerd van een Topic. Respect voor jouDuchessMeganMarkle schreef: ↑06-12-2018 21:01Mensen zoals jij en ik en anderen wakker schudden. Er is een hele wereld voor mij open gegaan, met name door de uitleg van Solomio.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
donderdag 6 december 2018 om 21:11
donderdag 6 december 2018 om 21:12
Ik ben er achter gekomen dat ik ook beter niet kan w*rken. Ik ben nu te gebutst voor fysiek w*rk, ik kan slecht samenw*rken en een bullshitjob weiger ik te doen. Gelukkig heb ik genoeg geld bij elkaar kunnen graaien om mijn tijd redelijk riant uit te zingen.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
donderdag 6 december 2018 om 21:14
Die zijn er niet, of er moet een indicatie zijn en dan zijn er nog minder beschikbare werkplekken, of de indicatie-aanvraag is heel erg moeilijk of de plekken zijn al bezet door (on)geschoolden op dat niveau, omdat werkgevers liever voor ‘zekerheid’ gaan.
donderdag 6 december 2018 om 21:17
Nou ja. Ik vraag ook het eea niet omdat ik wil zuigen of wat dan ook maar ten eerste weet ik niet veel over autisme en is het inderdaad prettig om van die mensen zelf te horen waar ze mee kampen. Ik kan mij er zelf weinig bij voorstellen als ik hen hier foutloos zie schrijven en hoe secuur ze overkomen.Het-groepje schreef: ↑06-12-2018 20:24Ik heb het gevoel dat er (niet perse door jou) niet gevraagd wordt uit belangstelling maar als een soort verhoor, en dat de antwoorden meer gebruikt worden om de al vast staande mening te bevestigen. Ik voel geen open houding of veel respect zeg maar.
Verder heb ik wel een beetje irritatie maar dat ligt aan het feit dat ik de indruk kreeg dat sommigen zich een beetje entitled voelen en anderen mensen wil uitmaken voor egoïsten omdat ze niet krijgt wat ze willen.
Nu gaat iedereen Solo weer zielig vinden en ben ik de boeman.
donderdag 6 december 2018 om 21:17
Plus dat er mensen zijn die bijv intellectueel niveau 9 aankunnen, maar door problemen toch maximaal dat niveau 2 kunnen uitvoeren.
Die worden ziek van zulk werk.
David Dunning
David Dunning