Hoe bedank je dames van wie je een lift krijgt?

02-01-2018 13:40 443 berichten
Nou, niet zo in ieder geval:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1492488 ... ven-hoeren

Theorie: de verontwaardiging ebt snel weer weg vanwege de Wet van de Lage Verwachtingen. Rapper boef = product van islamitische patriarchale cultuur + laagopgeleid, dus hopeloos als het gaat om normale normen en waarden.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
03-01-2018 22:00
Maar dat is de groep die straks nog (redelijk) normaal opdroogt.
Maar er is een hele grote groep bij wie dit gedrag wel normaal is. En dan heb ik het niet alleen over tieners, maar gewoon volwassen mannen met een normaal opleidingsniveau.
Ik twijfel nog over de grootte van die 'hele grote groep'. Als in: is die groep groter dan andere afwijkende groepen die eigenlijk altijd wel in een soort parallel-Nederland hebben bestaan.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
03-01-2018 22:07
Dat is niet het publiek dat op 'mainstream' media rondhangt of kijkt naar 'ouwe lullen' discussieprogramma'. Selectieve perceptie.

Maar Boef verschijnt nu overal om zijn excuses aan te bieden. En fans zullen ook daar naar kijken. En zo krijgen ze ook mee hoe erover gedacht wordt.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
03-01-2018 22:10
Maar Boef verschijnt nu overal om zijn excuses aan te bieden. En fans zullen ook daar naar kijken.
Dat denk ik niet. Die kijken alleen naar de vlogs en reacties daarop. En wat Boef dan weer in een volgend liedje weet te 'spitten' over 'hullie'.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
03-01-2018 22:09
Ik twijfel nog over de grootte van die 'hele grote groep'. Als in: is die groep groter dan andere afwijkende groepen die eigenlijk altijd wel in een soort parallel-Nederland hebben bestaan.
Het is de groep waarvan je last hebt op straat, tijdens het lesgeven, als collega’s, in je klas, in de tram.
En die groep lijkt juist steeds vasthoudender te worden in dit denkbeeld.

Sterker nog, ik las er zojuist nog een column over.


O niet, ik had verder moeten lezen. Het eindigt in wijzen naar.
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 22:15
11.13% gewijzigd
francieneke schreef:
03-01-2018 22:03
Maar er is nu zo'n enorme tegenreactie. Zou het niet zo kunnen zijn dat de beinvloedbare meisjes en de Boefjes misschien ook daar iets van mee krijgen/ meenemen? Al is het maar een fractie?
Nee.

Inspelen op onzekerheid (angst) is altijd een winner.

Daarom: negeren die hap. Helaas is er iets te veel media-personeel zonder onderwerpen die niet alleen hen maar iedereen iets aangaan en jammerlijk genoeg nog meer media-verslaafden (waarom bestaat er in godesnaam zoiets als ‘Shownieuws’) die maken dat dit soort non-events in hetzelfde rijtje als ‘Genocide in Namibië’ op nu.nl verschijnen.
francieneke schreef:
03-01-2018 22:10
Maar Boef verschijnt nu overal om zijn excuses aan te bieden. En fans zullen ook daar naar kijken. En zo krijgen ze ook mee hoe erover gedacht wordt.
Dat denk jij echt?
Nee joh, die krijgen dit niet mee. Het oorspronkelijke filmpje circuleert en wordt steeds opgezocht, niet zoon kneus zijn excuses. Dat doet ie toch maar om van die hoeren af te zijn.
Misschien hebben jullie gelijk. Ik ben wel benieuwd wat leerlingen er na de vakantie over zeggen!
francieneke schreef:
03-01-2018 22:18
Misschien hebben jullie gelijk. Ik ben wel benieuwd wat leerlingen er na de vakantie over zeggen!
Dan is het allang oud nieuws.
Moiren’ schreef:
03-01-2018 22:19
Dan is het allang oud nieuws.

Da's waar! Maar toch.
francieneke schreef:
03-01-2018 22:21
Da's waar! Maar toch.
Geen maar toch, het is vrijdag al oud nieuws. Dan ben je echt een sukkels als je dan het filmpje nog niet hebt gezien.

En de enige die er over praten zijn wij hoor. Niet zij.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
03-01-2018 22:18
Misschien hebben jullie gelijk. Ik ben wel benieuwd wat leerlingen er na de vakantie over zeggen!
Voor hen is dit helemaal geen nieuws. Tenzij in de tussentijd een andere vlogger Boef gaat opzoeken om een onscreen fittie uit te lokken, verwacht ik er niet veel over te horen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
03-01-2018 22:21
Geen maar toch, het is vrijdag al oud nieuws. Dan ben je echt een sukkels als je dan het filmpje nog niet hebt gezien.

Ik zag hem ook vandaag pas op EenVandaag
Het is wel een mafklapper hoor................

Maar de jeugd geeft daar weinig om.
Over een week is het oud nieuws.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef:
03-01-2018 22:39
Ik zag hem ook vandaag pas op EenVandaag
Het is wel een mafklapper hoor................

Maar de jeugd geeft daar weinig om.
Over een week is het oud nieuws.

Jij bent geen 14 neem ik aan.
lemoos2 schreef:
03-01-2018 21:57
De pubers die ik voor mijn neus heb wel. En de pubers waar thuis nog wat middeleeuwse ideaalbeelden worden gepraktiseerd, daar is het de jongens ook niet toegestaan om op YT wat vlogs en video's van dit soort gasten te bekijken. Die mogen echt niet naar buiten met een nep Louis Vuitton tasje om de nek en een jasje met bontkraag.
Er zijn genoeg jongens en heren die dit echt vinden, terwijl hun ouders het niet eens vinden. Zat mannen die het roerend met Boef eens zijn. Ook vrouwen, trouwens. Uit andere culturen, ohja absoluut. Dat bagatelliseer ik niet. Maar ook gewoon mannen in mijn dorp. Homo's zijn niet goed, buitenlanders ook niet, vrouwen moeten hun bek houden en vooral het eten klaar hebben om 17:30 want anders..., eigen vriendin wordt voor slet uitgemaakt als ze met een andere jongen staat te kletsen, enzovoort. Eigenlijk exact hetzelfde gedachtengoed als geradicaliseerde moslims, dus. Al zien ze dat zelf niet zo, natuurlijk. Ironisch genoeg.

De huidige generatie 'stoere straatventjes' is niet zo'n lekker stelletje. De Nederlandse versie niet, de andere versies ook niet. Allemaal dat gemaakte straataccentje. Het is kanker dit en kanker dat, hoertje dit en hoertje dat, rondhangen met die vreselijke Gucci-tasjes, meisjes lastigvallen en overall een verstoorde kijk op van alles en nog wat. Imho. En sommigen zijn al boven de 25 jaar en gedragen zich nog altijd zo kansloos.

Ik werk met jonge meiden die het gewoon raar vinden om 'nee' te zeggen als hen om naaktfoto's wordt gevraagd. 'Want dan ben ik een arrogante bitch en vindt ie mij niet leuk'. Schokkend, eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
03-01-2018 21:48
Nah. Wat Moiren al schrijft, de huidige fans verwachten dit van hem. Jonkies vinden het leuk, lekker ouders een beetje stangen. Uiteindelijk komt er een ander, jonger (hopelijk attractiever) figuur die dan 'de shit' is. Dat het merendeel van de forummers* nog geen twee liedjes van hem kunnen opnoemen zonder Google zegt al genoeg over zijn doelgroep.

Dit soort mannetjes moet het hebben van snel kunnen cashen want over een jaar of twee weet niemand meer wie boef is. Dan is zijn publiek doorgegroeid naar een andere fase. Dan is Boef zoals zovele rappers of bekeerd, of gedetineerd of verslaafd. En misschien gaat het wel heel erg slecht en zien we hem alleen terug bij Tell Sell en Heel Holland Zingt.


*M.u.v. de dames en heren met inhuizige pubers :-D
Of hij eindigt als zijn manager, Ali B.
Alle reacties Link kopieren
Alle papa's en mama's maken zich heel erg boos en druk en bestormen de fora om hun woede en ongenoegen te uiten. Ondertussen zit het kroost de nieuwste nummer van Boef te streamen.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
03-01-2018 21:01
Ja, gerard Joling bijvoorbeeld (al is die dan ondertussen wat meer aangebraden qua tint) zegt ook heel vaak heel rare dingen, maar hij trekt een mooi shirt aan en slijmt wat en is toch niet van de tv te slaan.
https://joop.bnnvara.nl/kijk-nou/gerard ... chtelingen
Gordon is ook wat bruinig vaak en die doet raar tegen chinezen (oa).
Toch fijn dat ook mensen met een tint vaak een tweede, derde etc kans krijgen toch?

:facepalm:
Zo vergevingsgezind sprak jij niet op het voetbal Inside -topic over een uitspraak die niet kan tippen aan die minachtende belediging van die rapper.
Gordon en Joling maken domme gekheid, maar die gaan niet serieus een grote groep zo beledigen zoals die rapper dat deed.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
03-01-2018 20:19
Vraagt nou echt niemand zich af wat de beweegredenen zijn om iemand die heel duidelijk zijn mening ventileert zoveel aandacht te geven?
Aandacht voor de rapper?? Nee, aandacht én een duidelijk weerwoord geven voor de westerse vrouw. Iemand duidelijk maken dat hij onzin zegt. Want als men die belediging 'toestaat' worden het alleen maar meer beledigingen. Ik zou willen dat bv de badmeesters in het Haagse zwembad direct vanaf het begin goed hadden opgetreden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
03-01-2018 20:28
Wat is er gebeurd met ‘Wat een eikel’ (verder schouderophalen en doorgaan met je leven).

Ik weet het al: we moeten een mening hebben die ergens in de media terug te vinden is. Is het niet omdat we er geld mee verdienen, dan wel omdat we er aandacht mee krijgen dan wel (en dit is nog wel het ergste vind ik) omdat we willen toetsen hoe onze mening afsteekt tegen het algemeen sentiment erover.

Man man man.

Ik noemde het islamabad als voorbeeld. Als er niet meteen goed word opgetreden is het hek van de dam en krijg je machtsmisbruik en oorlogstoestanden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
03-01-2018 22:10
Maar Boef verschijnt nu overal om zijn excuses aan te bieden. En fans zullen ook daar naar kijken. En zo krijgen ze ook mee hoe erover gedacht wordt.
dit
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
03-01-2018 23:37
dit
Nee joh.
missie_m schreef:
03-01-2018 23:37
dit
Zijn excuses zijn niet oprecht en gemeend. Dat weten wij en dat weten zijn fans ook.
Let maar op een volgende rap.

De enige reden is dat zijn inkomsten minder worden als hij geen excuses had aangeboden. Een charmeoffensief .
Het is een schijnheilig ventje. En deze gladde jongen doet veel voor geld, dus ook excuses aanbieden maar hij meent er geen reet van
Alle reacties Link kopieren
Morduchen schreef:
03-01-2018 23:14
Of hij eindigt als zijn manager, Ali B.
Nee. Ali B was een net niet straatjongen. Net voor zijn wilde jaren verscheept naar Almere. Hij wilde wel maar bleef toch te knuffelig. Te lief. Beetje schoenen jatten in de moskee en dan naar Marokko verscheept worden voor een heropvoeding. Beetje shout outs geven naar zijn 'anti's en yoego's' in the 'ghetto' (waar alleen Akon dan in een daadwerkelijk noemenswaardig getto werd gefilmd, Ali B zat op een wipkip in een keurig speeltuintje met rubberen tegels in de Bijlmer). Ali B was vanaf dag 1 laagdrempelig, in houding en teksten.

Die zelfbenoemde Erdohanstrijder, die Ismail Ilgun, die gaat eerder de richting van Ali B op. Maar ik denk dat hij geen echte muzikale kwaliteiten heeft.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
03-01-2018 23:08
Er zijn genoeg jongens en heren die dit echt vinden, terwijl hun ouders het niet eens vinden. Zat mannen die het roerend met Boef eens zijn. Ook vrouwen, trouwens. Uit andere culturen, ohja absoluut. Dat bagatelliseer ik niet. Maar ook gewoon mannen in mijn dorp. Homo's zijn niet goed, buitenlanders ook niet, vrouwen moeten hun bek houden en vooral het eten klaar hebben om 17:30 want anders..., eigen vriendin wordt voor slet uitgemaakt als ze met een andere jongen staat te kletsen, enzovoort. Eigenlijk exact hetzelfde gedachtengoed als geradicaliseerde moslims, dus. Al zien ze dat zelf niet zo, natuurlijk. Ironisch genoeg.

De huidige generatie 'stoere straatventjes' is niet zo'n lekker stelletje. De Nederlandse versie niet, de andere versies ook niet. Allemaal dat gemaakte straataccentje. Het is kanker dit en kanker dat, hoertje dit en hoertje dat, rondhangen met die vreselijke Gucci-tasjes, meisjes lastigvallen en overall een verstoorde kijk op van alles en nog wat. Imho. En sommigen zijn al boven de 25 jaar en gedragen zich nog altijd zo kansloos.

Ik werk met jonge meiden die het gewoon raar vinden om 'nee' te zeggen als hen om naaktfoto's wordt gevraagd. 'Want dan ben ik een arrogante bitch en vindt ie mij niet leuk'. Schokkend, eigenlijk.
Dat is ook schokkend. Ik kom dit soort kwetsbare meisjes niet zo vaak tegen maar het blijft echt weer schrikken als je er wel bij uitkomt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Misschien zijn we allemaal ook wel te hard voor het boefje. Is hij gewoon laag begaafd en afkomstig uit een eenvoudig sociaal milieu.

Laten we hem voorlopig maar met rust laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven