Kijk, DIT is een dictatuur.

02-08-2021 13:49 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk, beste jongens en meisjes. Hier hebben we het over een echte dictatuur.
https://nos.nl/l/2392018
Wit-Russische atlete afgevoerd naar vliegveld na kritiek op coach
Eventjes voor alle mensen die roepen dat Nederland een dictatuur is.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heeft ze in Polen asiel aangevraagd en een visum gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt op die beelden waarin ze direct op camera hulp vraagt aan het Olympisch Comité zien hoe bang ze is.

Haar man en haar kind zijn volgens berichten veilig de grens naar Oekraïne overgestoken zodat ze ergens samen kunnen zijn, en ze niet onder druk gezet kunnen worden om haar te raken.
https://twitter.com/nexta_tv
nounou
Ja, afschuwelijk!

Ik kan dan ook echt kwaad worden op mensen die roepen dat Nederland een dictatuur is of elke vergelijking met de pandemie/vaccinatie en de tweede wereldoorlog. Dat anti-vaxxers zich gelijkstellen aan de Joden in de jaren 30/40. >:-(
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat alles goed afloopt met haar.
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je het over. Niemand (of bijna niemand) die roept dat NL een dictatuur is.
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
02-08-2021 15:25
Waar heb je het over. Niemand (of bijna niemand) die roept dat NL een dictatuur is.

Ik had een verrassend aantal mensen op mijn tijdlijn die Nederland een dictatuur noemden. Inclusief WOII vergelijkingen. Ik weet niet precies hoeveel mensen Nederland een dictatuur noemen, maar ze schreeuwen verrassend hard.
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
02-08-2021 15:25
Waar heb je het over. Niemand (of bijna niemand) die roept dat NL een dictatuur is.

Ze staan elke week wel ergens te demonstreren en zijn verrekte luid aanwezig op sociale media.
Het zullen er in totaal niet meer dan hooguit een paar duizend zijn, en die zijn niet allemaal zo radicaal, maar ze helemaal negeren lukt niet.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
02-08-2021 15:30
Ik had een verrassend aantal mensen op mijn tijdlijn die Nederland een dictatuur noemden. Inclusief WOII vergelijkingen. Ik weet niet precies hoeveel mensen Nederland een dictatuur noemen, maar ze schreeuwen verrassend hard.

Per saldo stelt dat niks voor.
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
02-08-2021 15:33
Per saldo stelt dat niks voor.

Hoeveel procent van de Nederlandse bevolking stelt dan dat Nederland een dictatuur is?
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
02-08-2021 15:35
Hoeveel procent van de Nederlandse bevolking stelt dan dat Nederland een dictatuur is?

Ja moet je aan TO vragen.
Alle reacties Link kopieren
Jup, ik zie dat soort mensen ook op m'n tijdlijn. Twee ook die docent zijn op een middelbare school, eentje notabene geschiedenis en maatschappijleer. Levensgevaarlijk dat soort gekken.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Bah wat naar! Ziet er naar uit dat het IOC daadkrachtig heeft opgetreden, gelukkig maar.
Gatver wat een een openingpost. Goed dat je ons even toespreekt, TO. Man man man...
Alle reacties Link kopieren
NO-seven schreef:
02-08-2021 16:18
Gatver wat een een openingpost. Goed dat je ons even toespreekt, TO. Man man man...
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
Vraag blijft,why is the rum gone?
LaFolie schreef:
02-08-2021 15:42
Jup, ik zie dat soort mensen ook op m'n tijdlijn. Twee ook die docent zijn op een middelbare school, eentje notabene geschiedenis en maatschappijleer. Levensgevaarlijk dat soort gekken.

En die mag nog op die school lesgeven? O_O

Ik moest er toch niet achter komen dat zo'n mafkees mijn kind maatschappijleer zou geven hoor! :furious:
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
02-08-2021 14:11
Je kunt op die beelden waarin ze direct op camera hulp vraagt aan het Olympisch Comité zien hoe bang ze is.

Haar man en haar kind zijn volgens berichten veilig de grens naar Oekraïne overgestoken zodat ze ergens samen kunnen zijn, en ze niet onder druk gezet kunnen worden om haar te raken.
https://twitter.com/nexta_tv
Oh goed te lezen, het is verschrikkelijk wat ze met iemands familie kunnen doen dan.
Alle reacties Link kopieren
Nu vrezen ze alleen voor haar ouders....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
02-08-2021 15:25
Waar heb je het over. Niemand (of bijna niemand) die roept dat NL een dictatuur is.
Ik hoor het heel vaak.
Belasting betalen en niet zelf mogen bepalen hoe het wordt uitgegeven is slavernij, heb ik ook weleens gehoord. En mensen vinden een mondkapje op en een avondklok al een traumatisch gegeven.
Mensen zijn echt stront verwend.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
02-08-2021 20:11
Nu vrezen ze alleen voor haar ouders....
Echt absurde praktijken.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven