Kylie Jenner jongste selfmade miljardair ooit

16-07-2018 09:59 698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forbes heeft Kylie Jenner uitgeroepen tot jongste selfmade miljardair ooit.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:59
Reden: Openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
74.63% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
18-07-2018 21:12
Selfmade instagrammer of..?
En wat is een post van jou waard?
:proud:
.
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
18-07-2018 21:12
Selfmade instagrammer of..?
.
jillian69 wijzigde dit bericht op 03-08-2018 10:50
35.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
jillian69 wijzigde dit bericht op 03-08-2018 10:46
99.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
18-07-2018 21:14
En wat is een post van jou waard?
:proud:
Ik moet het doen met reacties en likes. Zolang het mijn ego maar teder streelt. Daar doe je het toch voor? :heart:
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
18-07-2018 21:20
Ik moet het doen met reacties en likes. Zolang het mijn ego maar teder streelt. Daar doe je het toch voor? :heart:
:-D
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
18-07-2018 21:17
Haha, vind ik wel. Heb er hard voor gewerkt. En het gaat om eigen creaties, dus goedkoop fotootjes scoren gaat niet.
Leuk hoor. :)
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
18-07-2018 21:20
Ik moet het doen met reacties en likes. Zolang het mijn ego maar teder streelt. Daar doe je het toch voor? :heart:
De Kardashians niet hoor :P
.
RégineFilange schreef:
18-07-2018 20:31
Ik wil best mijn hand in eigen boezem steken dat mijn eerste post op dit topic niet zo aardig was, maar wat ik al voorzag is precies wat er gebeurde; de TO wilde een van haar stokpaardjes behandelen (een mix van stokpaardjes was dit topic eigenlijk), en dit moest gewoon uit de hand lopen.

In de kern een interessant onderwerp hoor, maar dat komt niet echt van de grond als je er zo vooringenomen in staat en alleen maar één soort reactie duldt.
Hoezo? Het is toch niet van levensbelang dat de to een op een je mening overneemt om een leuke discussie te voeren.
Er ontstaan op dit forum de prachtigste discussies op topics waar de to niet eens zelf meepost.
Zonder de hele geschiedenis van een to erbij te slepen, sneren naar iemands veronderstelde beroep etc.
ik snap werkelijk waar niet het ' geef toe! GEEF TOE!'gebrul
en de zielige manier van bevestiging zoeken ('krijg ik geen reactie die me gelijk geeft, dan is de to een dictator') van sommige posters hier.
De hele discussie even erbuiten gelaten: ik vind haar niet selfmade.
Mensen als Cristiano Ronaldo wel. Die komen van niks. Die had niet eens een waterdicht dak vroeger zo arm was zijn familie. Daar heb ik enorm veel respect voor. Maar Kylie Jenner ( moest googlen wie dat was ), heeft wel een opstapje gehad natuurlijk. Een grote ook. Knap hoor dat ze zoveel omzet gemaakt heeft, maar selfmade vind ik echt het verkeerde woord.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
19-07-2018 04:40
Hoezo? Het is toch niet van levensbelang dat de to een op een je mening overneemt om een leuke discussie te voeren.
Er ontstaan op dit forum de prachtigste discussies op topics waar de to niet eens zelf meepost.
Zonder de hele geschiedenis van een to erbij te slepen, sneren naar iemands veronderstelde beroep etc.
ik snap werkelijk waar niet het ' geef toe! GEEF TOE!'gebrul
en de zielige manier van bevestiging zoeken ('krijg ik geen reactie die me gelijk geeft, dan is de to een dictator') van sommige posters hier.
Ach gut, jij moet ook nog even je plasje eroverheen doen, nadat deze discussie allang uitgedoofd was. Ter info, TO is geen dictator, ze is een stampvoetend klein kind. Zeker als ze geen gelijk krijgt en Heeft.

En dat, was mijn plasje. :mrgreen:
En betreft mijn groene smiley, je weet toch? Mensen die nogal simpel reageren zonder dure nietszeggende woorden en smiley's gebruiken, zijn nogal erg simpel en dommig, geen discussievoer volgens de gedachtegang van TO. Staat ergens op napraat, zoek en gij zult vinden.
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor ; de forummers met de kortste tenen hebben weer eens toegeslagen. Hoop dat het lekker voelt, want trots kunnen jullie onmogelijk zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Is het nou nog steeds gaande hier.. dat zit toch diep zeg..
Nou ja.. dat dus..
Dicca schreef:
20-07-2018 17:18
Ach gut, jij moet ook nog even je plasje eroverheen doen, nadat deze discussie allang uitgedoofd was. Ter info, TO is geen dictator, ze is een stampvoetend klein kind. Zeker als ze geen gelijk krijgt en Heeft.

En dat, was mijn plasje. :mrgreen:
En betreft mijn groene smiley, je weet toch? Mensen die nogal simpel reageren zonder dure nietszeggende woorden en smiley's gebruiken, zijn nogal erg simpel en dommig, geen discussievoer volgens de gedachtegang van TO. Staat ergens op napraat, zoek en gij zult vinden.
Wat een nare toon van posten, wat is er met je?
Alle reacties Link kopieren
Zou dit offline nou ook gebeuren?

Tante X zegt op een feestje "goh, die Kylie Jenner is pas 20 en al miljardair, helemaal selfmade!" En dan zegt neef Y "selfmade, laat me niet lachen, hebbie die familie gezien? Een en al kruiwagen en familiegeld!"

En dat dan de hele familie (inclusief opa die nog nooit op Instagram geweest is en dronken oom Z die alleen maar de boel wil opstoken) een paar uur later hysterisch zitten te gillen, hapjes door de kamer gooien, glazen breken, Tante X hem gesmeerd is en neef Y triomfantelijk naar oma is gerend om te klagen over alles en iedereen.

En er een heleboel buren door het raam staan mee te kijken.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel gezellig, dat wel :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Genoeg selfmade zuigers hier zo te lezen.
Kijk, zij is nou echt self-made:

https://www.harpersbazaar.com/beauty/ma ... ne-billion

:worship:
MevrouwJack schreef:
20-07-2018 21:14
Zou dit offline nou ook gebeuren?

Tante X zegt op een feestje "goh, die Kylie Jenner is pas 20 en al miljardair, helemaal selfmade!" En dan zegt neef Y "selfmade, laat me niet lachen, hebbie die familie gezien? Een en al kruiwagen en familiegeld!"

En dat dan de hele familie (inclusief opa die nog nooit op Instagram geweest is en dronken oom Z die alleen maar de boel wil opstoken) een paar uur later hysterisch zitten te gillen, hapjes door de kamer gooien, glazen breken, Tante X hem gesmeerd is en neef Y triomfantelijk naar oma is gerend om te klagen over alles en iedereen.

En er een heleboel buren door het raam staan mee te kijken.
Standaard feestje bij mijn schoonfamilie ;)
Hetvrijewoord schreef:
21-07-2018 16:11
Kijk, zij is nou echt self-made:

https://www.harpersbazaar.com/beauty/ma ... ne-billion

:worship:
Ik kende haar niet, heeft ze heel knap gedaan. Die hadden ze beter op de cover kunnen zetten.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
20-07-2018 21:14
Zou dit offline nou ook gebeuren?

Tante X zegt op een feestje "goh, die Kylie Jenner is pas 20 en al miljardair, helemaal selfmade!" En dan zegt neef Y "selfmade, laat me niet lachen, hebbie die familie gezien? Een en al kruiwagen en familiegeld!"

En dat dan de hele familie (inclusief opa die nog nooit op Instagram geweest is en dronken oom Z die alleen maar de boel wil opstoken) een paar uur later hysterisch zitten te gillen, hapjes door de kamer gooien, glazen breken, Tante X hem gesmeerd is en neef Y triomfantelijk naar oma is gerend om te klagen over alles en iedereen.

En er een heleboel buren door het raam staan mee te kijken.
Offline verzamelen de mensen die TanteX niet trekken zich als vanzelf aan de andere kant van de kamer en negeren ze haar.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Er is nog zo'n forumster waarbij je al weet hoe zo'n topic gaat eindigen. En dat ligt niet aan de rest van de forummers. Meestal.

Dat mensen het nog voor haar opnemen. Briljante HRS.
MevrouwJack schreef:
20-07-2018 21:14
Zou dit offline nou ook gebeuren?

Tante X zegt op een feestje "goh, die Kylie Jenner is pas 20 en al miljardair, helemaal selfmade!" En dan zegt neef Y "selfmade, laat me niet lachen, hebbie die familie gezien? Een en al kruiwagen en familiegeld!"

En dat dan de hele familie (inclusief opa die nog nooit op Instagram geweest is en dronken oom Z die alleen maar de boel wil opstoken) een paar uur later hysterisch zitten te gillen, hapjes door de kamer gooien, glazen breken, Tante X hem gesmeerd is en neef Y triomfantelijk naar oma is gerend om te klagen over alles en iedereen.

En er een heleboel buren door het raam staan mee te kijken.
Zo gaat dat er toch op elk feestje aan toe?
Ik vind het helemaal niet zo raar dat er een discussie ontstaat over wat "self made" nu eigenlijk inhoudt. Zelf heb ik daar ook het ouderwetse "van krantenjongen tot miljonair"-gevoel bij. Dat zo'n jonge meid die in feite alles al heeft bereid is om de handen uit de mouwen te steken vind ik ergens wel bewonderingswaardig. Dat groot geld zo makkelijk naar groot geld stroomt is een economisch probleem dat ik eerder verontrustend vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven