Nederlandse studente (22) ontdekt zwangerschap pas

02-09-2018 13:09 33 berichten
https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/nede ... ens-weeen/

Ik kan scheel zijn hoor maar het is toch een Belg? :-[

En als Liselot wat beter het artikel had overgenomen, had de plaatsnaam ook een hint kunnen wezen dat het om een Belg gaat. Als ze het al niet kon zien aan de namen van de ouders: Lovely Dewolf & Arno De Reycke. Voor zover ik weet schrijven Nederlanders de achternaam niet met het tussenvoegsel er aan vast óf met een hoofdletter..
Onkruit schreef:
02-09-2018 15:50
Dit vind ik wel een heel sneue vergelijking.
Dit betrof een meisje dat door incest zwanger werd, een intens triest verhaal.
Niet te vergelijken met bovenstaande gebeurtenissen.
Dat doet er verder toch niet aan af dat ze beide zwanger waren zonder het te weten en de omgeving het niet opmerkte?
Jess33 schreef:
02-09-2018 14:54
Maite is een Spaanse naam..

Ik bedoelde te schrijven dat de naam vaker in BE dan in NL wordt gegeven, maar ik was lui ;-)
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
02-09-2018 16:46
Dat doet er verder toch niet aan af dat ze beide zwanger waren zonder het te weten en de omgeving het niet opmerkte?
Dat is inderdaad de insteek. Het "ongeloof" over dat iemand niet zou weten dat ze zwanger is.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nemaìn’ schreef:
02-09-2018 14:28
www.topomania.nl

Voor de blogster.
Oh, die vond mijn zoon altijd zo leuk! Hij had altijd een tien voor topo als ie ermee aan de gang was geweest :love:
Ooit las ik van een meisje/vrouw die naar toilet ging en daar schrok.......baby lag bijna in toiletpot.
Ik kan me er voor mezelf ook niks bij voorstellen. Ik ben twee keer zwanger geweest, en beide keren wist ik het al toen ik nog niet eens over tijd was. Wat ook niet erg gebruikelijk is als ik al die topics hier moet geloven, dus waarom zou het andere uiterste dan ook niet kunnen voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
02-09-2018 13:27
Misschien gaat de online-redactie nu echt onsamenhangende verhaaltjes schrijven om het niveau lekker laag te houden ?
Een Nederlandse kan natuurlijk wel in België studeren, de collegekosten schijnen in België een stuk lager te zijn, en de universiteiten soms nog beter.
9 maanden niet menstrueren en dan denken aan nierstenen ?
Hopelijk studeert ze geen geneeskunde :facepalm:



Hopelijk rookt en blowt ze niet.....of wat ze nog meer gebruikte bij "zwaar feesten".....
Er was toch zo'n programma op tlc, I didn't know I was pregnant? Daar zaten ook echt wel wat heftige verhalen tussen, bijv van een studente die in de wc haar baby kreeg.
Ik denk dat als je bezig bent met zwanger worden en weet dat je zwanger bent, je de klachten wel anders ervaart dan wanneer je daar totaal niet mee bezig bent. Als je dan een paar weken misselijk bent denk je waarschijnlijk eerder aan een aanhoudend griepje ofzo. Alleen dat je buik niet groeit kan ik me dus echt niet voorstellen (ik geloof het wel hoor, maar moeilijk voor te stellen). En ik had bij beide kinderen dat ik tegen het einde steeds zo'n arm of been van binnen helemaal langs m'n buik voelde bewegen, best een 'eng' gevoel, hoe moet je zoiets ervaren als je neit weet dat je zwanger bent? Dan denk je toch dat er een alien in je buik zit ofzo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven