Nederlandse traditie: Chinezen schofferen

10-02-2020 17:09 926 berichten
Alle reacties Link kopieren
Carnavalsliederen over “stinkchinezen”, scheldpartijen en mishandelingen. Het boreale deel van Nederland laat zich weer van zijn beste kant zien.
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... ronavirus/
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
S-Meds schreef:
13-02-2020 22:32
verder ben ik nog benieuwd welke specifieke groepering zich nu zo schuldig maakt aan anti semitisme
Vul het maar in Meds, daar ben jij pikeur in. En dan ook nog even mijn post quoten waarin staat dat ik anti allochtonen ben.
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
13-02-2020 22:19
Mooi, maar ik had het specifiek over de provincie Holland en die meneer Black ken ik niet.

Je denkt nogal zwart wit Emmer zegt het niet dus dan moet het wel uit dergelijke hoek komen.

Had je nog nagedacht over Millenials die volgens jou niet kunnen lijden onder de Duitse bezetting ? Wellicht kun je dat nog even toelichten.

Hier mijn gelijk:
Crew members died primarily from fevers (probably malaria) and slaves died primarily from gastrointestinal diseases. Annual death rates in this activity were 230 per thousand among the crew and 83 per thousand among slaves.
https://www.nber.org/papers/w1540

Waarom over de provincie Holland? De slavenhandel was op een gegeven moment vooral in handen van de Zeeuwen.

Over die Millennials heb ik al toegelicht dat het niet zo is dat zij lijden onder de Duitse bezetting destijds. De mensen die dit hebben meegemaakt (zoals mijn vader) zijn bijna allemaal dood. Het is echt van de zotte om te beweren dat je daardoor in je dagelijkse leven wordt gehinderd. Je leeft als millennial in een droommaatschappij.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
13-02-2020 22:32
verder ben ik nog benieuwd welke specifieke groepering zich nu zo schuldig maakt aan anti semitisme
Marokkanen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
13-02-2020 22:32
verder ben ik nog benieuwd welke specifieke groepering zich nu zo schuldig maakt aan anti semitisme
.
Vragen naar de bekende weg? Laat maar weten of je een aanwijzing kan ontdekken in dit filmpje:
https://youtu.be/o0m9nEafBE4?t=62
Alle reacties Link kopieren
Mouthgard schreef:
13-02-2020 22:35
Hier mijn gelijk:
Crew members died primarily from fevers (probably malaria) and slaves died primarily from gastrointestinal diseases. Annual death rates in this activity were 230 per thousand among the crew and 83 per thousand among slaves.
https://www.nber.org/papers/w1540

Waarom over de provincie Holland? De slavenhandel was op een gegeven moment vooral in handen van de Zeeuwen.

Over die Millennials heb ik al toegelicht dat het niet zo is dat zij lijden onder de Duitse bezetting destijds. De mensen die dit hebben meegemaakt (zoals mijn vader) zijn bijna allemaal dood. Het is echt van de zotte om te beweren dat je daardoor in je dagelijkse leven wordt gehinderd. Je leeft als millennial in een droommaatschappij.
Behalve in Duitsland want daar gaat iedereen nog steeds gebukt onder het collectieve schuldgevoel over WO2.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
13-02-2020 22:31
Voor millenials was de Tweede Wereldoorlog als minstens 60 jaar geleden toen ze geboren werden en natuurlijk hebben ze daar weinig binding mee. Voor hen is het een gebeurtenis die al zo lang in het verleden ligt, dat ze zelfs vaak geen mensen meer kennen die die oorlog bewust hebben meegemaakt. Immers, hun ouders zijn vaak in de jaren '70 geboren, en hun grootouders rond 1950. Dus zelfs hun grootouders hebben geen enkele eigen herinnering meer aan die oorlog. Het lijkt me dan ook sterk dat millenials nog een daadwerkelijk lijden voelen ten gevolge van de Tweede Wereldoorlog.
Dat is kul, holocaust overlevers geven trauma 's in sommige gevallen door aan volgende generaties.

Dat is al lang bewezen, dus inmiddels heeft generatie 3 nog steeds te kampen met psychische problemen.
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
13-02-2020 22:42
Dat is kul, holocaust overlevers geven trauma 's in sommige gevallen door aan volgende generaties.

Dat is al lang bewezen, dus inmiddels heeft generatie 3 nog steeds te kampen met psychische problemen.
Millenials zijn generatie 4, want zelfs hun grootouders zijn meestal NA de oorlog geboren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Mouthgard schreef:
13-02-2020 22:35
Hier mijn gelijk:
Crew members died primarily from fevers (probably malaria) and slaves died primarily from gastrointestinal diseases. Annual death rates in this activity were 230 per thousand among the crew and 83 per thousand among slaves.
https://www.nber.org/papers/w1540

Waarom over de provincie Holland? De slavenhandel was op een gegeven moment vooral in handen van de Zeeuwen.

Over die Millennials heb ik al toegelicht dat het niet zo is dat zij lijden onder de Duitse bezetting destijds. De mensen die dit hebben meegemaakt (zoals mijn vader) zijn bijna allemaal dood. Het is echt van de zotte om te beweren dat je daardoor in je dagelijkse leven wordt gehinderd. Je leeft als millennial in een droommaatschappij.
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/06/25/ec ... j-a3965064

Omdat ik om 05.30 weer moet opstaan en een uur later in mijn linkse door kindslaafgeproduceerde auto moet stappen als actief lid van een droommaatschappij ga ik maar slapen.

Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ja, de slavenhandel gaan we relativeren, de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust, dat is al zo lang geleden, dat doet er ook niet meer toe.
Weet je wat pas erg is: je treinkaartje moeten laten zien aan een controleur met Marokkaanse roots! Een schande is het.
Dat is het tegenwoordige leed waar we diep gebukt onder gaan.

En dat allemaal in een topic over een walgelijk lied van een dj genaamd Lex Gaarthuis die de intelligentie en empathie van een doperwt bezit.

Sorry, doperwten.
nounou
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
13-02-2020 22:48
Millenials zijn generatie 4, want zelfs hun grootouders zijn meestal NA de oorlog geboren.
Interessant Millenials geboren vanaf 1981.
Ik kom niet uit '81 maar heb echt ouders uit 1944-1950
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
13-02-2020 22:48
Millenials zijn generatie 4, want zelfs hun grootouders zijn meestal NA de oorlog geboren.
Klopt.

Mijn verrotte, beschadigde en deels uitgemoorde familie bestaat gewoon uit psychoten.
En die verwende rotzakken, ik voorop, moeten eens ophouden met het doorgeven van beschadigingen. Vooral de pogingen om dat níet te doen werken enorm contraproductief.
Eigenlijk zouden we een voortplantverbod moeten krijgen.

Maar ja....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
13-02-2020 22:50
Ja, de slavenhandel gaan we relativeren, de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust, dat is al zo lang geleden, dat doet er ook niet meer toe.
Weet je wat pas erg is: je treinkaartje moeten laten zien aan een controleur met Marokkaanse roots! Een schande is het.
Dat is het tegenwoordige leed waar we diep gebukt onder gaan.

En dat allemaal in een topic over een walgelijk lied van een dj genaamd Lex Gaarthuis die de intelligentie en empathie van een doperwt bezit.

Sorry, doperwten.
Mooi toch wat er aan de oppervlakte komt.

Opdat het nooit meer gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
13-02-2020 22:54
Klopt.

Mijn verrotte, beschadigde en deels uitgemoorde familie bestaat gewoon uit psychoten.
En die verwende rotzakken, ik voorop, moeten eens ophouden met het doorgeven van beschadigingen. Vooral de pogingen om dat níet te doen werken enorm contraproductief.
Eigenlijk zouden we een voortplantverbod moeten krijgen.

Maar ja....
Gezien het feit dat ik uit een familie kom die grotendeels in de kampen is omgekomen, een moeder had die in de Tweede Wereldoorlog haar oom, tante en nichtje heeft zien wegvoeren en tot aan haar dood nachtmerries had waarin ze haar nichtje en tante opnieuw hoorde gillen, behoud ik me het recht voor niet op deze post in te gaan verder.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
13-02-2020 22:48
Millenials zijn generatie 4, want zelfs hun grootouders zijn meestal NA de oorlog geboren.
Dat klopt en daarom is de herdenking op 4 mei zo belangrijk en moet het geen herdenking worden van alle slachtoffers wereldwijd van welke oorlog dan ook.
Prima dat die doden ook herdacht worden maar daar zijn de overige 364 dagen per jaar voor.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
13-02-2020 22:58
Dat klopt en daarom is de herdenking op 4 mei zo belangrijk en moet het geen herdenking worden van alle slachtoffers wereldwijd van welke oorlog dan ook.
Prima dat die doden ook herdacht worden maar daar zijn de overige 364 dagen per jaar voor.
Geheel met je eens.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
ardni schreef:
13-02-2020 22:55
Mooi toch wat er aan de oppervlakte komt.

Opdat het nooit meer gebeurd.
schokkend eigenlijk, deze pijler is het echt het riool van het internet.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
13-02-2020 22:54
Klopt.

Mijn verrotte, beschadigde en deels uitgemoorde familie bestaat gewoon uit psychoten.
En die verwende rotzakken, ik voorop, moeten eens ophouden met het doorgeven van beschadigingen. Vooral de pogingen om dat níet te doen werken enorm contraproductief.
Eigenlijk zouden we een voortplantverbod moeten krijgen.

Maar ja....
Dussss.

Fijn dat jij geen problemen hebt, wel fijn dat de mensen die wel vastlopen de erkenning en hulp krijgen die ze nodig hebben.
Zonder dat iemand roept dat het hun niet is overkomen en dat men geen recht van spreken heeft. Dat de klachten ongegrond zijn omdat niet iedereen met deze problematiek kampt.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
13-02-2020 22:58
Dat klopt en daarom is de herdenking op 4 mei zo belangrijk en moet het geen herdenking worden van alle slachtoffers wereldwijd van welke oorlog dan ook.
Prima dat die doden ook herdacht worden maar daar zijn de overige 364 dagen per jaar voor.
Klopt zeker niet.
ardni schreef:
13-02-2020 23:02
Klopt zeker niet.
nope
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
13-02-2020 22:50
Ja, de slavenhandel gaan we relativeren, de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust, dat is al zo lang geleden, dat doet er ook niet meer toe.
Weet je wat pas erg is: je treinkaartje moeten laten zien aan een controleur met Marokkaanse roots! Een schande is het.
Dat is het tegenwoordige leed waar we diep gebukt onder gaan.

En dat allemaal in een topic over een walgelijk lied van een dj genaamd Lex Gaarthuis die de intelligentie en empathie van een doperwt bezit.

Sorry, doperwten.
Je hoeft niets te relativeren, maar hou je wel bij de feiten.
Verder is het wel raadzaam om ervan te leren en juist de HUIDIGE problemen aan te pakken, bijvoorbeeld de bestaande slavernij in Qatar of China, het oprukkende islamofacisme en conflicten zoals in Israel, Turkije etc. Eigen veilige staatjes voor de Koerden, Oeigoeren, Rohingya's etc.

Blijven treuren om Romeinen, Nazi's of Suriname heeft geen zin.
Mouthgard schreef:
13-02-2020 23:03
Je hoeft niets te relativeren, maar hou je wel bij de feiten.
Verder is het wel raadzaam om ervan te leren en juist de HUIDIGE problemen aan te pakken, bijvoorbeeld de bestaande slavernij in Qatar of China, het oprukkende islamofacisme en conflicten zoals in Israel, Turkije etc. Eigen veilige staatjes voor de Koerden, Oeigoeren, Rohingya's etc.

Blijven treuren om Romeinen, Nazi's of Suriname heeft geen zin.
we hebben het over nederland he? je gaat echt enorm off topic steeds
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
13-02-2020 23:01
Dussss.

Fijn dat jij geen problemen hebt, wel fijn dat de mensen die wel vastlopen de erkenning en hulp krijgen die ze nodig hebben.
Zonder dat iemand roept dat het hun niet is overkomen en dat men geen recht van spreken heeft. Dat de klachten ongegrond zijn omdat niet iedereen met deze problematiek kampt.
Ik was sarcastisch hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
13-02-2020 23:02
Klopt zeker niet.
Want? Slachtoffers van andere oorlogen herdenk je maar op een andere dag maar niet op 4 mei laat dát nou gewoon een herdenking blijven van de slachtoffers van WO2.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Exit, niet alleen nabestaanden van holocaust slachtoffers, oorlogstrauma's en anderen soorten trauma's eveneens.
Word veel onderzoek naar gedaan, maar dat zal wel Millenials psychologie zijn he.
Linkse Millenials psychologie :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
13-02-2020 23:05
Want? Slachtoffers van andere oorlogen herdenk je maar op een andere dag maar niet op 4 mei laat dát nou gewoon een herdenking blijven van de slachtoffers van WO2.
Generatie 4 . Verhaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven