Nieuwe ontwikkelingen in de zaak Madeleine McCann deel 2

16-06-2020 19:56 2679 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou het dan eindelijk opgelost worden?
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/du ... ~aae8cd5b/

Was het de Duitser met de camper? Wie was de mysterieuze man die 's middags rond appartement 5a sloop? Wat was de rol van de paus? Waarom zijn de telefoongegevens gewist? Hoe betrouwbaar zijn de snifferdogs en wat is de rol van de ouders?

Omdat de politie er niet uit komt nemen wij hier op VIVA onze verantwoordelijkheid en speuren verder.

Blijf meeschrijven dan heb je altijd een alibi ;)

Linkje naar vorige deel
actueel/heropend-maddie-mccann/list_messages/463385
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2020 09:17
Reden: Juiste link toegevoegd
8.14% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-life22 schreef:
26-02-2024 10:38
Serieus snap je dat zelf niet?!
Je reageert op een post van 5 juni 2023
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
26-02-2024 11:05
Je reageert op een post van 5 juni 2023
Dat is toch niet erg?
Het topic kwam bij mij naar boven omdat iemand hier iets nieuws gepost heeft. Toen zag ik de reactie en reageer erop. Aan mijn mening daarvan is niets veranderd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat ze dan ook al eerder kan zijn verdwenen. Dan is er ineens ook een andere tijdlijn enzo en zou er sowieso sprake zijn van medewerking of achterhouden van zaken van de familie (en vrienden).
Alle reacties Link kopieren Quote
choca schreef:
27-02-2024 08:01
Omdat ze dan ook al eerder kan zijn verdwenen. Dan is er ineens ook een andere tijdlijn enzo en zou er sowieso sprake zijn van medewerking of achterhouden van zaken van de familie (en vrienden).

Precies!
Je kind is verdwenen, er worden uiteenlopende verklaringen gegeven, bij de ouders zijn/waren vraagtekens etc. Juist dan zijn dit (fotoshoppen) soort dingen opvallend en belangrijk om uit te zoeken.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven