Nieuwe ontwikkelingen in de zaak Madeleine McCann deel 2

16-06-2020 19:56 2679 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou het dan eindelijk opgelost worden?
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/du ... ~aae8cd5b/

Was het de Duitser met de camper? Wie was de mysterieuze man die 's middags rond appartement 5a sloop? Wat was de rol van de paus? Waarom zijn de telefoongegevens gewist? Hoe betrouwbaar zijn de snifferdogs en wat is de rol van de ouders?

Omdat de politie er niet uit komt nemen wij hier op VIVA onze verantwoordelijkheid en speuren verder.

Blijf meeschrijven dan heb je altijd een alibi ;)

Linkje naar vorige deel
actueel/heropend-maddie-mccann/list_messages/463385
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2020 09:17
Reden: Juiste link toegevoegd
8.14% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Door een vriendin werd ik gewezen op onderstaande link. Het is van oud-rechercheur Dick Gosewehr, hij heeft niets met de zaak te maken. Maar ik vond het toch interessant om te lezen.

https://www.waarheidsvinding.com/?p=5749
ClaireUnderwood schreef:
07-08-2020 10:33
Door een vriendin werd ik gewezen op onderstaande link. Het is van oud-rechercheur Dick Gosewehr, hij heeft niets met de zaak te maken. Maar ik vond het toch interessant om te lezen.

https://www.waarheidsvinding.com/?p=5749
ja dit is inderdaad bekend
Het hoger beroep van Christian Brückner bij het Europese Hof is afgewezen en hij moet dus nog 7 jaar de cel in wegens de verkrachting in 2005 in Portugal van een 72-jarige vrouw.
Dat betekent dat Brückner bij goed gedrag ergens in 2025 weer op vrije voeten kan komen.
Aangezien er geen enkel bewijs tegen hem is (tot nu toe) in de McCann-zaak zullen we weinig meer van hem horen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaan we helemaal niks meer van horen vrees ik.
Ik blijf benieuwd naar die zogenaamde sterke aanwijzingen van de Duitse politie dat ze niet meer leeft.
Maar ik vrees dat ook deze "doorbraak" weer in de doofpot eindigt.
Cecilie schreef:
29-08-2020 07:33
Ik blijf benieuwd naar die zogenaamde sterke aanwijzingen van de Duitse politie dat ze niet meer leeft.
Maar ik vrees dat ook deze "doorbraak" weer in de doofpot eindigt.
Of ze bluften in de hoop iemand aan het praten te krijgen. Dat scenario is een stuk waarschijnlijker, maar dat past niet in jouw complot misschien.
ikBedoelHetGoed schreef:
29-08-2020 07:54
Of ze bluften in de hoop iemand aan het praten te krijgen. Dat scenario is een stuk waarschijnlijker, maar dat past niet in jouw complot misschien.


Dat kan ook!

Complot?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik vind het ook verdacht stil. Er is volgens mij niets meer gemeld na het ontdekken en onderzoeken van die kelder en ook niet vanuit het Duitse OM of de ouders.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
helaas
ikBedoelHetGoed schreef:
29-08-2020 07:54
Of ze bluften in de hoop iemand aan het praten te krijgen. Dat scenario is een stuk waarschijnlijker, maar dat past niet in jouw complot misschien.
Het was toch wel heel duidelijk dat dat het was. :|
Sophiever schreef:
30-08-2020 13:26
Het was toch wel heel duidelijk dat dat het was. :|
ja joh, dat zeiden we hier toch meteen. Het was een poging om die duitser veroordeeld te krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.ad.nl/buitenland/verdachte- ... ~ad08c03e/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Duitse justitie: Ouders Madeleine McCann hebben hun dochter niet vermoord

https://www.ad.nl/buitenland/duitse-jus ... ~a77e1685/

Verder weinig nieuws, behalve dat het uiterst onwaarschijnlijk is dat Christian B. aangeklaagd zal worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik word een beetje moe van die Duitse justitie. Alsmaar zeuren dat de ouders onschuldig zijn en wijzen naar CB maar ondertussen nergens concreet worden. Stel dat het zo is, dat de McCanns inderdaad onschuldig zijn en CB schuldig, dan wil je toch als ouders zo langzamerhand duidelijkheid in plaats van al die vage hints?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben heel benieuwd naar die onthulling waarvan we van onze stoel zullen vallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
22-09-2020 08:04
Ik word een beetje moe van die Duitse justitie. Alsmaar zeuren dat de ouders onschuldig zijn en wijzen naar CB maar ondertussen nergens concreet worden. Stel dat het zo is, dat de McCanns inderdaad onschuldig zijn en CB schuldig, dan wil je toch als ouders zo langzamerhand duidelijkheid in plaats van al die vage hints?
Inderdaad. Als ze echt iets hadden, hadden we het allang te horen gekregen.
Het lijkt mij dat ze in Duitsland bezig zijn met een zaak en niet met wat men ervan vindt en dat men vindt dat er informatie moet komen. Als ze wat hebben gaan ze dat niet uit de doeken doen als dat de zaak ook maar enigszins zou kunnen schaden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Uit de Telegraaf

De Duitse aanklager Hans Christian Wolters heeft in een interview met de Portugese tv-zender RTP laten weten dat ze „bewijsmateriaal” hebben dat Madeleine McCann niet meer in leven is.


Wat voor bewijs dat dan is, wil Wolters niet zeggen. Volgens de aanklager is het klip en klaar dat de 42-jarige Christian Brückner verantwoordelijk is voor de dood van het meisje. „Veel puzzelstukjes wijzen naar hem. We onderzoeken alleen hem en niemand anders. In dit stadium denken we dat hij alleen heeft gehandeld.” Hij sluit uit dat de ouders van het meisje, die hier eerder van beschuldigd werden, iets te maken hebben met haar dood.



Meer informatie
De advocaat van Brückner, Christian Fuelcher, weerspreekt dit. „Ik kan niet op de details ingaan, maar er is iemand bij deze zaak betrokken die mij essentiële informatie heeft gegeven. Als ik het onthul, zul je van verbazing achterover slaan”, zo laat hij weten aan The Sun.

Een vriend van de ouders van Madeleine zegt in een verklaring dat Kate en Gerry McCann de mogelijkheid dat hun dochter nog leeft openhouden. „Totdat er een lichaam gevonden is dat van Madeleine is, geven Kate en Gerry de hoop niet op.” Volgens deze vriend gaat het stel opnieuw door een moeilijke tijd. „Het zorgt ervoor dat Kate en Gerry in paniek raken en in onzekerheid verkeren, niet wetende of er een doorbraak komt of dat de Duitsers het helaas bij het verkeerde eind hebben.”

Tweede verdachte

Een Portugees onderzoeksprogramma beweerde vrijdag nog dat de politie op zoek zou zijn naar een tweede Duitse man die ten tijde van de ontvoering vlakbij Praia da Luz verbleef, waar Madeleine uit het vakantiehuisje waar ze met haar ouders was, werd ontvoerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
22-09-2020 08:04
Ik word een beetje moe van die Duitse justitie. Alsmaar zeuren dat de ouders onschuldig zijn en wijzen naar CB maar ondertussen nergens concreet worden. Stel dat het zo is, dat de McCanns inderdaad onschuldig zijn en CB schuldig, dan wil je toch als ouders zo langzamerhand duidelijkheid in plaats van al die vage hints?

Ze roepen vanalles en maken harde statements, maar komen nergens met bewijs.
Vind het nu ook irritant worden. Zeg dan gewoon niks totdat je wél met iets naar buiten kunt treden.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.ad.nl/buitenland/duitse-jus ... ~a6660378/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik ben heel erg benieuwd naar het bewijs, ik hoop er naast te zitten maar echt geloven doe ik het nog steeds niet. Als ze iets hadden dan hadden ze allang met de eer willen strijken.
Raar verhaal. in de files is helemaal geen man met tatoeage genoemd. Die man dreigde vrij te komen wegens een fout. Dat schijnt nu mietvte gebeuren. Volgens mij is dat de reden van deze publicatiedrift van de duitsers
Even ervan uitgaand dat de ouders onschuldig zijn ...wat moet dit dan weer stressen zijn
clivia52 schreef:
26-09-2020 18:14
Even ervan uitgaand dat de ouders onschuldig zijn ...wat moet dit dan weer stressen zijn
Inderdaad, heel raar dat zij niet op de hoogte worden gesteld en dingen via de pers moeten vernemen. Ik vind het door de ratten besnuffelt.
Ik vind het sowieso steeds geheimzinniger worden en ik volg het ook niet meer echt. Het is gewoon irritant dat er van alles in de media verschijnt maar dat het ook altijd weer loos alarm blijkt te zijn.
Het nieuws erover is vaag en dat ergert me terwijl het natuurlijk verschrikkelijk en intens triest is wat er is gebeurd.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven