Nieuwe ontwikkelingen in de zaak Madeleine McCann deel 2

16-06-2020 19:56 2679 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou het dan eindelijk opgelost worden?
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/du ... ~aae8cd5b/

Was het de Duitser met de camper? Wie was de mysterieuze man die 's middags rond appartement 5a sloop? Wat was de rol van de paus? Waarom zijn de telefoongegevens gewist? Hoe betrouwbaar zijn de snifferdogs en wat is de rol van de ouders?

Omdat de politie er niet uit komt nemen wij hier op VIVA onze verantwoordelijkheid en speuren verder.

Blijf meeschrijven dan heb je altijd een alibi ;)

Linkje naar vorige deel
actueel/heropend-maddie-mccann/list_messages/463385
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2020 09:17
Reden: Juiste link toegevoegd
8.14% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
clivia52 schreef:
26-09-2020 18:14
Even ervan uitgaand dat de ouders onschuldig zijn ...wat moet dit dan weer stressen zijn
Als één of beide ouders betrokken is bij de verdwijning, dan is de stress ook hoog denk ik.
Blankepit schreef:
29-09-2020 12:56
Als één of beide ouders betrokken is bij de verdwijning, dan is de stress ook hoog denk ik.
Hoogstwaarschijnlijk zijn allebei de ouders betrokken bij haar verdwijning.
Hun hele leven is erop gebaseerd onschuldig over te komen.
Pa McCann gaat daar beter mee op dan Kate, hij heeft een schitterende carriere.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.ditjesendatjes.nl/dramatisc ... cann-zaak/

De aanklager zegt nieuw bewijs te hebben. Omdat The Sun erbij staat, heb ik daar ook even onder gezocht:

https://www.thesun.ie/news/6939097/made ... b-suspect/

Het meisje zou dit jaar 18 jaar geworden zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Oh, ik hoop het zo! Niet dat ze vermoord is natuurlijk maar dat het opgelost wordt.
Ik kan me geen voorstelling maken van de wanhoop en het verdriet als ik niet zou weten wat er met mijn dochter is gebeurd.
Als deze griezel het gedaan heeft hoop ik dat ze hem snel kunnen vervolgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was ook even nieuwsgierig en kom bij googlen bij meerdere pagina's rond om haar 18e verjaardag uit.
Maar ook bij deze https://thetab.com/uk/2021/05/11/tiktok ... end-204772
Daar snap ik dan weer helemaal niets van ..
Alle reacties Link kopieren Quote
K79 schreef:
14-05-2021 11:29
Ik was ook even nieuwsgierig en kom bij googlen bij meerdere pagina's rond om haar 18e verjaardag uit.
Maar ook bij deze https://thetab.com/uk/2021/05/11/tiktok ... end-204772
Daar snap ik dan weer helemaal niets van ..
Dat is inderdaad heel raar.
Het meisje lijkt wel op Maddie. Het zou mij vervelend lijken, ik zou het niet uitbuiten en desnoods mijn haar kleuren zodat ik niet constant voor haar wordt aangezien...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop ook op duidelijkheid en een oplossing maar ik geloof er niet meer in. Er zijn inmiddels al zo vaak nieuwe bewijzen en aanwijzingen geweest... ook opvallend dat het steeds in mei is (ze verdween in mei).
Turtlerain schreef:
14-05-2021 15:16
Ik hoop ook op duidelijkheid en een oplossing maar ik geloof er niet meer in. Er zijn inmiddels al zo vaak nieuwe bewijzen en aanwijzingen geweest... ook opvallend dat het steeds in mei is (ze verdween in mei).
Budget lospeuteren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sophiever schreef:
14-05-2021 15:19
Budget lospeuteren.
Ook daar geloof ik niet in.
Al die kinderen die "gevonden" zijn als mogelijk Madeleine missen dat ene bijzondere kenmerk: die verkleuring (lijkt op een "doorlopende" pupil) in het rechteroog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cecilie schreef:
14-05-2021 17:24
Al die kinderen die "gevonden" zijn als mogelijk Madeleine missen dat ene bijzondere kenmerk: die verkleuring (lijkt op een "doorlopende" pupil) in het rechteroog.
Klopt, dat is een oogafwijking. Coloboma heet het.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
De Duitse verdachte is nu officieel aangeklaagd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hopelijk komt er nu dan eindelijk duidelijkheid
Wat een hel.
Alle reacties Link kopieren Quote
snug schreef:
22-04-2022 07:54
De Duitse verdachte is nu officieel aangeklaagd.
Ik las het ook net idd. Is hier in Engeland groot nieuws al hadden ze die Duitser al heel lang in het vizier. Ik hoop vooral voor de ouders dat er duidelijkheid komt.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Die arme ouders inderdaad.
Misschien dan toch voldoende beeldmateriaal van die Christian onderschept.
Hebben ze echt concreet iets tegen hem of heeft het met de verjaringstermijn te maken. Is nu 15 jaar geleden volgende maand en dit zou in Portugal na 15 jaar verjaren.
sneeuwwitje80 schreef:
22-04-2022 09:36
Hebben ze echt concreet iets tegen hem of heeft het met de verjaringstermijn te maken. Is nu 15 jaar geleden volgende maand en dit zou in Portugal na 15 jaar verjaren.
Nou je het zegt.
Maar er moet wel voldoende aan te klagen zijn, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren Quote
Turtlerain schreef:
14-05-2021 15:16
Ik hoop ook op duidelijkheid en een oplossing maar ik geloof er niet meer in. Er zijn inmiddels al zo vaak nieuwe bewijzen en aanwijzingen geweest... ook opvallend dat het steeds in mei is (ze verdween in mei).

Scherp van je dat dit steeds rond mei is, nu ook weer.

NOS meldt dat er voor het eerst een officiële verdachte is aangewezen (naast in eerste instantie de ouders, waar de namen inmiddels van gezuiverd zijn). Volgens de advocaat van de Duitse man, gaat het niet om de verdwijning van het meisje. Wel zit de man nog steeds vast in de Duitse gevangenis, vanwege een verkrachting.

https://nos.nl/artikel/2426039-duitser- ... ine-mccann

Heel bijzonder allemaal weer. Er lijkt elke keer een doorbraak te zijn, maar inmiddels is het bijna 15 jaar geleden..... verschrikkelijk voor haar ouders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag zoiets gisteravond laat al.... wilde het posten maar ik lees ook dat er tegenstrijdige berichten zijn, dat de advocaat van Christiaan ontkent dat er formeel nu een aanklacht ligt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik moest laatst nog denken aan dit topic, en dat we niets meer horen van de Duitsers.
Goed dat er weer wat gebeurt maar om eerlijk te zijn verwacht ik er niet veel van. Ik denk dat ze gewoon echt geen bewijs hebben. Zou best kunnen dat ze het zelf zeker weten, maar je moet het bewijzen.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-life22 schreef:
22-04-2022 09:59
Scherp van je dat dit steeds rond mei is, nu ook weer.

NOS meldt dat er voor het eerst een officiële verdachte is aangewezen (naast in eerste instantie de ouders, waar de namen inmiddels van gezuiverd zijn). Volgens de advocaat van de Duitse man, gaat het niet om de verdwijning van het meisje. Wel zit de man nog steeds vast in de Duitse gevangenis, vanwege een verkrachting.

https://nos.nl/artikel/2426039-duitser- ... ine-mccann

Heel bijzonder allemaal weer. Er lijkt elke keer een doorbraak te zijn, maar inmiddels is het bijna 15 jaar geleden..... verschrikkelijk voor haar ouders.
De ouders zijn nooit officieel verdachte geweest volgens mij. En de status die de ouders toen hadden hebben meer mensen gehad gedurende de jaren.

Laten we hopen dat de Duitsers enig bewijs hebben, ik denk inderdaad ook dat ze wel ongeveer weten wat er gebeurd is maar dat bewijs ontbreekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
madamecannibale schreef:
22-04-2022 12:07
De ouders zijn nooit officieel verdachte geweest volgens mij. En de status die de ouders toen hadden hebben meer mensen gehad gedurende de jaren.

Laten we hopen dat de Duitsers enig bewijs hebben, ik denk inderdaad ook dat ze wel ongeveer weten wat er gebeurd is maar dat bewijs ontbreekt.

In mijn link staat inderdaad niet letterlijk dat zij officieel verdachten zijn geweest. Wel dat zij als verdachten werden gezien, maar dat dit gezuiverd is. Ik verwoord het een beetje onduidelijk, door alles zo achter elkaar te zetten
Ik hoop het maar verwacht er niets van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moest laatst ook denken aan deze zaak en de stilte die er was. Vandaag weer nieuws maar ik begrijp dat hij officieel nu verdachte is, maar er nog geen aanklacht ligt.

Ik vrees ook dat het tot weinig concreets zal leiden, hoop het wel natuurlijk. Ondenkbaar dat dit soort zaken kunnen verjaren.
Alle reacties Link kopieren Quote
snug schreef:
22-04-2022 07:54
De Duitse verdachte is nu officieel aangeklaagd.

Ik dacht dat die man allang achter slot en grendel zat :@@:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven