Noodparket als kerstpakket
zondag 21 december 2025 om 18:39
Een kachel/ open haard in huis zou fijn zijn, ik huur dus dat is niet voor de hand liggend.
In een koophuis zou ik het wel weten.
Ik zou zeker die mogelijkheid overwegen. Zit je lekker warm mocht er geen stroom zijn voor een week bijvoorbeeld.
Met goed droog eikenhout brand het netjes met de minste overlast.
Ik zou zeker die mogelijkheid overwegen. Zit je lekker warm mocht er geen stroom zijn voor een week bijvoorbeeld.
Karakter is wat je bent in het donker.
zondag 21 december 2025 om 18:41
Als kerstpakket?MidasWolf schreef: ↑21-12-2025 18:39Een kachel/ open haard in huis zou fijn zijn, ik huur dus dat is niet voor de hand liggend.
Geinig idee.
Graftak!
zondag 21 december 2025 om 18:42
Jij denkt echt dat iedereen onmiddellijk naar de winkel is gehold toen dat paarse boekje binnenkwam?evelien2010 schreef: ↑21-12-2025 17:11Nee dat heeft een ieder toch zelf wel in huis intussen? De campagne is er niet voor niets.
Haha.
Graftak!
zondag 21 december 2025 om 19:15
Niet als kerstpakket
Ben tevreden met mijn huurhuis, een open haard is wel iets wat ik echt mis.
Mocht ik ooit in deze dure koopmarkt wat kunnen vinden. Of misschien bij het overnemen van mijn huurhuis.
Dan is dat een van de eerste dingen waar ik over nadenk. Voorlopig geen sprake van.
Karakter is wat je bent in het donker.
zondag 21 december 2025 om 19:28
Daar heb je geen boekje voor nodig. Als het goed is heb je dat in huis.Lady*Voldemort schreef: ↑21-12-2025 18:42Jij denkt echt dat iedereen onmiddellijk naar de winkel is gehold toen dat paarse boekje binnenkwam?
Haha.
zondag 21 december 2025 om 19:33
Jij denkt dat iedereen dat al in huis heeft? Wat schattig naïef.evelien2010 schreef: ↑21-12-2025 17:11Nee dat heeft een ieder toch zelf wel in huis intussen? De campagne is er niet voor niets.
Ik had het als kerstpakket wel wat gevonden, helaas krijg ik geen kerstpakket.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Stephen King
zondag 21 december 2025 om 19:35
Nope.evelien2010 schreef: ↑21-12-2025 19:28Daar heb je geen boekje voor nodig. Als het goed is heb je dat in huis.
Een open haard heb ik trouwens wel.
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
zondag 21 december 2025 om 19:41
Ik zou niet zo blij geworden zijn van 9 liter water per persoon eerst naar mijn kantoor slepen en dan nog mee naar huis nee.
Ik denk ook niet dat de meeste mensen zitten te wachten op willekeurig blikvoer oid.
Nee, het lijkt mij eigenlijk niet zo’n leuk kerstpakket.
Misschien nog iets van zo’n noodradio of zo, al vind ik dat nog steeds niet heel gezellig. Wij hebben wel eens een heel neutrale maar grote warme deken gekregen, die viel wel algemeen goed in de smaak.
Ik denk ook niet dat de meeste mensen zitten te wachten op willekeurig blikvoer oid.
Nee, het lijkt mij eigenlijk niet zo’n leuk kerstpakket.
Misschien nog iets van zo’n noodradio of zo, al vind ik dat nog steeds niet heel gezellig. Wij hebben wel eens een heel neutrale maar grote warme deken gekregen, die viel wel algemeen goed in de smaak.
zondag 21 december 2025 om 19:45
Ik ook, alleen al om de noodradio. Die vind ik zo zonde geld om zelf te kopen.Madam_Madness schreef: ↑21-12-2025 19:33Jij denkt dat iedereen dat al in huis heeft? Wat schattig naïef.
Ik had het als kerstpakket wel wat gevonden, helaas krijg ik geen kerstpakket.
Look me in the eyes and tell me what you see.
zondag 21 december 2025 om 19:51
Mooi, dan kan daar dat noodparket in als de poep de ventilator slaat.
Graftak!
zondag 21 december 2025 om 19:56
zondag 21 december 2025 om 19:58
Hoe zou dat nou komenLady*Voldemort schreef: ↑21-12-2025 19:52Oh, die vond ik nou juist wel leuk om te hebben, zo'n opwindradio. Maar tot nu toe is ie overal uitverkocht![]()
huismuis
zondag 21 december 2025 om 20:23
Ik heb dat boekje (nog) niet gehad. Hopelijk zijn straks de voorraden aangevuld in de winkels en kan ik er nog heen hollen voor spullen ipv met de roeiboot of zo te moeten gaan.Lady*Voldemort schreef: ↑21-12-2025 18:42Jij denkt echt dat iedereen onmiddellijk naar de winkel is gehold toen dat paarse boekje binnenkwam?
zondag 21 december 2025 om 20:47
Lady*Voldemort schreef: ↑21-12-2025 18:42Jij denkt echt dat iedereen onmiddellijk naar de winkel is gehold toen dat paarse boekje binnenkwam?
Haha.
Hahaha
Dat boekje ligt op mijn 'nog naar kijken stapel', dus dat noodpakket is er hier nog lang niet
zondag 21 december 2025 om 21:36
Ik denk dat de meerderheid het pakket juist niet heeft.evelien2010 schreef: ↑21-12-2025 17:11Nee dat heeft een ieder toch zelf wel in huis intussen? De campagne is er niet voor niets.
zondag 21 december 2025 om 21:38
Omg. Dit is een grap, toch?evelien2010 schreef: ↑21-12-2025 19:28Daar heb je geen boekje voor nodig. Als het goed is heb je dat in huis.
zondag 21 december 2025 om 23:00
Hier ligt het boekje in de papierbak inmiddels. Het enige dat ik niet heb is een noodradio. Qua eten komt het wel goed, ik heb genoeg in huis wat ook gewoon koud te eten is als het echt moet. Daarnaast heb ik de skottelbraai en 2 gasflessen in de garage staan met daarnaast een kachel op petroleum met petroleum er nog bij ook. Drinken staat hier ook altijd genoeg in huis en verder heb ik een geurkaarsenverslaving dus ook dat komt goed van pas
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in