Camping gezocht in Zeeland

14-05-2024 10:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Ik zie vaak handige en leuke tips voorbijkomen en het voelt voor ons als zoeken naar een speld in een hooiberg dus ik zoek tips voor een leuke camping in Zeeland. De vakantie staat gepland in juni en de vereisten zijn:

- een zwembad.
- het mag wel een grotere camping zijn, er mag wel wat reuring zijn (niet dat ik nou zelf graag meedoe aan de bingo ofzo, maar ik houd wel van de sfeer)
- op fietsafstand (nog beter loopafstand) van het strand en van een dorpje/plaatsje waar wel iets te doen is (lees iets meer dan alleen supermarkt, een restaurant, terrasje etc)
- Wil graag de deltawerken bezoeken bij voorkeur ook dat op fietsafstand (mag wel wat langer zijn dan het dorpje).
- Eventueel staat het watersnoodsmuseum nog op de planning maar dat zouden we ook op de dag van vertrek kunnen doen dus het zou fijn zijn als dat dan wel te rijden is.

Andere tips voor activiteiten in Zeeland zijn ook welkom. Alvast bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat wordt Camping Oranjezon.

Er is een zwembad, er zijn huisjes en kampeerplaatsen. Je loopt (door nationaal park Oranjezon en de duinen) naar het strand (en je kunt daar ook alleen naar toe lopen, dus het is vaak wat rustiger). Aan het strand zit een beach club waar je lekker kunt chillen en wat drinken of eten.
Je kunt naar Veere, Oostkapelle, Domburg en Middelburg fietsen. Ook de Deltawerken zijn wel te doen op de fiets.
Er is ook een grote speeltuin en in de zomer is er entertainment voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Activiteiten tips:
- Neeltje Jans
- watersport activiteiten op het Veerse meer
- kanoa
- klimbos bij westerschouwen
Alle reacties Link kopieren Quote
Taskmaster schreef:
14-05-2024 10:41
Dat wordt Camping Oranjezon.

Er is een zwembad, er zijn huisjes en kampeerplaatsen. Je loopt (door nationaal park Oranjezon en de duinen) naar het strand (en je kunt daar ook alleen naar toe lopen, dus het is vaak wat rustiger). Aan het strand zit een beach club waar je lekker kunt chillen en wat drinken of eten.
Je kunt naar Veere, Oostkapelle, Domburg en Middelburg fietsen. Ook de Deltawerken zijn wel te doen op de fiets.
Er is ook een grote speeltuin en in de zomer is er entertainment voor de kinderen.
Ziet er inderdaad goed uit. Ik neem het mee op het lijstje. Speeltuin zijn wij inmiddels denk ik wel iets te oud voor :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Even mijn eigen topic -uppen hoor. Maar zijn er nog meer mensen met leuke tips? :D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven