Presentratrices nos-journaal

15-06-2018 18:19 192 berichten
Ik twijfel waar ik dit neer moet zetten, weet het niet zo goed, hier maar.

Ik keek van de week weer eens naar het 20.00 uur journaal op de NOS terwijl ik met mijn vriend aan het appen was. Ik weet niet wie het presenteerde, maar haar kledingstijl vond ik nogal opvallend. Mooie vrouw, dito lijf en dan precies rok en topje erop wat de hele boel strak en rond maakte en dan behoorlijke naaldhakken eronder. Ik vond het eigenlijk buiten proportie, de gehele combi zeg maar.
Ik zie graag vrouwen die zich vrouwelijk kleden en hun pluspunten benadrukken, maar ik vond dit gewoon te sexy voor het journaal.
Mijn vriend vond het juist sexyloos door de egale kleuren van de rok en top, smaken verschillen dus, maar ik vond haar teveel een lustobject uitstralen.
De volgende dag scrollde ik op een verloren monent wat op Dumpert en ja hoor, precies dat filmpje stond erop. Niet dat Dumpert nou zo zuiver is in de gemiddelde mening, maar ik denk dat dit wel aangeeft op zijn minst dat veel mannen er toch zo naar kijken.
En de volgende dag was er precies zo'n dame. Ik vind het raar.

Ben ik nou zo preuts? Of mag het best een tandje minder sexy bij die presentatrices?
Ik ben zelf een vrouw overigens.
Het was me niet eens opgevallen dat ze tegenwoordig helemaal in beeld komen, kun je nagaan.
Kunstenkitsch schreef:
15-06-2018 18:28
Guttegut, Dionne en Annechien dragen hele hoge hakken die ze tot lustobject maken. Ik draag ook wel eens zulke hakken, ook als ik mijn kinderen ophaal van school. Die arme vaders die het hoofd dan op hol worden gebracht! En die arme moeders die gelijk denken dat ik een lustobject ben.

En niet te vergeten Maxima! Zij draagt ook wel eens beste hakken! Wat moet de wereld van ons denken als ze haar zo zien? Beeldige jurk, mooie make-up en mooie hakken. Niets mis mee.

Getverdemme, sta jij nou gewoon seks te verkopen op het schoolplein?
Voortaan geen nieuws meer kijken, ze lopen allemaal op schoenen met hoge hakken, van NOS tot RTL.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
15-06-2018 18:34
Getverdemme, sta jij nou gewoon seks te verkopen op het schoolplein?
Duidelijk seks!

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het meestal wel mooi staan hoor! Ik loop zelf ook vaak op hakken.
Het viel me alleen op. Maar af en toe ziet het er ongemakkelijk uit. En dan vraag ik me af of ze niet liever wat plattere schoenen aanhebben, of dat het een kledingvoorschrift is.
Het lijkt mij meer dat er een bedrijf flink aan verdient.
Mevr_Otter schreef:
15-06-2018 18:42
Ik vind het meestal wel mooi staan hoor! Ik loop zelf ook vaak op hakken.
Het viel me alleen op. Maar af en toe ziet het er ongemakkelijk uit. En dan vraag ik me af of ze niet liever wat plattere schoenen aanhebben, of dat het een kledingvoorschrift is.
Ze kiezen hun eigen kleding en schoenen vaak niet.
Worden gedwongen om naar bepaalde winkels te gaan (die de boel sponsoren) en kleedsters te volgen.

Veel kans dat het dus wel "voorschriften" zijn.
Star² schreef:
15-06-2018 18:34
Getverdemme, sta jij nou gewoon seks te verkopen op het schoolplein?
Yep!

Jambers:
Overdags is ze een zorgzame moeder. 's Avonds trekt ze haar netpanty aan en verandert ze in een nachtvlinder. Wat haar verraadt zijn de hakken die ze draagt.

Terug naar het topic:
Ik verbaas me over de associatie seks en pumps.
Mevr_Otter schreef:
15-06-2018 18:42
Ik vind het meestal wel mooi staan hoor! Ik loop zelf ook vaak op hakken.
Het viel me alleen op. Maar af en toe ziet het er ongemakkelijk uit. En dan vraag ik me af of ze niet liever wat plattere schoenen aanhebben, of dat het een kledingvoorschrift is.
Als plat niet mag is het vreemd inderdaad. Het zou allebei moeten mogen.
Snug, waarom? Pumps maken je benen echt mooier van vorm en het staat wat eleganter dan comfortabele flatjes.
Nouschi schreef:
15-06-2018 18:40
Duidelijk seks!

Afbeelding

Ik snap Wim-Lex wel!
Mevr_Otter schreef:
15-06-2018 18:42
Ik vind het meestal wel mooi staan hoor! Ik loop zelf ook vaak op hakken.
Het viel me alleen op. Maar af en toe ziet het er ongemakkelijk uit. En dan vraag ik me af of ze niet liever wat plattere schoenen aanhebben, of dat het een kledingvoorschrift is.

Ik vind flatjes niet smoelen. Doe je maar in je vrije tijd op de markt; deze vrouwen zijn gewoon aan het werk in een professionele omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Wat moeten ze dan? Hun goede figuur maar verbergen in hobbezakken? Alsof je je ervoor moet schamen als je er goed uitziet en het vooral moet verbergen.

Overigens kunnen mannelijke journaal presentatoren ook erg aantrekkelijk zijn, wat doen we daar mee? Types als Rik van de Westelaken voortaan in een Spekman trui laten presenteren?

Ik deel je mening dus absoluut niet.
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
Star² schreef:
15-06-2018 18:47
Ik snap Wim-Lex wel!
:high5:

Ik snap 'm ook! Maar goed, ik was al om toen de eerste beelden van haar op televisie kwamen: een hossende, rokende Maxima! Sommigen spraken er schande van, maar ik vond het enig. Een gezellige toekomstige koningin!
Alle reacties Link kopieren
Mogen pumps met een donkere panty tegenwoordig? :yes:

Als we flatjes toestaan, moeten we wandelschoenen ook maar toestaan.
martinimeisje wijzigde dit bericht op 15-06-2018 18:53
88.29% gewijzigd
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
Hoe lang duurt het journaal nou helemaal? Even een half uurtje die hakken aan en klaar is kees. Ik durf bijna wel zeker te zeggen dat ze zelf die hakken aan willen. Het ziet er toch beter uit.

Overigens heeft bijvoorbeeld Astrid Kersseboom altijd veel lagere hakken aan.
Martinimeisje schreef:
15-06-2018 18:50
Wat moeten ze dan? Hun goede figuur maar verbergen in hobbezakken? Alsof je je ervoor moet schamen als je er goed uitziet en het vooral moet verbergen.

Overigens kunnen mannelijke journaal presentatoren ook erg aantrekkelijk zijn, wat doen we daar mee? Types als Rik van de Westelaken voortaan in een Spekman trui laten presenteren?

Ik deel je mening dus absoluut niet.
Zelfs met zo'n ding aan zou hij nog leuk zijn!

Ik snap het gemekker over mooi gekleed gaan echt niet. Het is niet dat ze topless, in leren hotpants, netpanty en lieslaarzen met hakken van 15 centimeter staan te presenteren. Elegant en seks worden blijkbaar een beetje door elkaar gehaald.
Kunstenkitsch schreef:
15-06-2018 18:54
Zelfs met zo'n ding aan zou hij nog leuk zijn!

Ik snap het gemekker over mooi gekleed gaan echt niet. Het is niet dat ze topless, in leren hotpants, netpanty en lieslaarzen met hakken van 15 centimeter staan te presenteren. Elegant en seks worden blijkbaar een beetje door elkaar gehaald.

En dan alleen als het over vrouwen gaat. Dubbele standaard much?
Alle reacties Link kopieren
Annechien en Dione zijn mooi. Het wachten is nu op Gerrit Hiemstra. Zijn pumps zijn nog in de maak.
Star² schreef:
15-06-2018 18:54
En dan alleen als het over vrouwen gaat. Dubbele standaard much?
Nogal ja. Ik vind het behoorlijk truttig overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Mooie vrouwen in mooie kleding. Niks mis mee. Het is echt jou bekrompen referentiekader dat je dit met seks associeert.
Wees blij dat je niet in Mexico woont TO
Afbeelding
Oakes schreef:
15-06-2018 18:56
Annechien en Dione zijn mooi. Het wachten is nu op Gerrit Hiemstra. Zijn pumps zijn nog in de maak.
Hij draagt altijd wel echt goed gesneden pakken.
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch gewoon nette zakelijke kleding?
Loop een gemiddeld kantoor binnen waar men wat netter gekleed is en de vrouwen lopen er ook zo bij.
Als mannen in pak lopen is dit toch we beetje de vrouwelijke equivalent?

Ik zou het raarder vinden als Annechien er vanavond staat in een spijkerrok met een witte legging, van die pumps met een hak van 2 cm en zo'n elastieken band erover en een hobbezakkerige tuniek.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
15-06-2018 19:00
Wees blij dat je niet in Mexico woont TO
Afbeelding
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven